Új hozzászólás Aktív témák

  • porto1992

    tag

    válasz kabelmania27 #35866 üzenetére

    upc:" Elnézést kérünk a tapasztaltakért!
    Távdiagnosztikai eszközökkel megvizsgáltuk internetkapcsolatodat és a modemig rendben látjuk szolgáltatásod. Szeretnénk utánanézni mi, okozza problémát, kérjük, írd meg telefonszámod és, hogy melyik nap és intervallumba kereshetünk fel.
    Köszönjük!"

    legutóbb is ugyan ezt volt mikor ki jött a szerelő csak annyit mondott hogy nem tudja megjavítani és kicserélte a modemet ,bár akkor lehet rosszul fogalmaztam mert ping problémát mondtam neki de most már "kézzel fogható" dolog is van a csomag vesztés. Ha esetleg jönne a szerelő akkor mit mondjak neki ? vagy futtassam le előtte is ezt a tesztet esetleg kérjem meg hogy nézzen le az alagsorba nem e kötöttek valamit rosszul?meg hiába tesztelték ha nekik nem mutatja ki mivel említette itt valaki hogy van amit az ő műszereik nem feltétlen jeleznek .

    [ Szerkesztve ]

    A Legnagyobb biznisz az lenne , ha megvennék pár embert annyiért , amennyit érnek , és eladnám őket annyiért , amennyit hisznek magukról !!

Új hozzászólás Aktív témák