-
GAMEPOD.hu
Kiadó: Valve
Fejlesztő: Valve
Megjelenés: 2007. október 10.
Motor: Source Engine
Platformok: PC, Mac OS X, Linux, Xbox 360, PlayStation 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
csana
senior tag
Sokan akik a CS-hoz / COD-hoz szoktak, nehezen fogják fel, hogy ez a játék teljesen más mint az említett fps-ek.
Többen leizzasztottak már a ts-en olyasmivel, hogy:
- hiába váltanak kézi fegyverre, nem haladnak gyorsabban.
- nem tudják, hogyan lehet gránátot dobni..
- a sniper fejese náluk valamiért nem instant kill
- nagyon sokan vannak a pályán
- nincs térkép
- ez a karakter miért nem tudja ezt, vagy azt.. :SVan hogy még a karaktert sem tudják kezelni egyesek, de már leváltják az alap fegyvert, mert épp esett valami cucc, és az biztos sokkal "erősebb". Közben meg figyelmen kívül hagyják, hogy bár lehet hogy valamiben jobb az új fegyver, viszont vannak hátrányai is az elődhöz képest.
Szóval nem értem ezeket az embereket. Ha egy picit türelmesebbek lennének, sokkal jobban élveznék a játékot. Ha csak 5-6 percet szánnának arra, hogy megnézik akár üres szerón, hogy a "kedvenc" karakterüknek milyen képességei/fegyverei vannak, máris több sikerélményük lenne élesben..
-
csana
senior tag
válasz Kassadin #6386 üzenetére
+1 a Tomislav mellett.
A BB valami iszonyat lomha, és szerintem az is sokat nyom a latba, hogy a Tomisnak nincs hangja. Nagyon árulkodó tud lenni néha a felpörgetés zaja, és ha mondjuk BB-vel akar kisasszézni a heavy egy kanyarból, akkor soldierrel, demomannal 3X ki lehetne szedni, mire egyáltalán előbukkan a fegyver csöve. -
csana
senior tag
válasz Kassadin #6427 üzenetére
Szerintem egyáltalán nincs hátrányban az, akinek semmiféle újabb cuccosa nincs. Sőt, én mindenkinek azt szoktam ajánlani, hogy előbb legyen tisztába az alap tulajdonságokkal, és csak utána mérlegeljen, hogy mondjuk a másik fegyó jobban passzolna-e a (játék)stílusához.
Aki már picit régebb óta tolja, tisztában van vele, hogy itt nincs olyan fegyver ami minden tulajdonságban jobb elődjénél. Valamiben gyengébb, másban erősebb.
-
csana
senior tag
válasz Kassadin #6431 üzenetére
Pontosan amiatt amit írtál: " ez csak a saját véleményem", nem lehet ráhúzni általánosítva egy fegyverre hogy sokkal gyengébb mint ez vagy amaz. Számodra gyengébb, mert jobban tudod kihasználni egy másik fegyver előnyeit, illetve adott fegyver hátrányaival egyszerűen képtelen vagy hozni a megszokott ritmusod.
Ettől függetlenül lehetnek olyan szituációk, amikor lehet hogy te is úgy ítéled meg, hogy inkább váltasz, mert másik fegyóval könnyebb lenne megoldani a helyzetet. Amiatt sem merném kijelenteni egyik fegyverre sem, hogy "gagyi", hiszen bőven akad olyan, aki mesterien bánik az adott stukival, és lehet hogy pont olyannak mondanám, hogy semmit nem ér az adott fegyó, aki ha kipróbálná, rájönne hogy sokkal jobban illene a játékához, és ezáltal jobban megkedvelné az adott kasztot. -
csana
senior tag
Kellene valami "hogyan ne legyél nob xy" karakterrel filmecske. Mostanában egyre többször megkapom az anyázást, mert nem tudják kezelni a karaktert, vagy épp csak nem alakult ki náluk a rutin, hogy mi merre.
Tegnap zsinórba 5X kiszedtem egy spy srácot soldierrel. Könnyebb volt neki fikázni, mint megtanulni normálisan kezelni a spy-t.1X- Jövök szembe magammal (még szép hogy nem én vagyok )
2X- Gyök kettővel repeszt a scout az ellen oldaláról (és valamiért nem lő rá az ellen..fura)
3X- Ül egy sniper az éppen általunk foglalt pont mellett a bokorba (semmi nyilt terep a környéken)
4X- Teli életű soldier meredten követi a medic-ünk hátát.. Hiszen a soldiereknek szokásuk hogy teli élettel jóval a frontvonal mögött sunnyognak
5X- Jön velem szembe egy pyro.. Nem spy-csekkel, és ráadásul mintha falnak ütköznék.Ezután jött az anyázás, majd dc
-
csana
senior tag
Hát skacok, nálam élvezhetetlenül laggolt a játék a szerón. A pingem bőven jó volt, mégis gyakran "teleportáltak" a népek. Ettől függetlenül nem volt rossz a hangulat, remélem ezek a lagok idővel megszűnnek, és ismét szétcsaphatok soraitok közt .
-
csana
senior tag
-
csana
senior tag
Lenne 3 kulcsom eladó kemény 1300 pénzmagért. Gondoltam aki gyakran vesz ilyesmit, lehet érdekelné.
-
csana
senior tag
Összeraktam magamnak én is egy Cow Mangler 5000-at, ha már egyszer mindenki ezzel rohangál. Jópofa cucc, viszont én megrögzött Black Boxos user révén még nem vagyok tisztában egy két dologgal a fegyvert illetően. Azaz a wiki leírásban nem tudok értelmezni 1-2 dolgot. Pl mi ez a "Maximum ramp-up"/"Maximum fall-off " dolog. Azt látom hogy más az értéke, mint az alap RL-nél, de nem tudom mire is vonatkozik.
Meg itt vannak ezek:
Point blank
Medium range
Long rangeRáadásul a splash dmg-ről sem írnak semmit.. Ezek szerint ez egyezik az alap RL-el vajh (a leírás elején igaz említenek egy olyat, hogy a "The blasts fired function similarly to rocket projectiles".. lehet pont ez a kérdésemre a válasz)?
Emellett ha jól értem, csak mini kritje van a fegyvernek, sima kritje nincs (se random, se kritzkreeges).
Amúgy a tauntját szerintem nagyon eltalálták . Emellettt nem tudom hogy a cartel k. szeró moddolt-e, mert mikor próbálgattam a rocket jumpot a fegyóval, egy scout fejére érkeztem, aki belehalt a dologba, mindezt ilyen "Mariós" hangefekt kíséretében tette -mint amikor ráugrunk valamilyen rosszarcú teknősre/gombára-. A kill item pedig ilyen "Bonk" felirat szerű volt. Ez megszokott ha fejre landolásba meghal az ellen, vagy csak a szeró ilyen "mókás"?
Ja igen Kartel Kocsma, sorry . (A végére csak sikerül összehoznom egy normális hszt, most látom itt ott nagyon keszekusza lett, de remélem a lényeg lejött)
[ Szerkesztve ]
-
csana
senior tag
válasz whisperity #7006 üzenetére
Azért gondoltam, hogy nincs kritje a fegyónak, mivel leírásában ez szerepel:
-"No random kritikal hits" (Ettől nincs random krit, ez tiszta)
-"Cannot be crit boosted" (Ez meg a Kritzkrieg hatása lehet)
Más eset meg nem jut eszembe, amikor kritelhetne egy fegyver.Ráadásul a wiki-n nem elítik a crit-es sebzés nagyságát sem. Csak a minikritről esik szó. Az alap RL-nél ott van az érték.
