Új hozzászólás Aktív témák

  • Voice24

    őstag

    Nem semmi ez a Voda, még tudnak meglepetést okozni. Szeptember közepe óta van/volt nyitva hibajegyem a tévészolgáltatás fagyogatása miatt. Novemberben rákérdeztem, hogy mégis mi a helyzet, akkor azt mondták, tömeges hibáról van szó (de csak telekomos területen), dolgoznak rajta. Ma úgy gondoltam, megint rákérdezek, mert a család már a pokolba kíván a Voda tévéjével együtt. A hölgy megnézte a rendszerben, és lőn csoda, a hibajegyemet december 1-én lezárták, mondván, a központi hibát elhárították. Mondom a hölgynek, hogy ez tök jó, mert egyrészt erről engem a kutya sem értesített, másrészt a hibajelenség továbbra is fennáll. Annyit csinált, hogy újraindította a hibajegyet.
    Az már csak utólag jutott eszembe, hogy ha lezárták 1-én a hibajegyet, akkor automatikusan az addig eltelt időre kapnom kellene a kötbért, amiről megint csak semmi hír vagy nyom.

Új hozzászólás Aktív témák