Új hozzászólás Aktív témák

  • Anonymus23

    veterán

    Hát gyerekek, egy kicsit vegyes érzelmeim lettek, miután csinálgattam a tudásbázis táblázatomat, és úgy érzem, egy picit túltolták a Ubi/Massive fiúk.
    Más ilyen jellegű looter-shooterrel nincs tapasztalatom, vagy akár WoW vagy ilyesmi, szóval lehet csak nekem "újdonság" ez, de mintha egy kissé megszaladt volna a ceruza.

    A zöld gear itemeket nem számolva jelenleg van 136 féle brand item, ami eshet. Jó, ezek között van olyan, ami ugyanazon branden belül is vagy tökre ugyanazokkal a lehetőségekkel bír, vagy csak mondjuk 1 attribútum eltérés van benne, esetleg 1 gear mod lehetőség, de legyen mondjuk 120 féle (ebben nincs benne a Replica, mert az ugye ugyanazt tudja mint ami lootként eshet "eredeti").
    Na most, ha ezek közül kiesik valami, akkor még mindig benne van, hogy akár rosszabb esetben 6+3 féle tálenttel (Slot 1 Passive O+D+U vagy Aktív O+D+U és Slot 2 ugyanez, emellett az attribútumok nagyon sok esetben 2-3-4 x 3 féle eshetőség van.

    A kedvem is elment attól, hogy elkezdjem kiszámolni, hogy mekkora esély van arra, hogy olyan loot essen, ami max 1 helyen tér el a kívánt gearhez képest, és még magas értékek is legyenek rajta... hááááát :U

    Eleinte úgy gondoltam, hogy tényleg nincs szükség a kimaxolásra (optimalizálás) és talán nincs is jelenleg még, de hogy csak 1 dolgot tudj átkalibrálni az nagyon leszűkíti a lehetőségeket.

    És akkor még nem is vettük figyelembe, hogy bizonyos tálentekhez (fegyver és gear tálentekhez egyaránt) játszani kell a meglévő attribútum fajták mennyiségével, mert sok jó talenthez hozzá kell igazítani az attribútumok fajtáinak mennyiségét.

    Persze meg van ennek a maga szépsége, de szerintem jelentősen túltolták ezeket a kombinációs dolgokat. :(

    ;) - The Power of the Light Side

Új hozzászólás Aktív témák