Új hozzászólás Aktív témák

  • Livius

    őstag

    válasz ztsoft #101850 üzenetére

    Akkor figyelj nincs mit tenni, dokumentáld le ezt értelmesen, hogy milyen IP tartomány esetén mi a tapasztalatod és jelentsd be hibára. És én ezt a hibát inkább írásban jelenteném be, telefonban szóban ez elmagyarázhatatlan, hogy tovább is tudják passzolni olyannak aki érti is hogy mit mondtál nekik. A Vodafone oldal kapcsolatok menü részében lehet hibabejelentést is tenni írásban, e-mail alapján, én ott 2 hete adtam be hibabejelentést hogy reseteljék a nem működő HBO Go belépésemet és megcsinálták tegnap, meg már régebben a UPC korszakban sikeresen adtam le írásban Wifi-Free kikapcsolási kérést így. Ott is felveszik ezeket a hibákat, sőt talán a jobb is, mert az írásban megadott hibajelenségeket copy-past-vel ha továbbítják a hozzáértőknek, lehet a megoldás is hatékonyabban mehet az ilyenre. Amikor telefonban csinálod a hibabejelentést, akkor konkrétan diktálsz a műszakilag analfabéta ügyéntézőnek, aki ott próbál gépelni, és amit nem tudja mi azt akár még szarul is írja le, nem úgy ahogy mondod neki szakmai nyelvezettel.

    Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

Új hozzászólás Aktív témák