Új hozzászólás Aktív témák

  • Peltár

    aktív tag

    válasz Zitronensaft #23497 üzenetére

    Nagyon off

    Előrelátásból (sok negatív tapasztalat technikus mesterek miatt , mondjuk eddig csak Telekom )

    Én eddig önsegélyező voltam ADSL ügyben. A 10 év alatt volt pár hiba, egyszer sem nálam volt gond. Mégis mindig nálam akartak barkácsolni. Kézen fogva vittem Öket a DSLAM szekrényhez, megmutattam hol a hiba kinél van a kulcs, hova kell menni, miért nem kell nálam kábelt cserélni minden héten stb.
    Hibák javarészt a késes illesztések miatt voltak, vagy volt elkötés, vagy karbantartás miatt kikötöttek és nem kötöttek vissza rendesen. Eszköz csere volt de nem szóltak hogy modemet kéne cserélni, Új DLSAM csere és nem jelölték össze a kábeleket, modemet hoztak hogy a másik már nem jó ( saját fw után a mai napig megy) 1 hónapig nem volt net azt. Próbáltam segíteni hogy ha új szerelő jött ne szívjon egész nap a környéken. Egy idő után volt egy srác aki a környéken lakott, lelkiismeretes volt, megtanulta a helyi rendszert. Sajnos létszámleépítés volt... Máig visszasíróm.
    Na vele nagyon jól együtt tudtunk működni. Én csak felhívtam mondtam mi a gond, lejelentettem a problémát hibára a látszat kedvéért Ő meg pik-pak megoldotta. Természetesen meg volt becsülve a srác :K

    A mostani két külsős srác is rendes volt aki jött UPC-t kötni, mindent előkészítettem nekik: oszlop körül favágás,
    létra, kábelcsatorna a bevitelhez stb. 1óra alatt megvoltak. cserébe mindent kaptam amit kértem és tudtak adni.
    Ők is meg voltak becsülve. Mondták viszont hogy Ők az itteni rendszert nem ismerik. Mondtam hogy néha BF3, kérdeztem mennyi a ping, jó fej volt a srác, mondta hogy beszélgessünk inkább a gulyáslevesről, Ők csak kötnek.
    ilyeneket ne kérdezzek :P ( Én alapból segítek mindig,ha tudok, mert dolgoztam hasonlót és tudom milyen szívás tud lenni ez a meló. + Néha még igaz a jó tett helyébe jót várj.

Új hozzászólás Aktív témák