Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz Toth_Jani #109958 üzenetére

    Sajnálattal hallom, hogy így jártál! Az viszont remek, hogy stabil nálad a hálózat, és nincsen minőségi probléma nálatok a szolgáltatással. :K

    A "rendes" egyébként relatív... mivel az elmúlt 20 évben (az internetszolgáltatásukkal egy külön kálváriámat járom a kezdetek kezdete óta) annyi féle "szaki" megfordult itt (saját alkalmazottjuk és alvállalkozó embere, idős és fiatal vegyesen), hogy meglehetősen sok tapasztalat alapján nyilatkozhatom.

    A zöme inkább ne is járt volna itt!

    És a még egyébként "rendes" (tehát korrektül, türelmesen elbeszélgető, segítőkész) "ős-Kábelkom szakik" esetében is jellemző volt, amit fentebb írtam:

    Mindegyik az előző szaki által elvégzett legutóbbi munkát, ill. szakit szidta.

    Ez véleményem szerint elfogadhatatlan. Ügyfélként nem vagyok erre kíváncs, de nem is ezt várom.

    Képzeld el, hogy egyáltalán nem értesz az autókhoz; annyit tudsz, hogyan vezesd, és ezzel kifújt a tudásod.

    A szeretett gépjárműved motorja meghibásodik. Elviszed egy szerelőhöz, aki szimpatikus, megállapodtok, megnyugtat, ígéri, hogy megoldja a problémát. Elvben meg is teszi, kifizeted, elhozod az autót, majd nem sokkal később ugyanaz a hiba jelentkezik a motorban.

    Elviszed egy másik szervizbe, és a szervizes azzal kezdi - miután benézett a motortérbe -, hogy elszidja mindennek az előző (másik) szervizest, és megnyugtat téged, mert bizonygatja, hogy "majd ő, és majd bezzeg most már végre rendes javítást kap az autód".

    Megegyeztek, elvégzi a javítást, kifizeted, elhozod, majd hamarosan ismét az ismert probléma jelentkezik a motorban.

    Elviszed egy harmadik szervizeshez, aki hajszál pontosan minden úgy tesz. Szidja a második szervizest, ígéri, hogy "majd ő"...

    Neverending story.

    És ott állsz, elveszítve a bizalmadat abban, hogy van a piacon még egyetlen olyan praktizáló autószerelő, aki tudja is, mit csinál, és valóban képes hibátlanra megjavítani az autód motorját.

    Nos, így vagyok már a UPC/Voda (tök mindegy hogy hívják) "rendes" szervizeseivel is.

    Hiba van, bejelentem, kijönnek... meghallgatom, amit mondanak, de a legutóbbit én magam állítottam már le, amikor szidni kezdte az előző splitter cserét elvégző szakit. És éppen a fenti példát meséltem neki. Megkértem, képzelje magát az autóját szervizbe cipelő ügyfél helyébe. És hogy képzelje el, hogyan élné meg ha változatlanul hibás motorját aktuálisan javító szervizes az előzőt szidná.

    Szóval mondtam, hogy nekem ne szidja az előző szakit, mert az elmúlt 20 esetben is ugyanez történt minden szaki esetében, és a problémámat nem oldotta megy egyikük sem. Ahogyan egyébként ő sem.

    Csak pislogott... nem tetszett neki, amit mondtam, de egy szót sem tudott szólni.

    Hát így. Ennyit a "rendes szakikról"...!

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák