Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz Exodion #10685 üzenetére

    Szóval első körben egy pontatlan hibaleírás (és video) alapján (kb köze nem volt a másodikhoz amúgy) nem találtunk rendellenességet, később a pontosított panasz alapján pedig újra ügyintézés alá vettük, nem igazán értem, hogy itt mi a probléma, bár ha ez első hibaleírásban annyit hibát írsz meg, mint itt a fórumra, sokkal egyszerűbb lett volna az egész.
    Nem igazán hallottam még "FSP Magyarországról" és rákeresve is csak villanyszerelő céget találtam, a levelezésünkben sem találtam meg a tőlük származó véleményt, pedig tényleg érdekelne kik volnának ezek.

    God save us from the arrows of the Hungarians.

  • bul07

    nagyúr

    válasz Exodion #10721 üzenetére

    lifetime garancia(élettartam garancia) van hogy kevesebb mint a 5éves vállalt garancia

    Álltában élettartam garancia addig érvényes míg gyártják/van raktáron az adott dologból
    Tehát van egy adott memória, ha jövőévben abbahagyják a gyártását valameddig fél évig még lesz belőle utána vége, és vége az élettartam garanciának is

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Exodion #10723 üzenetére

    Sok esetben, ha már pl. nem gyártják az adott fajtát, szoktak küldeni másik/azonosat. :K
    Legyen szó 10+ évről is akár. Szóval no para. (Lifetime az Lifetime)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • Szabesz

    őstag

    válasz Exodion #10729 üzenetére

    Eléggé érdekes ez a hozzáállás a hozzászólásban.

    "izmozás"
    "nincs alku"
    "végképp elvágod magad náluk"

    Mintha a vevő tenné a szivességet, és legyen lekötelezve, hogy valahol vásárolt. A garancia meg esik ahogy puffan, persze csak ha nem "vágod el magad" náluk. Ez nonszensz.

    Engem közvetlen csatorna érdekelne, ha van ilyen, akár itt a fórumon. Mert a jelenlegi kommunikáció kicsit automatikus szövegként jön le, és nem úgy, hogy valóban történik is valami.

    ¯\_(ツ)_/¯

  • L4mie

    veterán

    válasz Exodion #10737 üzenetére

    Szóval birka türelemmel és a "szolgáltató" kevdére bízva kell kushadni, hátha lesz valami előrelépés, "szavad ne emeld jobbágy mert megjárod"... szerintem ezzel a szlogennel lehetne ajándék pólót adni minden nagyobb értékű garanciális ügyintézés megkezdésekor a drága ügyfélnek.

    Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

  • L4mie

    veterán

    válasz Exodion #10743 üzenetére

    A lehet, hogy megegyeztetek volna még nem jelent semmit, lehet még itt se tartanál, de persze értem az álláspontod, én 13 év után mondtam, hogy ha nem muszáj már kihagyom az ipont a vásárlási listából, mert igaz, hogy jó áraik vannak, de nem ér meg 2-3 ezret, hogy 1. random garanciák vannak. 2. ha garanciális ügyintézésed van velük akkor nyilván lezárul, de nem mindegy mennyi idő alatt és milyen eredménnyel 3. az imádott kifogás, hogy xyz nagykertől van a terméked és azoknál elfogyott ezért csak pénzvisszafizetéssel tudnak kompenzálni, közben meg ott a termék a webshopban csak drágábban...itt a kérdés, hogy a bolttal vagy a nagykerrel kötöttél szerződést a termék vételekor...hát nem a nagykerrel szóval szolgáltassanak csereterméket....

    Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

  • Bivaly26

    tag

    válasz Exodion #10757 üzenetére

    Az én gépemet is ott tették össze anno 2008-ban amit a mai napig használok!teljesen rendben volt a házba minden be volt rakva bekötve!A gyári dobozok is jöttek egy csomagban proci doboz videokártya doboz,Megmaradt csavarok a házhoz,kábelek,stb!!Ha onnan rendelem csak házat,alaplapot meg procit hozzá nem gyári hűtőt remélhetőleg azt is összeszerelve kérem és szerintem táp nélkül is kérhetek bios frissitést.És az itthoni tápom be a ram amit máshol rendeltem és a mehet a gép.Bár nem tudom a régi szerelők meglehetnek-e de biztos van ott is régi motoros!:)

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz Exodion #10786 üzenetére

    Bocsánat, valahogy átsiklottam felette, hogy nem akarod ide beírni.

    Igazából ez az egész ipon dolog már évek óta érlelődik bennem, pontosan azért, amit írtam, hogy sérti az igazság érzetem, hogy simán működhet egy ilyen cég tovább mindenféle szankciók nélkül. Ha akkor foglalkozik vele a fogyasztóvédelem, már rég elfelejtettem volna őket.