Szóval nekem továbbra is gyanús a dolog..Amire viszont rácsodálkoztam, hogy számít sebzésnél, hogy milyen messziről találom el a célpontot rakétával. Így már tiszta a többi definíció is (Maximum ramp-up, Maximum fall-off). Eddig még sosem lestem meg a rakétavető sebzését, és abban a tudatba voltam, hogy ha messziről telibekapok valakit, azt ugyanúgy megérzi, mintha 5 lépésről találnám el (hiszen a rakéta robbanással sebez).
[ Szerkesztve ]
-
csana
senior tag
A TF2 esetében a valve több nyilatkozatot is tett a dropp-rendszert illetően. A wiki szerkesztői ezeket összegezték, majd felhasználói statisztikákkal igyekeztek alátámasztani a híreket, és csak ezek után írták le a jelenlegi rendszer működését.
Egy korábbi valve-os cikkre én is emléxem, miszerint az új drop rendszert úgy alakították ki, hogy átlagosan naponta 2 óra játék alatt mindenképp essen egy item.
Lorenzo9: a játszott időt nézi a rendszer.. Szóval ha nem játszottál vele, nincsenek droppok sem.
[ Szerkesztve ]
-
csana
senior tag
válasz BandiHUN #7198 üzenetére
Akkor írnék pár dolgot a szerverrel kapcsolatban, ha már így szóba került a dolog. Párszor már én is felléptem egy rövid időre, és bár a társaság/hangulat jó volt, de a mod/pálya/respawn időzítések nagyon nem jöttek be, emiatt hamar eltűntem. Nem akartam a szerón felhozni a témát, mert:
1. Elromlott a mikrofonom, és így nem tudtam volna normálisan lekommunikálni a véleményem.
2. Nem akartam "rinyap*nának" tűnni, akinek semmi nem jó, és aki csak a rosszat nézi mindenben.Legutóbb valami szülinapi mod futott, ami nem igazán jött be. Az alap effekteket valahogy jobban kedvelem. Picit olyannak tűnt a mod, mintha a játék "cenzúrázott" (mint pl a német verzió) verziója menne.
Én inkább az alap respawn időket kedvelem. Ezek nem hasra ütés szerűen lettek kitalálva annó, hanem a balansz végett. Már volt erről korábban szó, hogy miért is kell a védő csapatnak közel 20 secet várakozni. Persze sok emberkének nincs türelme ilyesmire, és megy az instant respawnos szerókra, amitől speciel engem kiráz a hideg. Szóval nekem a "vanilla" időzítések az elfogadható (azaz élvezhető játék élményt nyújtó) időzítések.
Mivel vanilla beállításokat kedvelem inkább, ezért főleg ezeket a szerókat vadászom, és meglepetten tapasztaltam, hogy elég kedveltek. Persze van pár ilyen szeró, ahol nem korlátozzák a kasztok számát. Azaz akár 6 engi is ülhet a ponton. Ezt nem igazán szeretem, de itt is simán át lehet törni ha van csapatmunka. És annál nagyobb az öröm ha hozzuk a kört.
A fentiekből kiindulva írnék pár javaslatot a szeróval kapcs. Természetesen ezek saját vélemények, és remélem megtiszteltek azzal, hogy nem flame-eztek emiatt a sárga földig .
Szóval:
-- A modifikációk mellőzése szerintem egy hasznos dolog lenne. Sokan szeretik a "hagyományos" játékmenetet, és ezt kellene meglovagolni.
-- Kasztok számát érdemes lenne limitálni (ha ezt csak moddal lehet akkor ez még belefér). Senki sem szereti ha 10 emberből 4 sniper, 3 spy a csapatban.
-- A pálya lista főleg közösség által kedvelt mapokból álljon, ahol lehessen szavazni a következőre. Emellett a cti pályákat nem ajánlanám olyan sűrűn. A kedvelt pályákat akár itt is megvitathatjuk.
-- Az alltalkot max 5X2 főig engedném. Utána már zavaros a dolog. Ugyanezt a határt húznám az "only melee" játékhoz. 5v5-nél más normális szerókon még nem szokták előkapni a többi fegyvert, hiszen kevés értelme van.
