Új hozzászólás Aktív témák
-
Bronco80
aktív tag
Próbáltam én is TT2-vel de szörnyű volt; a 4 kerékhajtás miatt tolta kifelé az elejét, az Alfával sokkal gyorsabban lehet kanyarodni.
Majd megküldöm SSR-el is...
Őszintén szólva szerintem a versenypálya a A-C csoportoknak való, valahogy a lassabb autók olyan furcsák egy ilyen széles pályán.
@Treb: ne aggódj, majd jön egy kis orosz kölyök és körbemegy 15 másodperc alatt...
[ Szerkesztve ]
-
Bronco80
aktív tag
Nem volt könnyű...
4. v 5. próbálkozásra ment, addig jó részideim voltak, de valamelyik kanyarba mindig túl gyorsan mentem bele és elszálltam.Nekem MOMO van, elégedett vagyok vele, egyetlen baja, hgy csak 240°-ban fordul így a legélesebb kanyarokban talán vesztek egy kis időt. A kuplungot egy gombre konfigoltam a kormányon, ami nem olyan jó mint az analog kuplung, de lehet vele boldogulni.
A G25 a legjobb a TDU-hoz, a DFP-nek nagyobb a fordulási szöge mint a MOMO-nak, de nem éreztem annyira sportosnak (egy ismerősnél próbáltam).Nemcsak a gyorsaság miatt érdemes kormányt használni, óriásit dob a játék feelingjén.
-
Bronco80
aktív tag
Nem lehet sajnos, viszont van egy módszer, amivel könnyen kiválaszthatod a kívánt autót ha nagyon sok van már. Egy olyan Single versenybe lépsz be, ahol az adott autó indulhat és a Change Car pontban rendezheted/kiválszthatod őket.
@Balika911: Új profilt kell indítanod, de megéri, 7-8 játékóra után lehetnek A osztályú autóid már, a #120-ban leírttal pedig pénzt is gyorsan szerezhetsz. -
Bronco80
aktív tag
#122-ben leírogattam, szerintem ehhez a játékhoz szinte kötelező kormányt használni, nemcsak versenyeken gyorsulsz fel, hanem a cruise is sokkal hangulatosabb.
Manuális kuplungoláshoz (ami óriási gyorsulás bónuszt ad) a legideálisabb analóg kuplungot használni, erre a legjobb a G25, mert annak van kuplung pedálja is. Az én MOMO kormányomnak nincs, szóval én digitális kuplungot használok, egy gombot a kormányon.
-
Bronco80
aktív tag
válasz Tibiajax #142 üzenetére
Digitális kuplunggal csak a startolás nehéz egy kicsit.
Ahogy én csinálom: rajt előtt fullgáz és a helyes sebesség (autótól függ melyik a legjobb startsebesség), a rajt pillanatában fullgáz, aztán gyorsan felengedem, hogy ne pörögjön a kerék. Ezután autótól függően adagolom a gázt.
Váltásnál csak annyi a fontos, hogy ismerd az adott autót, pld a Ford GT-nél 6000-nél már váltani kell, hiába pörög 8000-ig, viszont egyes kocsiknál érdemes kipörgetni a rev limiter közelébe (pl. Enzo, Jaguar XJ220). Általánosságban azt lehet mondani, hogy a nagy nyomatékú amcsi autókkal (Z06, Viper, S7, Ford GT) válthatsz hamarabb.Néhány autó pedig szereti ha magasabb fokozatban indulsz.
Amikkel én 2-ben rajtolok: Ascari, Corvette C6, TVR-ek, Mustang, Pontiac GTO, Ford GT, Cadillac XLR-V, Aston DB7 Zagato, Spyker.
3-asban: Saleen S7 (ezzel ritkán megyek, lehet, hogy a 2-es jobb) , Viper, Z06. -
Bronco80
aktív tag
Licenszelni egy működő Anticheat-et pénz, egyszerűen ilyenre nem akarnak költeni... beépítenek valami alapvető kis anticheat programot, ami semmire se jó és persze többet nem törődrnek vele. (ugyanez volt a FlatOut2-vel)
@Tibiajax: a kuplungolás gyakorlásához én egy G-osztályú kis 4 sebességes autót javaslok először (Jaguar E, AC289, Gullwing).
