Új hozzászólás Aktív témák

  • KTTech

    veterán

    Na, lassan kezdek összeszokni az új autóval... Köze nincs a régi verzióhoz, semmilyen szinten, csak a nevében egyezőek, annyira eltér a viselkedésük. Nem billeg szélben (mostanában fújdogált egy kisebb 80-140km/h szellőcske felénk), a kanyarokat szépen veszi, az úthibákon nem zörög-csattog és dobja el a farát. A 17-es felniken is kényelmesebb, komfortosabb mint a MK3 volt a 16-osokon.
    A vezetési segédletek jól működnek, kivétel a táblafelismerő - bár maga a rendszer működik, csak össze van zavarodva, miután átállítottam a kijelzést km-re (hogy ne mpg-ben számolja a fogyasztást), és ezzel a sebességmérőt és minden mást is átváltott km-re, viszont a táblákat mph-ban kellene értelmeznie... ezen lenne még mit csiszolnia a Toyotának. Igaz ez a felhasználók igen kis számának fog gondot okozni szerintem :D

    Fogyasztás terén nincs igazán előrelépés egyelőre - de hosszabb úton nem voltam még vele és hűvösek is a reggelek, 5 fővel jelenleg 5.1L/100km-t mutat. A fűtés is előrelépés, ez már tud melegíteni is, nem csak valami langyoskás fuvallatot generál - itt jegyezném meg, hogy ez lehetett az én MK3-am hibája, mert amikor megvettem láttam hűtőfolyadékot a betöltők körül, ami utalhat rá, hogy valamelyik márkaszerviz mókolt vele korábban, de nem foglalkoztam vele, mert működött egyébként.

    A multimédia rendszer meg egyenesen hipertérugrás :D Igaz a telóm kicsit szívatott az Android Auto-val (akinek nem indul a navi magától a MAP gombra, az akku és a másodlagos alkalmazásindítás szabályait nézze át :D), a BT nem vacakol, hanem villámgyorsan kapcsolódik és végre képes betölteni a mappalistát is.

    www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

Új hozzászólás Aktív témák