Új hozzászólás Aktív témák

  • PpenoO

    őstag

    Üdv!

    Rendelkezem UPC digital bronze előfizetéssel amihez adtak egy mediaboxot. A gondom a következő:

    Ügye ez a box rendelkezik egy scart be és kimenettel. Értelemszerűen a kimenetet kötöttem rá a tv-re a bemenetet meg a dvdre.

    Ha dvdt akarok nézni sajnos betorzít a hang, villódzik a képernyő a színek torzulásával egyetemben és egy függőleges szellemképféle csík fut végig a képernyőn folyamatosan jobbról balra. Direktbe a tvre dugva a dvd lejátszót természetesen a probléma megszűnik. Áramtalanítottam, cseréltem scart kabelt de a hiba nem oldódott meg.

    Találkozott már valaki hasonló jelenséggel? Egyszerübb lenne arra hivatkoznom, hogy ez nem egyedi eset és ilyenkor mi az eljárás, minthogy küzdeni a szerelővel, aki lökné a hülye dumát, hogy nálam a hiba... Utoljára a lassú netem illetve a hiányos csatornakiosztás miatt fordult elő, hogy a szerelő jött a nevetséges kifogásaival/baromságaival ( szar a kábel a falba, a wifi-s router bezavar stb) azután többszöri kérésemre, hogy csekkolja már le a UPC központi dobozt, kiderült hogy a dobozban futó kábelemen felejtettek egy szűrőt.. Kérdem én, amikor bekötötték, akkor mi a ..szt csináltak? :U

    Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol tájékoztattak, hogy mivel a digitális tv adással nincsen gond ezért nem tudnak küldeni szerelőt csakis pénzért, ez nem tartozik a "garanciális feltételekbe"... ezen egy kicsit berágtam és miután sikerült megértetnem szerencsétlen ügyfélszolgálatossal, hogy a hiba a mediaboxban van és az nem megoldás, hogy minden dvd nézés alkalmával a tv mögé bújva átkössem a scartokat, sikerült elérnem, hogy kiküldjön egy szerelőt, viszont azt nem tudta megerősíteni, hogy a szerelő hozni fog magával egy új mediaboxot...a hülyeség netovábbja :F Azon márcsak jót röhögtem, hogy a beszélgetés végén persze rám akart tukmálni telefonos előfizetést, így legközelebb ingyen tudunk beszélni... :C

    Elég bosszantó, hogy nincs lehetőség a munkalapomat átvevő szerelővel való kapcsolatfelvételre körülbelüli vagy pontos időpontot egyeztés gyanánt. 4 órákat kell otthon ülnöm arra várva, hogy a szerelő megérkezzen... :W pláne akkor, amikor a hiba NEM az én készülékembe van. :((( Persze csak is munkaidőben jönnek, ezért az embernek szabadságot kell kivennie...olyan nincs, hogy 18tól 22ig.. vagy reggel 6tól 10ig.. Ráadásul úgy beszélnek az emberrel az ügyfélszolgálatosok mintha a seggükből rángattak volna ki és megsértődnek ha hasonló hangnembe válaszol az ember nekik.

    Ebböl is látszik, hogy az ügyfél csak addig fontos, ameddig alá nem írja a szerződést..utána meg bekaphatja...bármilyen problémával fordul az ember a UPChez, a hozzáállás nem abban merül ki, hogy proaktív hozzállással próbálják a felmerült problémát megoldani, hanem, hogy nehogy véletlenül is bármit kelljen csinálni, te vagy a béna, virítsd a lóvét.. Tisztelet a kivételnek, de 95%ban az ügyfélszolgálatosok ennél a cégnél sajnos ilyenek, lehet előírásból..

Új hozzászólás Aktív témák