-- A respawn idők ne térjenek el az alap időzítésektől, vagy ha eltérnek, csak minimális legyen a különbség a "vanilla" újraéledési time-okhoz képestMost így első nekifutásra ezek jutottak eszembe, és mint említettem, ez csak az én nézőpontom. Emellett minden elismerésem a szerver létrehozójának. Nagyon jó ötletnek tartom a dolgot! .
[ Szerkesztve ]
-
csana
senior tag
Hát pl. innen lehet megtudni. Leírtam miért nem vetettem fel azonnal a kételyeimet.
JSaN: Egyoldalú menetek sajna legjobb szerókon is megesnek, és van hogy a keverés (scramble) sem segít a dolgon. De én úgy vettem észre kis idő után magától kialakul az egyensúly. Addig meg tűrni kell a dolgot, hogy nálunk van a kevesebb skilles emberke, illetve hogy nálunk nincs csapatmunka..
[ Szerkesztve ]
-
csana
senior tag
válasz Ricardo128 #7213 üzenetére
Sajnos az ingyenes verzióban csak kaphatsz dolgokat. Adni nem tudsz cserébe semmit.
-
csana
senior tag
Értem én, csak többnyire azt tapasztalom, hogy nem kedvelik ha valaki "belekotyog" hogy mit hogy kéne. Szóval úgy értem hogy nem építő jellegű kritikának veszik. Másfelől ha felmegyek egy szeróra, én nem fogom (főleg mikrofon nélkül) osztani az észt, mert lehet nem a legmegfelelőbb arra a hely, és az idő. Inkább próbálok "szórakozni", és nem fennakadni valamin, és "belekötni". De mikrofon nélkül amúgy sem jó megvitatni dolgokat játék alatt: halott vagyok, nem látják az irományt, vagy sötét van a szobában, és nem látom rendesen a bill-t.
-
csana
senior tag
A normális, csapatszellemmel ellátott "győzni akaró" emberke nem fog bemenni 5. snipernek, viszont ha alig van ph-s, akkor a jelszó meggátolja a további potenciális jóarcot hogy csatlakozzon. A kasztok limitálása meg elmenne útmutatásnak az újaknak, akik nem vágják mihez is kéne kezdeniük magukkal egy pályán. Persze mind2 oldal mellett tudnék pozitívumot, és negatívumokat is sorolni.
Limitálás + hatása:
- nagyjából reálisabb csapat összeállítás képződik, kialakulhat "tudatalatti csapatmunka"
- lenne medic a csapatban
- régi motorosok nem úgy indítanák a meccset, hogy: "na ilyen felállással nem nyerhetünk, szóval akkor én sem veszem komolyan a kört".Limit - hatása
- akik nem vágják a limit lényegét (többnyire vérpistikék) 5 másodperc után lelépnek "mé nem tudok kém lenni, hát a f***om" felkiáltással..
- előfordulhat hogy senki nem tud azzal a kasztal játszani amivel "pró"(nak érzi magát) -
csana
senior tag
A 3-as limit bőven jó arra, hogy óriási túlzásokba ne essen egy csapat bizonyos kasztokból. 2-es limitet többnyire spy-ra, meg sniperre szokták rátolni (ezekből 2 bőven elég szokott lenni, főleg ha mondjuk kevesebben vannak egy szerón). De a 3-as az olyan jó középút szvsz.
Én a korlátozásra szavaznék, viszont nem ezt tartom a legfontosabb tényezőnek egy szerón .
1. Jó rp idők
2. Jó mapok
3. Kaszt limit[ Szerkesztve ]
-
csana
senior tag
válasz BandiHUN #7237 üzenetére
Szerintem a limitálás nem az optimális csapat létrejöttéhez kell, hanem hogy ne legyen valamiből eszetlenül sok. Szóval lenne mozgásterük ettől még az embereknek, hiszen kicsi az esélye, hogy kialakuljon a "dream team".
