Új hozzászólás Aktív témák
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Tothgera30 #18900 üzenetére
Ez a válasz nem éppen megfelelő, ugyanis Megapackos autókat NEM lehet trade-en eladni, sem venni!
Gipsz Jakab
-
Tibiajax
nagyúr
én ehhez, nem igazán tudok semmit érdemben már hozzáfűzni...
-
Tibiajax
nagyúr
hát nem.. nekem se
de nem is az. Ezt figyeld: szénfekete szarvasbőr. hát az agyam eldobom
ott az utolsó képen, nézzétek meg, képzeljétek ahogy beleültök a szarvasbőr ülésbe, a tapintását.. megfogod azt a kib. kormány, ami csak önmagába többe kerülhet mint a 3 éves jövedelmem, és beindítod.
vááá -
Farkas23
aktív tag
Sziasztok!
Kellene egy kis segitség! Traden vettem egy Nissan Skyline-t, feltuningoltam, használtam egy kicsit és szeretném eladni, de nem tudom feltenni az eladási listára.
Teljesen más autó van kiválasztva, ezért se értem h mér nem engedi, tapasztalatom is megvan elég sokat is kereskedtem már és most megakadtam.
Köszönöm előre a segitségeteket! -
Dyno
veterán
válasz Tothgera30 #18900 üzenetére
LEgyél csak lekezelő, de akkor mellette, ne hülyeségeket írjál.
(#18901) blazsey2 :Köszönöm erre voltam kiváncsi.
-
-
zuchy
őstag
Javítottam az időmön kemény egy száddal.
[link]Máma már hagyom, nem megy úgy, mint délután.
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
A-l-i-e-N
aktív tag
22:00 kor jön valaki MOTORozni?
DUCATI szalonnál leszek.
HCn -
Tothgera30
Ármester
válasz Jakab66[hun] #18902 üzenetére
...tudtam hogy valamit kihagytam...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
Tothgera30
Ármester
-
zuchy
őstag
Ha nem cseszem el, akkor a 2:43 is megvan.
PC-STYLE.hu
-
Davetim
tag
Áh, nem megy most úgy mint szerdán, ez is alig jött össze:
ph#18 2'41"81
Kérdés: az újratöltött futam 10 órával tovább lesz fent, melyik határidő érvényes? -
nap
addikt
Azt eddig is tudtam, hogy vidéken lakom. De, hogy ennyire...
Nem vidéken 1900-2100 Ft az ára.
Vidéken 2500 Ft.
Kicsit kileng a lehúzás-o-méter.browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...
-
zuchy
őstag
Tök jó, már 3. vagyok a PH! 18-on, azt egy hete kezdtem ek TDU-zni.
Mondjuk a 2:41-s idők már elég durvák.... Sajnos már nem lesz alkalmam javítani benne, mert dolgozom. Esetleg holnap este, de meló után.... Ha egyáltalán nem jár le addigra az időlimit.[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Davetim #18925 üzenetére
párszor volt egy tized alatt, de inkább 0,2-0,3
Hát ez az. Pedig tegnap szórtam a 10,5-es rajtokat,
miután a verda megtáltosodott. Előtte meg 10,7 max.
Egyre inkább kezdem azt hinni, hogy tényleg van vmi
bug, amitől néha jobban, néha rosszabbul megy. Bár
hülyeség, mert tizedeket az ember simán elronthat*,
ha nem ugyanúgy csinálja, reakcióidő, stb. Csak az
érzés más. (Amikor néha hirtelen javulsz, az a fura.)
Az, hogy utána tartod, és jó vagy, az nem lehet bug.
De az a hirtelen javulás a semmiből, néha frucsa.
Persze ráérezhetsz, hiszen épp azért gyakorlod.*: ezt hívják pilóta-bugnak, de fura. Mindenesetre
most alig látok ki a fejemből, szóval az tuti, hogy az
is közrejátszik: én is elteszem holnapra a kérdést... -
B2man
tag
válasz DigitXT #18926 üzenetére
Fura, nekem pont a rajtom szokott jobb lenni, igaz minimális 1 tizeddel, de soxor én is pirosban vagyok már az elején. A 4. cp-nél még előnyöm van általában, onnantól bukok, nem is keveset. Pont jókor indult, pont jó gázpedál állással, pont jó szögben fordult az első "kanyarra". Kipróbálom DA-ban is, eddig sportban voltam.
Nekem az tűnt fel, hogy a TDU indítás utáni első körben sokkal kezesebb és jobban tapad a kocsi. Egy idő után viszont egyre jobban csúszkál, rosszabb időket futok.[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz DigitXT #18926 üzenetére
Velem volt olyan, hogy leültem versengeni, és olyan fél-háromnegyed óra múlva, mintha belassultam volna (én magam). A kanyarok mintha gyorsabban jöttek volna, mint korábban, és általában ilyenkor szoktam az eddigi fél órai eredményeket leiskolázni. Aztán 1 óra múlva már el is múlik, újra a kezdő időket futom, és nem érzem magam belassulva...
sz: Tulajdonképpen már-már bizonyított a bug léte, mert ennyi embernél ennyi alkalommal jelentkezzenek nagyjából hasonló anomáliák... Ennek a valószínűsége elég csekély, és mivel az egyetlen közös a játék, így logikus következtetés arra gyanakodni...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
DigitXT
félisten
válasz TESCO-Zsömle #18928 üzenetére
Viszont te is az emberi tényezőt írod: "mintha belassultál volna".
Viszont egyet kell, hogy értsek az anomália létezésével olyan
szinten, hogy néha nagyon megy, néha meg nem, és érzésem
szerint ez nem csak az emberen múlik.* (Ezért szoktam én pl.
"kabalaként" felkapcsolni a világítást: rárakok egy zseblámpát
a space-re, ami a játékban a "villogásra" van állítva: egy replay
esetén jól tud mutani, hogy reflektorral húz el az autó, aztán ki
tudja, hogy mikor lesz replay, tehát szinte mindig úgy megyek.)*Szóval amikor így begyorsulsz, akkor egyszerűen könnyebb.
Nem, nem megy végig az autó magától a pályán! Simán el lehet
rontani a köröket akkor is, de egyszerűen könnyebb összerakni,
mert valahogy valóban gyorsabban jönnek a kanyarok. Faxom: a
fejlesztőket kellene megkérdezni, hogy ilyen létezhet-e?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Pont jókor indult, pont jó gázpedál állással,
pont jó szögben fordult az első "kanyarra".
Nyilván: de amúgy semmi extrém nincs abban a rajtban!
Mint mondottam volt 1-2 tizedeket simán hoznék (!) rajta,
ha úgy menne, mint amikor a 41-es időmet futottam - és
bőven láttam benne a 40-et is. De fenntartom, amit az
előző HSZ-ben írtam: lehet, hogy néha vannak anomáliák,
csak kell hozzá olyan ember, aki már ott tart, hogy feltűnik
neki 1-2 tized változás is.* Viszont! Ma pl. tuti nem úgy
rajtoltam, ahogy tegnap, mert egészen más "állapotban"
ültem neki: én betudom ennek, hogy most 10,7 és nem
10,5. Azért valljuk be, nem extrém különbségek ezek.
(Ennyit simán számíthat az, hogy "formában" vagy-e, és
sorozatban el tudod-e kapni a rajtot. Azért eddig ha bugról
volt szó, akkor az egyszeri volt. Megismételhető bug: fura.
Erre mondtam anno, hogy talán nem is "bug", csak éppen
jobban megy. Hiszen ha más is megfutotta, egészen más
hardver-szoftverkörnyezetben, akkor nincs miről beszélni.)Kíváncsi leszek, holnap mit dob a TDU+hardware+kontoller,
driver-mentális-felkészültsége kombó: lesznk 40-es idők...?*Szerk: mondjuk amikor megszállja az embert az ihlet,
akkor extrém sokat tud gyorsulni. Kötve hiszem, hogy
csak a PC-t szállja meg a szellem, hiszen az autó nem
magától megy végig a pályán... És akárki-akármit mond,
nem (!!!) ugyanúgy csinálja akkor a dolgokat, másképp
vezet.** Ezt amúgy magamon is megfigyeltem, egészen
másképp kezdtem kezelni az autót, amikor 42-es időkre
voltam már képes, mint amikor épp csak 45 körül sikerült
körbe érnem, hiába volt mondjuk korábban rekordom...**: elég csak arra gondolni, hogy hogy el tudjuk rontani
akkor, ha látjuk, hogy jók a részidők, ebből jó kör lesz:
izgulunk, és valami béna helyen elfékezzük, stb. Szvsz
nagyon sok az emberi tényező: bugosabbak vagyunk a
gépnél agyilag, abban 100%-ig biztos vagyok.
(Amikor anno Senna 45 mp-es előnynél csapta oda az
autóját Monaco-ban, az mi volt ugye... Így megy ez.)[ Szerkesztve ]
-
blazsey2
senior tag
PSN ID:blazseydr
-
B2man
tag
Természetesen semmi extra nincs Davetim rajtjában, egyébként is ahogy észrevettem a Te indulásodat nagyon ritkán tudjuk megközelíteni, Te vagy a "rajt mester". Az ő rajtjait általában picit tudtam űberelni, viszont utána piszok jó, csak kapkodom a fejemet a szektoridők láttán. Lehet, hogy nekem mindíg behúzva marad a kézifékem?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
Nem lehet, hogy a TDU számol valami gumimelegedéssel?
Vagy csak szimplán rohadt sokat* számít, hogy egy picit is
kipörög-e a kerék? Ugyanis megvan a negyven, és megvan
a jó rajt, és röhögnétek, ha látnátok, hogy hogy csinálom...
(Megpróbálom leírni: abszolút nem a monitort nézem, mert
nincs azon semmi érdekes, hanem meredten a gamepad
bal karjára fókuszálok, amikor a hangot hallom, beállítom
a "gázpedál állást", és majd csak akkor nézek fel, ha a
kettes is megvolt kipörgés nélkül, utána mehet a vezetés.)*: mármint ezen a kiélezett szinten, tehát tizedeket.
És van még benne, de most már más programom van.
(Esetleg este még be tudok nézni, ha még fent lesz...)
Szerk: a rajton még pl. tudok hozni, és mivel ez akkor
egyben nagyobb sebességet is jelent, még máshol is.
(Szóval a 2'40 eleje reális, csak most mennem kell.)Szóval azt látom most, hogy nem bug: meg tudom csinálni,
meg tudom ismételni, ráadásul épkézláb magyarázat is van.
(Egyébként amikor ilyen picik a különbségek, akkor lelkileg
sem mindegy, hogy a +0,5-öt tudod tartani a rekordtartóval,
vagy a -0,5-öt, szóval ha valami sikerül jól, lehet javítgatni...)[ Szerkesztve ]
-
B2man
tag
Bebizonyosodott számomra, hogy a magasabb fps igenis számít. 120 átlaggal javultam 1 másodpercet (2'43 eleje). Sajnos kép nem készült a végéről, ugyanis minden jó és sok nem jó körömben még automata váltóval sem boldogulok. Lehetetlen visszaváltási bug nélkül egy kört megtennem. Míg vacakolok a váltóval nagyon soxor lemegyek az útról vagy egyszerűen az ívről lecsúszok mert nem oda figyelek/nincs megfelelő kigyorsítás. Azaz amit nyerni lehet a magas fps-sel azt bukom a váltón és a felforrt agyvízen, mert azért marha bosszantó, hogy 4.-5.-re se hajlandó visszapakolni (bezzeg fel simán vált, akár úgyis hogy 3000/perc lesz a ford.szám (automata)).
Másik: a tököm telivan az időjárással. Minden 4. indulásnál elfeketedik az ég és sz@rt se látok az útból. Ki lehet kapcsolni valahogy ezt a baromira idegesítő dolgot?DigitXT: igen, észrevettem, hogy 2-3 helyen veszítettél, mert ha én tudok fogni rajtad 3 tizedeket, akkor ott tuti benéztél valamit. Simán el tudom képzelni, hogy 40 alá bemenj.
[ Szerkesztve ]
-
Davetim
tag
Naja, a magas fps tényleg számít, annyit minimum, hogy közvetlenebb az irányítás, kezesebbnek tűnik az autó. Én is kísérleteztem vele, de megőrjít az automata, ezért inkább belőttem a grafikát 80 fps-re, úgy még lehet váltani.
Egyébként a grafikai beállításoktól a játék futási sebessége is tud változni, állítgatás után néha határozottan lassított/gyorsított felvételnek tűnik. Nem tudom versenyeztetek-e már gagyenkov-val, nála ennek egy durva esete áll fenn. A pályán mindig elhúzott, míg időben mögöttem volt, szóval neki gyorsabban futott a játék*. De sok játék csinálja ugyan ezt, a trackmania néha nekem annyira belassult, hogy a szerver cheatnek hitte az időmet, mert annyira torz szektoridőket kapott. Az nfsu-ból rémlik még hasonló, az alagutakban hirtelen meglódult a játék, gondolom a cpu/vga limit váltakozásához lehet köze.
Arra próbálok kilyukadni, hogy ha tud változni a játék sebessége, akkor simán lehet hogy rosszabb időket megyünk mint egyébként, mert a jól megszokott ritmusok hirtelen nem működnek.
*Azt hozzá kell tenni, hogy a végső ideje mindig reális volt, szóval az időmérő úgy tűnik jól követi a játék bolondozásait.
DigitXT: mikor először leültem most, az első rajtom csak 0,07-es hátrány volt, utána a jól bevált 0,2-0,3 De nem is a rajton aggódok, hanem az utána lévő 3 kanyaron, amire még mindig nem bírtam megint ráérezni. De a pálya többi részében tényleg sok maradt, talán így is meg tudom majd fogni. Akkor lesz baj, ha azt is összerakod
[ Szerkesztve ]
-
B2man
tag
Végre '43 alatt, ha csak 2 századdal is, persze bünti az van. 2'42"98
[ Szerkesztve ]
-
Davetim
tag
Azt hiszem feladom, 7 tizeded veszítek az első 35 mp-en, pedig ment már az eleje majdnem ilyen jól... A pálya többi részén meg már a padkán egyensúlyozok, hogy visszahozzam, szívás ekkora hátrányból menni. Egyébként most járok 1000 km-nél
Talán este próbálkozok még, hátha elmúlik az "átok".
Amúgy fura, az 1. és a 2. cp között is veszítek 1 tizedet, pedig az csak egy rövid egyenes. Mintha túlságosan lelassulnék az első jobbkanyarban. Ha bal szélre húzódok, akkor csak 0,05-öt bukok, de onnan képtelenség befordulni. -
B2man
tag
válasz Davetim #18937 üzenetére
Nekem is volt már olyan, hogy baromi jó szektoridőim voltak, csodálkoztam is hogy mi ütött belém. Majd egyszercsak elkezdtem 4-5 tizedeket bukni. Amúgy szerintem nekem a PH! - #18-on 2'42"44-nél van a vége. Sikerült hiba nélkül is megfutnom ezt az időt ennél jobb nem hinném, hogy lenne, ehhez is kb. 1200 km kellett.
18928 Éppen ma volt hasonló esetem, bár először hülyének néztem magam. Egyszercsak elkezdtem a pálya elején lévő 2-3 kanyar elé fordulni, pedig ugye 1000 km után már az ember szinte rutinból tekeri a kormányt. Mondom mivanitt? Aztán kicsit tovább engedtem a kocsit és egész keveseket buktam DigitXT idejéhez képest. Majd egyszer csak elkeztem túlfutni a kanyaron...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Davetim #18939 üzenetére
Mintha túlságosan lelassulnék az első jobbkanyarban.
Pontosan erről lehet szó.Ha bal szélre húzódok, akkor csak 0,05-öt bukok
Na ugye.de onnan képtelenség befordulni.
Mindig onnan fordulok.B2man: lehet, hogy be tudnék menni 40 alá, de ha
nem kell, akkor már nem erőltetem. Tényleg ki kell
néha ereszteni, mert ha nagyon szűken vennéd, az
gyakran lassabb lesz. Csak a kieresztésnek azért
nem árt, ha vége van az út szélén. Ja, és a kereket
kipörgetni nem szabad, mert ha driftelsz kigyorson,
abból csak bukta lesz. Kanyarban még segíthet, de
úgy kicentizni, hogy utána jó legyen: művészet.