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz Exodion #10788 üzenetére

    Ha tényleg így van, akkor azért kíváncsi lennék mitől függ ez így cégen belül, hogy valakinek gond nélkül elintézik, valakivel meg szívóznak.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz Exodion #10794 üzenetére

    @fricz19
    Persze, hogy komoly sérelmek értek, de igazából már annyi éve volt, hogy ilyen szempontból szinte tökmindegy. Akkor megfogadtam, hogy akit lehet lebeszélek erről a boltról, vagy legalább figyelmeztetem őket, de úgy emlékszem, hogy ide nem írtam, mert nem is tudtam, hogy van róla külön topic. Egyébként nem ritka, hogy végigolvasom az összes 1-2 csillagos véleményt egy boltnál mielőtt vásárolok, illetve követni szoktam, hogy mit írnak a fekete listás boltok topicjában, hogy naprakész legyek. Nem kifejezetten hirtelen felindulásból gyűjtöttem ki most sem, inkább érvelni szeretnék vele, hogy igenis általános jelenség ez náluk.

    @Exodion
    A vélemények alapján nehéz megmondani, hogy milyen arányban fordulnak elő ilyen ügyek. Az árukeresős véleményeknél 2.5% az 1 és 2 csillagos, de van közte olyan is, aki azért panaszkodik, mert törölték a rendelését. Belenéztem egy kicsit a 3 csillagosokba is, ott is vannak ritkán hasonló sztorik, de az ottani véleményezők még abban a fázisban vannak, hogy eltelt 2 hét, és még hitegetik magukat, hogy történni fog valami pozitív, azért nem 1-2 csillagos lett a véleményük. A nagy része a 3 csillagosnak inkább arról szól, hogy késnek a kiszállítással vagy törölték a rendelést, mert nem tudják teljesíteni. A 4-5 csillagosok általában minden boltnál azok, akiknek megjött a rendelés és úgy 99%-uknak nem volt garanciális ügye. Igazából most az 5 csillagosnál is olvastam olyat, hogy hosszadalmas a garanciális ügyintézés, a 4 csillagosnál meg hogy életuntak az alkalmazottak, szóval az a része borítékolható, hogy úgy van. Össze lehetne számolni a 4-5 csillagosoknál, hogy hányan voltak elégedettek a garanciális ügyintézéssel, de az se lenne reprezentatív, mert lehet, hogy aki elégedetlen az gyakrabban ír véleményt, mint aki elégedett. Sajnos ezek alapján nehéz becsülni is, hogy a problémás esetek hány százaléka végződik így. Abban talán egyezünk, hogy egy vagyunk az ezerből, már ha arra gondoltál, hogy az összes rendeléshez viszonyítva. Az összes garanciális / cserés ügyet nézve viszont szerintem jóval nagyobb lehet az arány. Nekem legalábbis az a tapasztalatom, hogyha egy boltnál az egy és két csillagos véleményeknél ugyanaz a sztori ismétlődik rendre, akkor érdemes hitelt adni neki, és nagy valószínűséggel az az ügymenet része, vagy ha úgy tetszik általános gyakorlat. Ugyanez egyébként étterem vagy szállás értékelésekre is igaz. Érdemes mindig beleolvasni a szöveges részbe, mert a történet a lényeg. Pl ha csak azért adnak sokan 1 csillagot, mert plusz egy hetet kell várni a beszerzésre, az nekem általában nem gond.

    Egyébként ha most történne meg velem ugyanaz, akkor pillanatok alatt fogyasztóvédelmi ügyet tudnék csinálni belőle. Egyrészt lenne kicsomagolós video, amin látszik, hogy ott az ujjlenyomat az "új" monitoron, meg tiszta por az egész. Igazából enélkül is csak annyi kellene hozzá, hogy visszakérdeznék, hogy akkor itt most az az általános gyakorlat, hogy (3 napos) cserére a vevőnek nincs joga, csak elállásra és garanciára? Ha a válasz igen, akkor az már elég egy feljelentésre. Az egyedi eseteket kevésbé szereti a fogyasztóvédelem. Valószínűleg engem is ezért küldtek volna békéltetőhöz annak idején. Azért az egyedi eseteknél sem teljesen reménytelen feljelenteni őket. Jogi fórumban pl azt tanácsolják, hogy az "általános gyakorlat" szókapcsolat jó ha benne van az irományban. Illetve én még azt javaslom, hogy a büntetéssel, ilyesmivel kapcsolatban ne írjunk semmit, inkább arra érdemes kihegyezni a dolgot, hogy veszélyben vannak a fogyasztók és hogy miért jogszerűtlen a cég magatartása, és ez miért általános jelenség. Egyik ismerősnél pl Vodafone 70k-t számlázott ki egy külföldi út után, mert repülőn nem kapcsolta le a mobilját, és roaming volt a repcsin, amire automatikusan rácsatlakozott a telefon, aztán kb. 10MB emailt letöltött a gmail-es app a háttérben valami 3-4000 Ft/MB áron. Érdemes erre is odafigyelni, mert már nem csak wifi van repülőkön, hanem roaming is, ami büntet, ha nem teszi az ember repülő üzemmódba a telot. Neki el tudtuk intézni ezzel a stratégiával, hogy a fogyasztóvédelem büntetett, a Vodafone meg fellebbezett. A pénzét így se kapta vissza, ahhoz külön per kéne, de nem hiszem hogy ennyi pénzért bíróságra járkálna, túl elfoglalt ahhoz.

    Na részemről ennyit az Iponról, remélem ez itt marad a jövő generációknak, mint intő jel. :-)

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

Új hozzászólás Aktív témák