Egy 24-es szerón szerintem ez az optimális elosztása egy témadó csapatnak:
2 medic, 1 heavy, 2 soldier, 2 demoman, 1 sniper, 1 spy, 1pyro, 1 engi, 1 scout
védőknél:
1 medic, 1 heavy, 2 soldier, 2 demoman, 1 sniper, 1 spy, 1pyro, 3 engiDe ettől még bőven jó a hármas korlát, mert lenne mozgástér. Mondjuk a 24-es szerónál a spy-r, meg sniperre ketteset raknék. Szóval nem az optimálisra törekvés a cél, hanem az indokolatlan túlzás elkerülése.
Az engi-ből nem tartom soknak a 3-at védekezéskor, mivel komplett bázis felhúzására nincs idejük felkészüléskor. Számomra a demoman pont az egyik legsokoldalúbb karakter, ami elengedhetetlen egy csapatba.
KeyBee: Nem tudom te melyik szerveren szoktad tolni, de ezek irreális limitek.. 1 heavy meg 1 engi? Ez így necces..
[ Szerkesztve ]
-
csana
senior tag
A hármas kaszt limit szerintem is klappolna.
Irányadónak bőven jó a wikis rp idő. Viszont ahogy a linken is szerepel, az rp időt több faktor is befolyásolhatja (populáció stb), szóval egy körülbelüli érték is bőven megtenné (igaz a maximumokat nem kéne túllépni).
Egyébként aki fellő egy szerót, akkor alapból nem a vanilla beállításokat használ a hoszt? Bár ehez nem értek..
[ Szerkesztve ]
-
csana
senior tag
válasz whisperity #7251 üzenetére
-
csana
senior tag
Az erőviszonyok nagyjából egyenlőek voltak, viszont ami miatt kiegyenlítettnek tűnhetett, hogy pl 5v6-nál egyszerre soha nem éltünk öten . Szóval ezek a mecsek annyira nem "élesek" hogy komolyan vegye az ember a dolgokat.
Az mitől lehet, hogy a kereső nem találta a PH szerót?
-
csana
senior tag
válasz BandiHUN #7403 üzenetére
A listán lévő cuccok árai nincsenek kőbe vésve, csak amolyan "útmutatás" az eddigi trade-ek tapasztalatai alapján. Refined metál nem alapja a trade-nek, csak viszonyítási pont. Ha van 2 fegyód, az elmegy scrapnek, 6 fegyó egy rec-nek, 18 pedig ref-nek..
Ja igen, és a listán 1. oszlop a vintage/genuin (azaz ritkább) változata a dolgoknak, míg a 2. oszlop a "sima" item árait tükrözik..
[ Szerkesztve ]
-
csana
senior tag
Mi ez már a mai update-ben?:
"Definitely did not add cheats for upcoming Free-2-Play Invitational Cup"
Mivadems: Az új fegyók max 2 scrapért mennek trade-en, kivéve a soldier új dolgait, azokért elkérnek néha 1 rec-et is. Én a medic update-es fegyókat többnyire 3 random itemért szoktam elpasszolni..
[ Szerkesztve ]
-
csana
senior tag
-
csana
senior tag
-
csana
senior tag
válasz BandiHUN #7504 üzenetére
Ez a spy viselkedés egyáltalán nem elítélendő. Ő is kockáztat azzal ha egészen az ellenség spawnjáig felmegy. Engem is leszúrtak soxor (PH-n is) a kezdőnk környékén, és kb először engem is zavart, aztán rájöttem, hogy ha tetszik, ha nem, figyelnem kell a hátam mögé.. Utána már nehezebben kaptak el.
Ha az "etikátlan" viselekedésként a spawnkempre célzol, akkor ebben az esetben ez nem állja meg a helyét. Egy spy-al könnyen el lehet bánni a spawn-nál. Az megint más, ha demoman stikizi a védők kijáratát (igaz ha már oda tud férkőzni, akkor az amúgy sem jelent sok jót).
