Új hozzászólás Aktív témák

  • cimp

    senior tag

    válasz McSzaby #46036 üzenetére

    Egy jó tanács! Soha ne hagyd magad lerázni, mert a kereskedőnek csak addig kedves a vásárló amíg pénzt hagy ott. A hatályos jogszabályok szerint nem vagy köteles semmilyen eszközt a szervizbe vinni és még csak saját kezűleg sem kell megtenned ha azt kézben tömegközlekedési eszközön kényelmesen nem tudod megtenni (ez most nem opció). A kereskedő kötelessége ezekről saját költségén gondoskodni! Odaviszed és ő meg kell oldja. Egy multi a múltkor elkezdte, hogy ő egy hónapig tud ezzel foglalkozni, hívjam fel a vevőszolgálatot és beszéljem meg velük, hogy mi a teendőm. Egyébkéntis a gyártó vállalja a garanciát. Ekkor megkérdeztem ha idézném a szavait a vásárlók könyvében annak mennyire örülne? Három percen belül a kezemben volt a pénz!

    Intruder2K: Én emlékeim szerint egyikhez sem kaptam még jótállási jegyet. Pedig vettem már négyet.

    [ Szerkesztve ]

    Xiaomi Mi4 W. & Xiaomi Mi3 W. & Xiaomi MiPad & Xiaomi Mi2 & Xiaomi Redmi 1S & Xiaomi Piston & Xiaomi Piston 2 & Mi Headphones (Brutálisan gyönyörű hangzás!!!)

Új hozzászólás Aktív témák