Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PuMbA

    titán

    válasz hagymasbab #31 üzenetére

    Pedig valóságosabb, mint RT nélkül. Neked az valóságos, hogy olyan helyek fényesek, ahova nem is juthat be fény? Vagy az valóságos, hogy az árnyékok mindenhol tűélesek RT nélkül, mikor a valóságban nem így van? Orbitális hülyeségeket ne beszéljünk már, mert neked kell kukker, ha a raszter grafika szerinted valóságosabban néz ki :)

    [ Szerkesztve ]

  • PuMbA

    titán

    válasz hagymasbab #34 üzenetére

    Igen, láttam már nagyon tiszta vizű tavat, ami így verte vissza :) Másodikat nem láttam, de kérek példa képet róla.

    És mi van hogy ha leveszed mediumra az árnyekot? Akkor meg az a baj, hogy tűéles árnyékok nem lesznek, ami a valóságban előfordul :)

    [ Szerkesztve ]

  • PuMbA

    titán

    válasz hagymasbab #36 üzenetére

    Látom nagyon erőlködsz már az apró, lényegtelen részletekbe kapaszkodva, az érvelesed összedőlt :) A raszter grafikában sokkal több dolog nem valóságos, mint RT-ben. Ez tény, ezért használja az RT-t mind az AMD, mint az NVIDIA és pár év múlva már minden játékban lesz. A most megjelent Callisto Protocolban is kegyetlen jó az RT.

    [ Szerkesztve ]

  • PuMbA

    titán

    válasz hagymasbab #39 üzenetére

    Én befejeztem. Aztán nehogy bekapcsol az RT-t….10 év múlva se, ha már minden játékban alap lesz :)

    [ Szerkesztve ]

  • PuMbA

    titán

    válasz hagymasbab #41 üzenetére

    Akkor hidd ezt, nekem nem lesz belőle hátrányom :) Az a baj, hogy veled nem lehet vitatkozni, mert látszik, hogy nem vagy felkészült. A válaszaidból lerí, hogy nem mélyedtél bele az RT témába, csak fröcsögsz pár percnyi tapasztalat alapján és emiatt összevissza csapongsz: a sebességről szó se volt, valamint a valóságot emlegeted majd pedig leírod, hogy szerinted ez meg az jobban néz ki. Csakhogy a valóság az senkinek a véleményétől nem függ. Lásd: aki nem hitt a covid vakcinákba, de belehalt, azt nem mentette meg a véleménye.

    [ Szerkesztve ]

  • AuraSync

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz hagymasbab #34 üzenetére

    Bírom az ilyen vitákat hagy szálljak már én is be. ;]

    Mind2tőtöknek igaza van részben, de én inkább afelé hajlok, hogy a hardver világ nem készült fel még erre az RT dologra sőt egyenesen marketingnek tartom csak ugyan úgy mint a DLSS3-at, hogy csak akkor működik ha olyan VGA-t veszel hozzá.
    Mutatok egy példát amit én magam vettem fel a Homefront: The Revolution játékból ami 2016-os és akkor még hírből sem ismerték az RT-t: [link]
    Ha megnézzük a videót nagyon szépen látni, hogy milyen jól meg vannak oldva a pocsojába tükröződő ÉLES jól kivehető tükröződő fények. Ekkor a Cryengine még nem ismerte az RT-t tehát ez biztos hogy RT Off. (még a menüt is megmutatom, hogy nincs semmiféle RT kapcsoló)

    Na már most Pumba, azt magyarázd meg nekem hogy hogy a fenébe van az, hogy a Cyberpunk-ba (vagy WD Legion-ba) RT Off esetén homályos pacák a tükröződések és csak akkor lesznek élesek jól láthatóak ha bekapcsoljuk a márketing RT effektet?
    Itt a példa előttünk, hogy egy 2016-os játék már tudta ezt mindenféle RT nélkül.
    Pár hónapja vittem végig ezt a játékot és még most is áll ejtő grafot kaptam egy-két helyen.
    Ja és nem kell hozzá 3080 vagy 4080 hogy élhető FPS számot kapj, ja és még DLSS sincs.