-
Bronco80
aktív tag
-
Bronco80
aktív tag
válasz Stalker-2572 #268 üzenetére
Az a kis sziget a futballpályától nyugatra, egy forgalom nélküli kis pályát találsz ott. #1. hsz térképén a H7-es szektor.
Ha fagy a játék mentéskor, próbáld ki a #98-ban belinkelt kis programot.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Bronco80
aktív tag
Aránylag tiszta futás Eggs-el; 1:25:15. Próbáltam Saleen S7-tel is, ezzel az unrealisztikus kanyarodással, olyan ritmustalannak tűnt a kör, erre az utolsó CP-nál 2,5 másodperccel jobb volt az időm... Nyomtam egy satut nem akartam ezzel az idegesítő IMBA Saleennal jó időt menni.
Szerintem nagyon eltúlozták a tuning utáni gyorsulását és nem tudták eléggé elrontani a kezelhetőségét...[ Szerkesztve ]
-
Bronco80
aktív tag
Egy srác vezetett legutóbb Saleen-nal, 1:23 körüli idővel (szerintem tisztán).
@RpPro: Én se kedvelem a Hardcore módot, inkább csak drift módnak lehet hívni szerintem, de ez a játék épp azért jó, mert mindenki megtalálja azt ami tetszik neki: versenyezhet, barangolhat, driftelgethet...
-
Bronco80
aktív tag
Már az avatarjából látszik, mekkora "rálátása" van a srácnak a témára...
Emlékszem a csodás Carbon online-ra: nem voltam képes kétszer ugyanabba a lobby-ba kerülni; ha a Carrera GT-mel megvertem egy Audi-t, már csalóztak; minden 5.-ik versenyt elrontott egy Nitro cheates kis patkány.... jó kis játék valóban... ROFL
[ Szerkesztve ]
-
Bronco80
aktív tag
-
Bronco80
aktív tag
válasz slayer006 #554 üzenetére
Ez azért nem teljesen igaz, az A osztály autói és néhány B-s, C-s is (pláne kuplunggal) veri a motorokat. Gyorsulásra tényleg nagyon jók a motorok, de kanyarokban (pláne éles kanyarokban) sokat vesztenek. (elég csak megnézni a No Restriction rangsorokat)
A Mill. Challenge-re tényleg motor a legjobb, de csak a forgalom miatt. -
Bronco80
aktív tag
Az autók közötti rangsor először is attól függ, hogy milyen kontrollerrel játszol és hogy manuális vagy autó kuplunggal.
Jó példa erre a D-osztály, ahol autókuplunggal a DB9 és a Maserati a két legjobb autó, de kuplunggal a Vantage, a DB7, Esprit és a Caddy XLR is gyorsabb. (nem feltétlenül végsebességre gondolok, hanem egy adott pályán futott időre)Mindenféle osztályú autókkal megy online verseny, pláne az unranked lobby-k. Érdemes olyan osztályút választani, amivel a host és a többség megy a lobby-ban.
Akikkel én játszok azokkal mi pörgetjük az autókat, szinte mindegyiket használjuk. Úgy tapasztaltuk, hogy a B-C-D kategórákban a legjobbak a versenyek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hálózati / IP kamera
- Retro teló rajongók OFF topicja
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- World of Tanks - MMO
- Telekom mobilszolgáltatások
- TP-LINK routerek
- További aktív témák...
- Asus ROG Phone 6 - Limited Batman Edition / BONTATLAN - 3 év gari
- Huawei Matebook D14 i5-11.gen/16GB DDR4/512GB PCIe SSD/14" Full HD IPS/Gar.:2025.10
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- Binepad BN006, programozható, mechanikus macropad, low profile Kailh Choc v1 Red switchek
- CoolerMaster ControlPad, programozható, mechanikus macropad, Gateron Red switchek