(Van pl. egy olyan kanyar, ahol Davetimhez képest
menetrendszerint bukok 2-3 tizedet, az egyszerűen
nem akar kijönni nekem, nem érzem, hogy kellene.)[ Szerkesztve ]
-
zuchy
őstag
PC-STYLE.hu
-
Davetim
tag
válasz DigitXT #18941 üzenetére
Azt hiszem félreértettél, a jobbos utáni részről beszélek, a 90 fokos balos előtt. Azt csak nem bal szélről veszed Az enyhe jobbos előtt nyilván balra kell húzódni. Azóta amúgy már jó párszor közel tudtam kerülni a rajtodhoz, az volt a gond, hogy nem nyomtam a gázt rendesen, félve a kipördüléstől
A kanyarok utána továbbra se mennek, de kicsit azért javítottam:
ph#182'41"59
Az a röhej, hogy már szerdán tudtam ezt az időt Most viszont dolgom van, késő este még lehet benézek, hátha... -
DigitXT
félisten
válasz Davetim #18943 üzenetére
Nem értettelek félre, világosan leírtad, hogy veszítesz az 1. és a 2. cp között:
ez pontosan azért van, mert pl. nem vagy elég gyors az enyhe jobbosban, és
utána nem tökegyenesen mész. Nem: nem balról veszem a balost, viszont az
az ív pont a jobb szélre vezet, ha egyenesen mész... Én abban a kanyarban
jobbra soha nem kormányoztam. Szerintem. Viszont mindig láttam, hogy ott
van "keresnivalóm" ennek a "technikának" köszönhetően. Igaz, hogy csak 1-1
tized, vagy csak fél, de az is valami egy ilyen kiélezett küzdelemben.Azóta amúgy már jó párszor közel tudtam kerülni a rajtodhoz
Annak örülök, mert így egyértelmű, hogy nem bugos, csak ahogy
leírtam, megtaláltam a technikát. Érdekes amúgy, amit írsz, hogy
neked több gáz kellett hozzá, mert nekem éppen hogy kevesebb.
(Általában az szokott lenni a rajtjaimnál a célfüggvény, hogy minél
hamarabb padlógáz, úgy néz ki, ennek az autónak ez 1-ben nem
fekszik, sőt, kettőben is elpörgeti a gumit, ha padlóval váltasz rá.)[ Szerkesztve ]
-
B2man
tag
válasz DigitXT #18944 üzenetére
ennek az autónak ez 1-ben nem fekszik, sőt, kettőben is elpörgeti a gumit, ha padlóval váltasz rá.
Nos nekem vagy a pedállal van bajom, vagy fogalmam sincs mivel de kifejezetten nem tesz jót a padlógáz. Magam sem értem az okát, de ha teljesen padlózom akár még 3. fokozat fölött is lassabb vagyok, mintha csak kb. 80%-on taposnám. Temészetesen kigyorsításoknál szép finoman nyomom a pedált és ezen a futamon nincs is igazán hosszú egyenes, de én sehol nem parkettázom (ahogy Fitti mondaná).[ Szerkesztve ]
-
B2man
tag
Tisztességesen is könnyű, én sajnos trainert használtam, mivel csak és kizárólag az online rész érdekel, persze 96%-ig én is becsületes úton vittem el a játékot. 4,5 k-ért vettem a packot, és kifejezetten untat 1 versenyt 100szor megcsinálni, + trehányul olvastam: az 1,7 billion az nem 1,7 milla.. Van 1 verseny ahol fél perc alatt 70.000 kreditet lehet nyerni. Megcsinálod 1000szer.
[ Szerkesztve ]
-
zuchy
őstag
Most kipróbáltam a rajtot kipörgés nélkül, meg a 3.-nál sem parkettoztam miután felkapcsol, így a legjobb rajtom 17százados hátrányú volt. A rajt nem is olyan fontos, mert máshol viszont hozok rajta. Meg is lett volna a 2:43 alatti idő, csak kicsúsztam, és hozzáadott 0,6s-t Már nem tudok odaülni, szóval marad ez. Majd a köviben....
(#18947) B2man: Értem, kössz!
A 19-s futamban milyen autó lesz?
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
Davetim
tag
válasz DigitXT #18944 üzenetére
Igazad volt, én értettelek félre. Meg is lett az a tized, csak követni kellett az első kis szakasz vonalát. Még mindig túl sokat kormányzok, de nekem valahogy minden pálya egy hosszú kormánymozdulat akarna lenni, nehéz belevágni.
40 percet tudtam még karikázni, az elejét kezdtem megint megérezni, de hasznosítani már nem sikerült. De azét jó volt ezA rajtnál én mindig arra figyeltem, hogy ne pörögjön ki a kerék, aztán egyre rosszabbakat kezdtem rajtolni, volt 6-7 tizedes piros téglalap is. Aztán jöttem rá, hogy jé, nem is nyomom a gázt...
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó gamer PC (i5-11400F/16GB DDR4/500GB SSD+1TB HDD/RTX 2060 6GB)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i7-7G I 16GB I 256GB SSD I 12,5" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár HP Spectre Pro X360 G2 - i5-6G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- DELL OPTIPLEX 3020 - i5/8GB/256GB/GT710