Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ztsoft

    őstag

    válasz cigam #53379 üzenetére

    Nálam a Horizon Go-val játszották el ezt (nem tudtam belépni, mindig elutasított, közben a UPC Phone beengedett), egy hétbe került, mire sikerült megoldaniuk (a hiba okára nem derült fény).

    Ahogy látom egy cseppet sem fejlődnek e téren, már-már katasztrofális a helyzet. Sajnos már adatvédelmi határokat is súrol egyes hibájuk.

    A napokban gondoltam váltok tarifacsomagot a Vodafone-nál, az új Tuti-ra (feltöltő kártyás).
    Kezdésnek utána járás, apró betűs rész keresése. Nagy meglepetésre, mindent gyorsan megtaláltam, nem kellett turkálni, felesleges dolgokat átnyálazni!
    A váltást a saját alkalmazásukkal végeztem, nem volt 5 perc! Anno a regisztráció is gyorsan ment.
    Eddig, 2004 óta semmilyen összetűzésem nem volt velük (voltam előfizetéses, most kártyás), még csak félreértés sem volt, a szolgáltatásuk hozza az elvárhatót, elégedett vagyok velük.

    Ezzel csak arra akartam rávilágítani, hogy van hova fejlődni a UPC-nek, mind szolgáltatás, mind ügyfélszolgálat terén!

    Tudom, ha nem vagyok elégedett, akkor miért vagyok még itt. Csak azért, mert nincs konkurencia.
    Sajnos, csak a netet arany árban mérik, mobil net adat korlát, meg drága. A TV nem gond, műholdon van választék, a telefon meg csak dísz.

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • #41133696

    törölt tag

    válasz cigam #53379 üzenetére

    "Fogalmam nincs mi a jelszó, jelszókezelőt használok. "

    1. Ugye ez alapból user error.
    2. A normálisabb jelszókezelők általában meg tudják mutatni, hogy mi a mentett jelszó...

Új hozzászólás Aktív témák