Új hozzászólás Aktív témák
-
Davetim
tag
válasz bendeguz 76 #13460 üzenetére
A linkelt képen látható sebesség értékek nem a végsebességek, hanem az utolsó fokozatba való optimális váltáskor mért sebesség.
-
Davetim
tag
válasz TESCO-Zsömle #13464 üzenetére
Én is beszállnék!
Szerintem ha valahol mindenképp szétválasztás kell, akkor az a kuplung használat. Vagy egyszerűen megegyezünk, hogy nem használunk kuplungos kocsikatEgyébként Hello mindenki!
Régóta követem a topikot, de csak most kezdtem el írogatni.[ Szerkesztve ]
-
Davetim
tag
válasz Sanyix #13470 üzenetére
Persze, minden kocsinál nyomogathatod a kuplungot, csak soknál nincs értelme, mert nélküle is vált, méghozzá ugyan olyan gyorsan (a legtöbb Lambo, Ferrari, Aston Martin és Maserati ilyen). Tehát ezeknél nincs előnye annak aki kuplungozik.
Külön pedál tényleg nem kell hozzá, nekem is a kormány egyik gombja a kuplung. -
Davetim
tag
válasz TESCO-Zsömle #13572 üzenetére
Szerintem a levágásokat a kapuk megfelelő elhelyezésével kéne megelőzni. Nyílván nem kéne minden kanyarba kapu, általában elég könnyű látni, hogy mik lehetnek a kritikus pontok.
A gauge kicsit erős lenne. Hosszabb pályákon egy szélesebbre sikerült kanyar miatt ne bukjuk már az időt. Meg nem is nagyon lehet úgy jó időket menni, hogy az ember egyfolytában azon aggódik, hogy mind a 4 kerék az úton maradjon. -
Davetim
tag
Egyelőre én kimaradok a mókából mert nincs packom (még )
Úgyhogy folytattam a Ford GT @ Tantalus című hobbimat és végre összeraktam egy jó időt.szerk: kb egy hete próbálkozok
[ Szerkesztve ]
-
Davetim
tag
válasz TESCO-Zsömle #14081 üzenetére
Sok tucatnyi próbálkozás után: 1'39"41
Kipróbáltam én is teljesen autómata váltóval, de az első kanyart se bírtam bevenni
Egyébként marhajó pálya még sok ilyet -
Davetim
tag
válasz TESCO-Zsömle #14123 üzenetére
Részemről is jöhet a tuti
-
Davetim
tag
válasz TESCO-Zsömle #14147 üzenetére
-
Davetim
tag
Hát nekem ma 2'28"43 sikerült, másfél órája meg csak bénázok, szóval hagyom inkább mára.
Billel a 2:28 tényleg brutális -
Davetim
tag
dulifiO: Sir, yes sir!
Tesco: Bocsi, rosszul írtam a nicked, inkább a szavak hangzását szoktam megjegyezni -
Davetim
tag
-
Davetim
tag
Najó, ezt énse értem. Kínlódtam egy órát 2:27-28 körüli időkkel. Aztán levettem 2x-re az af-et, és mentem egy ilyet.
Ráadásul az eleje nem volt jó, legalább fél mp van még benne. Van időmérő bug?sz: arra már rájöttem régebben hogy magasabb fps-el jobb időket megyek, de ennyire?
[ Szerkesztve ]
-
Davetim
tag
-
Davetim
tag
válasz TESCO-Zsömle #14310 üzenetére
Oké, de azért én még utána járok. Sikerült felvennem egy kört amikor ment a szerver és látszottak a részidők. Az elejét leszámítva teljesíthetőnek tűnt, de addig nem nyugszom míg nem tudok még egy ilyet rajtolni. Beírom az első 4 cp idejét, hogy tudjatok viszonyítani amíg halódik a szerver.
6:24, 10:31, 13:60, 15:84 -
Davetim
tag
válasz TESCO-Zsömle #14319 üzenetére
Igen, a hosszú egyeneseknél nekem is feltűnt, hogy hiába hozok rajta az elején, a végén már vesztek. De hogy a francba lehet ilyen bug... Egyébként egy frapsos videóm van a kérdéses menet replayeről, de mivel semmi értelmes adat nincs rajta, nem sok haszna van. Azóta meg veszek mindent tunerrel, 25 vége volt a legjobb eddig.
-
Davetim
tag
válasz Bronco80 #14325 üzenetére
Hát ha tényleg így van, akkor engem a Stig szelleme szállt meg mikor mentem azt az időt, mert 1 mpnél közelebb nem mentem hozzá azóta. A rajt a leggyanúsabb, a 4. cp-nél 3 tizednél kisebb mínuszt még nem tudtam összehozni. Meg tudnád nézni, hogy lehet e ilyet startolni murcival? Majd ha meg a szerver persze...
-
Davetim
tag
válasz dulifiO #14352 üzenetére
Hogy nekem a 24"5 hogy sikerült azt még mindig nem tudom. Még nem mondtam, de a közvetlenül előtte futottam egy 25"4-et is, szóval én hajlok arra hogy tényleg bug volt, ami a játék újraindítása után múlt el. Ettől függetlenül már látszik, hogy rendesen is lehet ilyen időt menni, még ha nekem nem is megy.
De az is biztos, hogy a graf visszavétel segít, mert tegnap már stabilan mentem 2'26 körüli időket. De ez csak azért van mert magasabb fpsel folyamatosabb a kép, és úgy jobban érzem a féktávokat, meg talán a játék reakcióideje is csökken kicsit. Meg ráéreztem néhány kigyorsításra, de asszem ez is a magasabb fps miatt sikerült.
-
Davetim
tag
válasz Kleroo #14354 üzenetére
Inkább az utóbbi, de konkrét számokat nem tudok. Azt egyértelműen érzem, hogy ha ki van lőve az af, akkor sokkal simább a mozgás, és minden reakció közvetlenebb a képernyőn. De ezt már rég megfigyeltem, még az előző vgammal (x1950pro), a millionare-s challangen a 40 helyett 70 fps nekem két perc különbséget hozott.
-
Davetim
tag
Az előzőről nem csináltam képet, úgyhogy nekimentem még egyszer: 3'15"07
Tele volt hibákkal, van még benne vagy 5 mp, de most nincs sok kedvem tovább kínlódni vele. Mentem egy olyat ami kb. 3'12-re jött volna ki, de az utolsó kanyart elszúrtam -
Davetim
tag
Megnéztem a versenyt, pár próba után háromszor mentem zsinórba századra ennyit
Persze totál más részidőkkel. -
Davetim
tag
Most ennyi sikerült, még legalább 1 mp van benne.
-
Davetim
tag
51"76
Kár azért a kis büntiért.sz: Ha lesz valami abból a szabad kocsis versenyből, akkor ezt be kéne rakni, a Caterham brutális lenne ezen a pályán
[ Szerkesztve ]
-
Davetim
tag
válasz DigitXT #14965 üzenetére
Engem is megtévesztett, hogy milyen kicsi ez az autó. Az első cp-nél nekem nagyon ingadozott a mért idő, azt hittem a rajt miatt. De most kipróbáltam, tényleg csak szűkebben kell fordulni. Javítani viszont így se tudtam, a pálya vége túl jól sikerült
Amit a seggtolásról írtál, azzal szerintem megfogalmaztad az autóversenyzés lényegét
Figyeltem én is, hogy milyen hamar tanulom meg a pályát. A legelején folyton egyenesen mentem a 2. balos után. Fél óra alatt talán a az 52"42 volt meg, de lehet az se. Arra már rájöttem, hogy fél óránál sokkal többet nem is érdemes egy huzamba nyomni, mert akkor már csak új hibákat találok.
Azonban szerintem érdemes néhány pályát rendesen kikockulni, főleg ha lehet tudni, hogy kb. mennyi rajta a legjobb idő. Én egy-két single playeres időmérős challanggel csináltam ezt. Cheaterek ide vagy oda, kb. lehet tudni az idők eloszlásából, hogy mi a reális. Amíg messze voltam tőle, addig tudtam, hogy valamit rosszul csinálok. Szóval így rá lehet jönni a trükkökre. Persze biztos vannak olyanok, akiknek ez megy skillből
-
Davetim
tag
Megéreztem a kicsi Wiesmannt:51"22
Ekkor épp halódott a szerver, az aktuális rekord 51"27. Az első felében maradt minimum 3 tized. Erről egyébként csináltam rendes ingame videót is, ha érdekel valakit felrakom valahova.
-
Davetim
tag
válasz dulifiO #14972 üzenetére
Itt van.
Nem akartam youtubbal szarakodni, remélem jó így is.Most látom, hogy rajtnál hamarabb nyomtam a gázt, kapásból eldobtam két tizeded
sz: ha gond van a lejátszással, csinálok xvideset. A videó egyébként úgy készült, hogy a tv kimenetet benyomtam a tvtunerbe
sz2: ha jobban megnézem az egész tele van hibákkal, a hosszú "egyenesre" ráfordulás volt jó, meg a legvégén a két nyújtott balos.
[ Szerkesztve ]
-
Davetim
tag
válasz DigitXT #14975 üzenetére
Kormánnyal játszok, és erre a kacsázásra csak most szoktam rá. Nem tudnám megmondani miért csinálom Talán így keresem ki az út szélét.
Billel sose tudnék így menni, sokat játszok a gázzal a kanyarokban, és sokszor a féket se padlózom le. Utóbbi hallatszik is, alig-alig csikorog a kerék fékezéskor, pedig hypersportba padlóféknek már van hangja rendesen. -
Davetim
tag
válasz StormLine #15031 üzenetére
Szerintem ha már magyar toldalékokat pakolgatunk egy angol szó után, akkor a helyesírásán nem kéne problémázni. Ha nagyon ragaszkodnánk az eredeti szóhoz, akkor eleve nem lagol lenne, hanem lagel, mivel az eredeti kiejtéshez így passzol. Szóval szerintem simán lehet írni fonetikusan is.
