Új hozzászólás Aktív témák

  • villamos

    őstag

    válasz PpenoO #198 üzenetére

    "a hozzáállás nem abban merül ki, hogy proaktív hozzállással próbálják a felmerült problémát megoldani, hanem, hogy nehogy véletlenül is bármit kelljen csinálni, te vagy a béna, virítsd a lóvét.. Tisztelet a kivételnek, de 95%ban az ügyfélszolgálatosok ennél a cégnél sajnos ilyenek, lehet előírásból.."

    Nemcsak a UPC ilyen, hanem szinte az összes. És igen, elő van írva, hogy mindent hárítani kell. A szerelő kiküldése, és bármilyen nemű megmozdulás, ami túl megy azon hogy a központban resetelnek egy bizonyos eszközt, ugyanis pénzbe kerül a cégnek, és azt ezek a cégek nem szeretik, mert csökkentik a profitot.
    Az ügyintézőknek általában arra kell csak vigyázniuk, hogy ne veszítsenek ügyfelet, mert akkor a repülnek a cégtől.

    [ Szerkesztve ]

    Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!

Új hozzászólás Aktív témák