[ Szerkesztve ]
-
csana
senior tag
Jók voltak a mai menetek. Lehet hogy a 24-es létszám is meg lett volna, ha nincs a 18-as limit. Inveltem pár ismerőst a szeróra, hátha ezzel is feldobom a populációt. PH-sok ők is, csak nem annyira intenzíven fórumoznak. Szóval lehet hogy befészkeli majd a szeróra magát pár -=DS=-es
-
csana
senior tag
válasz BandiHUN #7582 üzenetére
+ 1 Alltalk off mellett. 5v5-ig számomra még annyira nem zavaró, de speciel 8v8-nál már nálam ront a játékélményen.
Természetesen bőven lehet érvelni amellett, hogy kinek miért tetszik az alltalk, de a népszerűbb szerókon, ez egyáltalán nem gyakorlat, és nem véletlenül.
-
csana
senior tag
válasz GrotESC #7606 üzenetére
Most nemrég (18:40) volt egy 100 megás frissítés, lehet emiatt..
Added the Red Orchestra 2 promo items
Fix a crash bug related to the Righteous Bison
Fix a bug where the increased_maxplayers server tag was being set when the 25th internal player slot was added for replay
Fixed a bug that caused team color paints to appear to be coming out of the wrong cans for the store icons
Updated the main menu backgrounds to include Granary and Upward[ Szerkesztve ]
-
csana
senior tag
Van valami honlap, ahol meg lehet nézni a korábbi állapotát a backpacknek? Szal hogy ne a legfrisebbet mutassa, hanem olyan pár héttel korábbit..
-
csana
senior tag
Ez cool volt , remélem még csinálnak ilyen jeleneteket.
Más: eladó cuccaim az első oldalon. A sapik közül csak a pyro Fosters Facade-t cserélném.
-
csana
senior tag
Ezt az Eternal Rewardot nagyon megutáltam egy idő után, mert sikeresen csak "lomha" karaktereket sikerült elkapnom, és ugye így már nehezebb utolérni a későbbi delikvenseket .
-
csana
senior tag
Most így belegondolva, lehet hogy jó a 20 sec. Abból indultam ki a 10-nél, hogy én általában ha bekerülök scout-al, el szoktam érni az első foglalható pontot (ez kb 10 sec) mire megkezdődik a setup time.
Ez az új trade rendszer jófélének tűnik. Ezzel kb mindenki csak nyerhet..
-
csana
senior tag
válasz Kassadin #8310 üzenetére
Korábban nálam is előfordult 1-2X, viszont már egy ideje nem találkoztam a hibával. Nem igazán tudok erre megoldást, de pl nálam korábban ezt akkor csinálta, mikor nem engedtem a cloud sync-et. Siettem, és nem akartam kivárni amíg külön a TF2.t, majd a steam-et leszinkronizálja a kliens. Szóval lehet hogy itt szakad meg valami, és ezért xarakodik a hl2 exe.
-
csana
senior tag
Úgy nincs sok értelme, hiszen ez a parancs csak az ablakos beállításnál tünteti el a szegélyeket. Viszont fullscreen alatt én úgy vettem észre nagyon sok idő míg "visszatalál" a játékba a gép, ha épp nem fagy ki. Szóval nálam a sok alt+tab miatt ez jól jön. Windows módban az alt+tab nem okoz hibákat, nem megy lassaban a játék, és ugyanúgy tudom natívban futtatni a játékot. Szóval én ezek miatt használom a win screen + "-noborder" kombót.
-
csana
senior tag
PingWin-hez volt szerencsém valamelyik szerón. Olyan egyszemélyes hadsereg a srác soldier-el. Ellene voltam, és képes volt úgy szétkapni 3-4 tagot egy kisebb terembe, hogy alig karcoltuk meg. Valami iszonyatosan precízen célzott. Alapjáraton lőtte szét a repkedő emberkéket a levegőben telitalálatokkal.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Projektor topic
- Nintendo Switch
- E-roller topik
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest