Új hozzászólás Aktív témák

  • Littoral

    aktív tag

    válasz kisapa #11891 üzenetére

    Én öt éve vagyok az ügyfelük (hűségszerződés nélkül), ha jól emlékszek, kétszer volt valami kis átmeneti zavar ez idő alatt, ami igen hamar megoldódott. Múlt héten pénteken módosítottam az előfizetésemet, mert súlyosnak találtam, hogy dupla annyit fizetek, mint egy új előfizető, vagy mint egy másik előfizető a versenytársaknál. Ezt viszont csak úgy lehetett, hogy kétéves hűséget vállalok, hát így tettem, gondolván, hogy eddig se' volt jelentős fennakadás, biztosan így lesz továbbra is.

    Na, hát... Az új szerződés óta eltelt időben két napon tudtam internetes kapcsolatot létesíteni, négy napon pedig nem, ebből a négy napból egyen húsz perc után megszűnt a szolgáltatás.
    Nem vagyok köteles tudni az okát ennek, viszont a 8 napos elállási határidőn belül voltam, amikor jeleztem a dolgot nekik, és kezdeményeztem a szerződésem előző állapotának visszaállítását, eddig még nem kaptam választ, nyilván nem volt idejük a prémium szolgáltatásuk fenntartásának biztosítása miatt.
    Egyébként azt gyanítom, hogy a hűség nélküli szerződés alatt pont emiatt nem volt említhető problémám a szolgáltatással, a hűség vállalása óta meg éppen amiatt van. De ez majd hamar kiderül, jogászt bíztam meg a dologgal (nem kellett messze mennem, éééérted...).

    Szóval jobban jársz, ha magadtól utalsz öt-tízezer forintot a "szolgáltatónak" karitatív megfontolásból, és veszel valami más internetet, hogy akkor tudd használni, amikor szükséged van rá. A végeredmény mindenképpen ez lesz, ha ezekkel szerződsz.

    Egyébként miután átírtam a dns-t a Google dns-ére, az a net, ami öt perccel azelőtt döcögött és timeoutolt vagy képek nélkül töltött be oldalakat, öt perc múlva villámgyors és hiánytalan lett.
    Ez az a helyzet, ami a "no comment" kategória.

Új hozzászólás Aktív témák