Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz AtHoS #104833 üzenetére

    Azt hiszem távgyógyászok dolgoznak Vodánál!

    A napi rendszerességű de rendszertelen kábelmodem újraindulás bejelentésemre 3-szor hívott automatika, hogy nem látják a hibát illetve jelenleg fenn áll-e.
    Ma délután pedig kaptam egy levelet miszerint mivel nem tapasztalták a hibát le is zárták az ügyet:

    "Kedves Ügyfelünk!

    2021.03.30-án érkezett megkeresésére tájékoztatjuk, hogy az ön által jelzett hiba a rendszereinkben történt ellenőrzést követően távdiagnosztikai méréseink alapján már nem tapasztalható, így a hibabejelentést lezártnak tekintjük.

    Amennyiben a hibát wifin tapasztalta, kérjük, tesztelje a szolgáltatását közvetlen kábeles kapcsolat segítségével is. Tájékoztatjuk továbbá, hogy vezeték nélküli kapcsolatra sajnos nem tudunk garanciát vállalni, szerződésünk alapján csak kábelen keresztül garantáljuk a sebességet.

    Amennyiben ismét tapasztalna problémát a modemén, végezzen el az eszközön egy teljes gyári visszaállítást, azaz a modem hátulján lévő "reset" gombot nyomja meg egy arra alkalmas hegyes eszközzel. Ennek hatására a modem visszaáll a gyárilag beállított értékekre, tehát töröl minden beállítást, amit korábban már módosítottak: wifi név, jelszó, port továbbításokat.

    Amennyiben a hiba wifin újra tapasztalható, ellenőrizze az alábbiakat:

    1. Böngészőjében nyissa meg a http://192.168.0.1 weboldalt, és adja meg a modem alján található jelszót (Settings password).

    2. A nyelvválasztásnál válassza ki a magyar nyelvet.

    3. Kattintson a "Haladó beállítások"-ra azon belül a "Vezeték nélkül"-re azon belül pedig a "Vezeték nélküli jelerősség"-re.

    4. A 2,4 Ghz-s wifinél a csatornát állítsa át egy másikra, majd az oldal alján nyomja meg a "Módosítások alkalmazása" gombot.
    (Javasoljuk, próbáljon ki több csatornát, és amelyiken a legjobb sebességet méri, azt használja.)

    Reméljük, minden szükséges információt megtalált levelünkben! Esetleges további kérdéseit várjuk a www.vodafone.hu/kapcsolat oldalunkon vagy a 1270-es számon.

    Üdvözlettel:
    Vodafone"

    Napi szinten folyamatosan mentettem az 5 soros hálózati naplót. Szívesen elküldeném az ügyintéző V...P...-nek az újraindulások logolt megtörténtét és megkérdezném tőle, hogy
    - ezeket a log részeket látják-e távolról?
    - ha látják, akkor mennyire rendeltetés szerű működés a napi legalább egyszeri spontán restart?
    - ha nem rendeltetés szerű, akkor mi a k--va anyjáért kell lezárni egy hibabejelentést, amihez ki sem jöttek a helyszínre?
    - hogyan próbálták a spontán restartokat távolról diagnosztizálni?

    Van olyan központi email amin keresztül ezt szépen higgadtan meg tudom nekik írni? Mert ugye noreply@-ról küldte a levelet VP, így nincs hozzá közvetlen elérhetőség :F

    [ Szerkesztve ]

    read-only mode on the forum

Új hozzászólás Aktív témák