    Na meg a DLSS... a Quality módig még oké aztán onnantól elkezd homályosodni a kép.
    Az Extreme Performance mód egyenesen ocsmány képminőséget ad.
    Nem is értem annak meg mi értelme, hogy 4K-ba felrakom a játék felbontását aztán nyomok rá egy DLSS Quality módot hogy meg legyen a 90FPS-em. :O
    Nem egyszerűbb ha simán 1440p-be DLSS Off-al csinálom ugyan ezt emberek?
    Ha tudom hogy kevés a hardverem a 4K-hoz akkor minek veszek 4K-s monitort? Mert olcsó volt? Na látjátok itt kezdődik a márketing.

    #42 tusi_:
    Tudod miért van "kihalóba" a PC ipar most feltárom a nagy igazságot neked.
    Mesterséges gépigény. Hallottál már róla? Akkor most igen. Anno a Crysis-ba derült ez ki hogy azért ment gyengén a gépeken mert olyan dolgok voltak lerenderelve a játékban amik nem is látszottak, külön cikkek voltak amik ezt bizonyították. Mit eredményezett ez? Arra kényszerítette a felhasználót, hogy vegyen erősebb hardver-t és akkor jobban fog menni a játék. Nem optimalizálták a játékot inkább megvetették veled a drágább hardver-t. Emlékszem rá Crysis Multiplayer BETA teszt. Csak úgy lehetett részt venni benne ha megfelelő hardvered volt, ez komolyan így volt.
    Minden játék jól ment az adott évben a VGA-kon erre megjelenik a Crysis és max-on volt 45 FPS-ed a top VGA-val. Hmm érdekes.
    Most az RT ugyan ez. Minden jól ment addig amig meg nem jelent az RT.

    És lehet viccesen hangzik meg lehet azt mondani rá hogy persze ezért van ja... de ezért van.
    A DLSS3 a jó példa arra, hogy SZOFTVERESEN lehet növelni a VGA teljesítményét.
    Tehát minek vegyek 4090-et ha a 4060 DLSS3-al ugyan azt az FPS-t tudja majd mint a 4090 DLSS3 nélkül?

    Olyan szinten át van verve a játék világ, hogy azt már fáj nézni, a Dying Light 2-ben az RT árnyékok egyszerűen ocsmányok, mintha valami grafikai glics lenne ki is kapcsoltam a fenébe.

    S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB

  • CJ4567

    veterán

    válasz hagymasbab #31 üzenetére

    Saját képek, RT off vs RT teljesen kimaxolva. Itt tisztán látható a RT előnye :)


    AuraSync: Szép, és éles SSR elég sok játékban van, viszont a videódban is látható, hogy ahogy mozgatod a kamerát, úgy "tűnik el" és rajzolja ki a tükröződéseket, mert az csak azt tudja kirajzolni, ami épp a képernyőn van, és ez a RT tükröződések legnagyobb előnye. Azt is ki tudja rajzolni, amit a tükröződésben látnál, de amúgy a képernyőn nem látszódik. Viszont meg kell hagyni, hogy tényleg nem néz ki rosszul. :)

    A Crysis meg annó nem csak azért nem futott jól az akkori gépeken, mert optimalizálatlan volt, hanem egyszerűen a jövőbe mutató volt az, amit grafikailag letettek az asztalra, és a mai napig simán helyt áll a grafikája. 2007-ben már SSAO-t használtak :B Ahogy volt Parallax Occlusion Mapping (azért felelt, hogy a földből a kövek rendesen kiálljanak, ne textúrák legyenek), stb.

    [ Szerkesztve ]

    No Sana No Life

Új hozzászólás Aktív témák