Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanyix
őstag
-
gagyenkov
tag
válasz Davetim #13472 üzenetére
Aloha DAVE Én is meg nézném ezt a bajnokságot! És itt még a bugom sem számít Viszont én már csak kuplunggal megyek és H váltóval! Azt vettem észre, hogy amióta az új kormányom van azóta csak azokkal a kocsikkal megyek amik H váltósak Nem nagyon szeretnék vissza menni autokuplungra!!
W.O.T: gagyenkovHUN Klán:BPP
-
dulifiO
aktív tag
-
dulifiO
aktív tag
válasz Davetim #14301 üzenetére
Három féle lehetőségre tudok gondolni:
1.: nagyon pro lettél hirtelen
2.: pár napja a szerver haldoklik és emiatt egy hibás időt adott vissza neked
3.: magasabb fps-el jobb időt adott (bár mivel a szerver engem nem enged fel, nem tudom kipróbálni, hogyan viselkedik, bár hozzá kell tennem, hogy én mindig 120fps+ játszok és mégse jobbak az időim)Mindenestre elképzelhetetlennek tartok egy 2'24-es időt ezen a pályán, mert a 2'26 is elég nehez fogható.
apróhirdetéseim: http://href.hu/x/972c
-
TexT-BoY
addikt
válasz Davetim #14303 üzenetére
a videó progi elfog venni fps-t és szarabb lesz.
Én is levettem a grafot és nem laggol, pl a hid utáni jobb bal alatt és gyönyörüen megyek keresztül 260al, eddig 210körül mentem ( a legjobb a 240volt), meg sokkal érzékenyebb billel ilyen fps-el.
Ez nem bug, ez tény, MINDEN játékban lehet elönyt kovácsolni egy jó vassal. Amikor CODwaroztam akkor ezért volt a hivatalos gamek alatt 250es FSB limit. Ott pl nagyobbat tudsz ugarni ha akasztott FPS-el mész (nekem olyan 1600FPSel pl olyan bugok voltak hogy ejj.)Részemről arra szavazok hogy az elkövetkezendőkben valamilyen módszerrel korlátozzunk FPS-t, valami 200hoz közelire. Csak ez azokkal kibaszás akiknek gyenge VGA-ja(pl én) vagy nagy HD fellobbantású monitorja van (nevet nemtudok de több Full hd SCrShot van).
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
-
DigitXT
félisten
válasz Davetim #14960 üzenetére
De: látszik is, az 1 pont büntin. Viszont az első checkig 25 század simán hozható mindenféle trükk nélkül, csak marha szűken kell fordulni. (Nekem rá kellett éreznem erre az autóra, mert még nem mész le a padkára, akkor sem, amikor már azt hinnéd, hogy na most biztosan lementél, szóval "keskenyebb", mint ahogy gondolnád - legalábbis nekem az volt.) Amúgy meg azon nagyon sokat lehet veszteni, ha elkezdi tolni a seggét: ha korrigálod, de csak kicsit is késve, akkor azért, ha szimplán elveszed a gázt, akkor azért, ha meg már eleve óvatosabban mész bele a kanyarba, hogy ne legyen gond, akkor azért.
Nekem is a végével van gondom, de majd még karikázom rajta egy kicsit...
Egyébként elsőre nem is igen tetszett a pálya (meg ugye az ember ilyenkor még azt is sasolja, hogy egyáltalán merre kell menni), ekkor annyi büntit szedtem össze, hogy 59"69-ből 1'02"31 lett. Másodikra már tudtam, hogy merre kell menni, akkor 57"07 volt bünti nélkül, aztán elkezdtem a faragást. Mindezt úgy, hogy harmadikra nem fejeztem be, negyedikre meg 57"67 volt (visszafelé faragás?), aztán ötödik futásra éreztem rá, hogy "vagányabban" kell fordulni: 55"74... (Amúgy ezeket csak azért tudom, mert kíváncsiságból mindegyik futásról csináltam képet, így vissza tudom követni, mennyi volt a "tanulási folyamat': az 52"12-t 23:49-kor futottam, utána már nem sikerült javítani, a legelső kép meg 22:55-ös: ha limitálva lenne fél órában a gyakorlási idő nem itt lennék, hanem mondjuk csak 53"85-nél. Viszont az összesen egy óra már kellőképpen lefárasztott, a végefelé sokszor dobtam el a gépet.)