-
Davetim
tag
válasz StormLine #15047 üzenetére
Én történetesen hosszú g-vel és a-val szoktam mondani, és sokan mások is, nem véletlenül írják annyian lagg-nak. Így értettem a fonetikus írásmódot. A "legel"-el azt próbáltam illusztrálni, hogy ha már egyszer más magánhangzóval ejtjük , akkor simán mondhatjuk két g-vel is, akkor meg miért ne írhatnánk úgy.
Amíg hivatalosan nincs magyarítva a szó (helyesírási szótár stb), addig lehet írni akárhogy, a lényeg hogy megértsük. Szerintem a lagg is teljesen világos, miért ne írhatnánk úgy is. Neten meg pláne, itt egyébként is írunk cifrákatLátószög: Azért jó ha szélesebb a kép, mert az érdekes dolgok általában balra meg jobbra vannak, nem felfele meg lefele. Nyilván a legjobb a teljes gömb képernyő lenne, de ha már valamit le kell vágni, akkor inkább az eget meg a talajt, mint a kanyar végét...
A 3 dimenzióhoz meg az egésznek semmi köze nincs. -
Davetim
tag
válasz StormLine #15064 üzenetére
Most kizárólag a tdu-ról volt szó, és a tdu úgy van megírva, hogy a függőleges látószög mindig állandó, és a kijelző képarányától függően változtatja a vízszintes látószöget. Ezért akkor fogunk többet látni, ha laposabb a kijelző. Azt meg nem tudjuk befolyásolni, hogy fent meg lent mennyit vágjon le. Egy ilyen 9:4-es monitor (ami egyébként egy tv) nyilván szinte minden másra teljesen alkalmatlan. Nem is mondta senki, hogy mindenre ilyen kell...
Én úgy értettem, hogy az eredeti szó is lagg. Tudom hogy az angol szóban csak egy nyomorult g van, de magyar környezetben úgy esik jól kiejteni, hogy lagg (persze ez teljesen szubjektív). Akkor miért ne írhatnám így. Nem is vagyok egyedül ezzel, a google 11000 találatot ad rá, köztük a ph, itcafe, hwsw. Itt jön be a probléma, hogy nincs hivatalos verzió. Nép alakítja a nyelvet ja, szerintem lagg, szerinted lag, akkor hogy írjuk? Mind a kettőnek van értelme. Vitázunk napestig, vagy elfogadjuk, hogy tökmindegy...
-
Davetim
tag
20 perc után:1'18"71
Jó kis pálya, nincsenek rajta parás kanyarok, csak egy tábla nagyon rossz helyen -
Davetim
tag
Egy is reggeli VW nyúzás:1'18"07
Az első két kanyarban van még fél mp, de a pálya második fele túl jól sikerült -
Davetim
tag
válasz TESCO-Zsömle #15273 üzenetére
Valamikor utánaszámoltam a hc-s ugratásoknak, és fizikailag korrektnek tűnt. Azért repülünk ekkorákat, mert az autók sebessége, és az utak egyenetlensége irreális. Autópályán 13%-os emelkedő sík útba vált pár méteren, nem csoda hogy 350-nél elrepül a verda... Az mondjuk valószínű, hogy a leszorító erővel nem számol a játék, meg túl stabil a kocsi repülés közben, de szerintem szó sincs hibás gravitációról. Sima módban viszont túl gyorsan huppanunk vissza az útra
A számítás egyébként nagyon egyszerű volt, kimértem oldalnézetes screenshot-ból az út meredekségét, ebből kiszámoltam az autó kezdeti sebességének függőleges komponensét m/s-ban. Ezt ugye másodpercenként 10-el csökkenti a gravitáció, így osztással kijön, hogy mikor éri el a kocsi a holtpontot, illetve az eredeti magasságot. Felvettem fraps-sal az ugratást futó chromopack-kal, és az idők megfeleltek a vártnak. Mondjuk nem igazán vagyok penge fizikából, szóval lehetnek gixerek a gondolatmenetben
-
Davetim
tag
-
Davetim
tag
válasz TESCO-Zsömle #15283 üzenetére
Inkább a gyorsulásra gondoltam. Sokat szoktam HC-ben szerpentineken csapatni, és egészségtelennek érzem a fékezés/padlógáz arányt. A jobb B-s kocsik olyan veszettül mennek, hogy már-már többet kell fékezni mint gyorsulni. Ezért az ilyen utakon kellemesebbnek érzem a lassabb kocsikat. De persze igazad van, ha eleget fékezünk akkor nem baj, ha megy az a verda, csak nekem rombolja az élvezetet.
-