-
dulifiO
aktív tag
válasz Davetim #14971 üzenetére
Szia!
Előszöris grat. az idődhöz. Engem érdekelne az a videó, mert az utolsó két kanyarban hozzád képest kb. 1 másodpercet dobok el. Szóval a mostani legjobb időmnél az utolsó előtti kanyarban még vezettem, de ott nem jöttem rá, hogyan kell menni.üdv.: Dulifi
apróhirdetéseim: http://href.hu/x/972c
-
dulifiO
aktív tag
válasz Davetim #14974 üzenetére
Köszi , ez bőven elég volt ahhoz, hogy lássam hol dobtam el az időt, az utolsó balos kanyarban én nem engedtem soha úgy kisodródni hanem szűken elfordultam. Majd délután megnézem mit javít az új tudás az időmön.
Akinek nem játsza le a videót, az töltse le innen a kodek packot és telepítse.
[ Szerkesztve ]
apróhirdetéseim: http://href.hu/x/972c
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Davetim #15282 üzenetére
Ez a "túl gyorsak a kocsik" dolog nem helytálló. Semmi köze az autó maximális sebességének ahhoz, hogy a vezető mennyivel veszi be a kanyart. Szerintem.
Mindazonálzal a HC-n nagyon sokat dobna, ha ajáték számolna a leszorító erőkkel is. Véleményem szerint ettől az F1 GT is kezesebb lenne nagy sebesség mellett.
Arról nem beszélve, hogy a leszorítás miatt a "repülések" hossza is igencsak változna. Teszemazt egy Koenigsegg, amin semmi szpoiler, csak hasítja az étert, kisebb leszorítóerőt produkál, mint egy MC12 vagy egy Enzo. Ezeket valszeg hamarabb földre kényszerítené.
Ez persze a penge egyik éle. A másik, hogy a leszorító erő igencsak útban van, mikor az ember gyorsan akar menni. Emlékezzetek a F1-ben a Ferrari-féle torziós szárnyra, ami kanyar-sebességnél hozta a teljes keszorítóerőt, nagy sebességnél pedig engedett a légáramlatnak, ezzel csökkentve a légellenállást.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
StormLine
senior tag
válasz Davetim #15284 üzenetére
ez a szerpentinen csapatás a lefele irányra vonatkozott? mert akkor könnyebben gyorsul és nehezebben lassul amúgy előfordul hogy ha síkon a gázt és a féket is nyomod akkor gyorsul az autó (pedig a fék teljesítménye elvileg mindig nagyobb mint a motoré). de ez egy játék, ráadásul arcade
-
B2man
tag
válasz Davetim #15321 üzenetére
Most értem haza, fáradt, morcos vagyok, de azért megyek pár kört. A hosszú 1enes előtti (főleg az első bal-jobb kombináció) részig nagyon össze volt rakva az előző köröm (mázli volt), a végén már nem tudok hozni eleget, úgyhogy számomra ez már megdönthetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
B2man
tag
válasz Davetim #15343 üzenetére
Indulni úgy szoktam, hogy kb. 4000 körül forgatom (a vidivel ellentétben), mikor indul picit megtartom, majd folyamatosan nyomom mélyebbre a gázt, 2.-nál picit föl, 3. már kocsifüggő. De rajtnál mindíg vesztek, sajna.
Ez a kocsi nagyon bejön, a pálya is. Nincs benne sok csiki-csuki, mondhatnám azt is, hogy egyszerű, a hosszabb és nehezebb pályákon nagyon elvérzek, sz'al ez valószínűleg 1szeri alkalom, több ilyen szerintem nem nagyon lesz. Talán a kormányt is sikerült belőnöm, régen vezethetetlen volt nem HC-ban (bár amióta van hc azóta csak abban megyek). Levettem a linearitást, érzékenységet (HC-ban max), így jó, viszont ekkor HC-ban nem jó.[ Szerkesztve ]
-
dulifiO
aktív tag
válasz Davetim #15345 üzenetére
Jó lenne, de pl. billel már sportban is csak driftelni hajlandó, arról nem is beszélve, hogy a rajtnál esélytelen értelmestet alkotni. Persze ha valakinek van türelme és reflexe hozzá meg elég gyorsan tud pötyögni...
Amúgy kiváncsi lennék hányszor nyomom meg a balra billentyűt a visszafordítóban, mert olyankor eléggé jár a kezem azon a gombbon, 10-15 leütés tuti megvan.apróhirdetéseim: http://href.hu/x/972c
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Davetim #15357 üzenetére
Mondtam már. Én mindenbe benne vagyok, de ehhez is ti kelletek. Nekem nem nagy kunszt rakni még egy oszlopot az Excelbe...
Ha írjátok, én is írom.
sz: Kész a #07-es is. Ez Golf R32-vel elsőre 1'15"-lett. Már megvannak az elképzelések a #08-ról is, csak ki kellett jönnöm visszacserélni az MC12 hangját, mert a dobhártyám kiugrik a füles alól olyan túlvezérelt...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
-
DigitXT
félisten
válasz Davetim #15360 üzenetére
Ez mondjuk tényleg hasznos infó: sok idő (+tudás persze) = jó eredmény.
De van egy tippem, hogy már sokkal hamarabb megvolt az élmezőny eredménye*,
csak a végén az egymással, századokért folyó ádáz csatákon ment el sok idő...
(*Mármint az az eredménye, amivel bőven az átlagjátékosok fölé emelkedtek...)[ Szerkesztve ]
-
dulifiO
aktív tag
válasz Davetim #15398 üzenetére
Hogy jól lehet menni gallardo+billel? Nem vettem észre!
Annyira ficánkol össze vissza, pedig wiesmann meg a népautó után nem hittem, hogy lesz nagyobb kihívás. 18 alja időket mentem, csak pont annyi büntivel, hogy semmire se legyen elég. Mára végeztem, mindenkinek jóéjt!apróhirdetéseim: http://href.hu/x/972c
-
DigitXT
félisten
válasz Davetim #15729 üzenetére
Dulifi idején prefekt starttal sokat lehet fogni (szerintem megint a bill. a hátrány itt).
De utána jönnek a gondok... Végeredményben egy közepesen unalmas*
pálya egy nagyon unalmas autóval: nem illik a Ferrarik/Laborghinik közé...Egyelőre (10. futásra) 1'15"20-nál tartok, de ha lesz megint időm javítok rajta.
*Szerk: TESCO-Zsömle, nehogy félreértsd, mint múltkor! A sorozat jó!
[ Szerkesztve ]
-
dulifiO
aktív tag
válasz Davetim #15729 üzenetére
Kicsit felbosszantott az a 00'00''01-es különbség, és hogy ne ennyivel veszítsek csak, kicsit még faragtam rajta, bár korántsem lett tökéletes: 1'12'18
DigitXT: Szerintem nem unalmas egyáltalán, sőt, ma meg is tetszett egészen, amíg Davetim ideje ellen küzdöttem. Nekem tetszene, ha az üzemanyagért is fizetni kéne, illetve figyelni kellene, hogy ne ürüljön ki a gép soha.
szacsee: Aki 1'10 alá bemegy, az már valamit tud! A legjobb időm 1'11"50-es, de elég rendesen megszórva büntivel.
TESCO-Zsömle: Priviben el tudod küldeni nekem azt a dokumentumot, amiben vezeted a ranglistát? Mert szívesen kiraknám az aláírásomba ha már a tiédbe nem fér ennyi információ.
apróhirdetéseim: http://href.hu/x/972c
-
DigitXT
félisten
válasz Davetim #16489 üzenetére
Csak nem fékezel elég rövidet*. Amúgy gratula, jó idő!
*: btw. igen, lehet ott direkt is veszíteni, hogy a kigyorsítás
jobban sikerüljön, és a következő "hármas balos" kombóban
mégtöbbet nyerni, szóval nem feltétlen kell minden checknél
legjobbnak lenni, hiszen úgyis a végeredmény, ami számít.