Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyuri27

    félisten

    válasz drur420 #347 üzenetére

    Nem az árrés a kicsi ott papa! A dolgok javarészét 1 nagykertől rendelik ahogy én tudom.
    A nagykerben sem mindegy havi szinten mennyit vásárolsz! Mert ez alapján kapnak a kiskerek kedvezményeket.
    Mint írtam minnil több a vevő és a forgalom annál több a panasz. Egyrészt a nagy számok törvénye alapján. Másrészt a dolgozók fáradsága miatt.
    Persze az ember áljon ki az igazáért. De mint írtam először okosba, türelmesen.
    Ráérünk később is a boltot a Dunába tolni ha minden kötél szakad.

    Amd - Radeon - Ryzen

  • adalbert1

    veterán

    válasz drur420 #347 üzenetére

    Hogy viccre fordítsam egy részét azért egy bohóc polírozás jól jönne, de kicsi az esélye hogy lány vagy, így most ez kimarad... ;]

    Azt aláírom én is, hogy árverseny van a piacon, sajnos a userek is csórók, így pár ezres különbségnél már igencsak meggondolják hol vásároljanak, ez magával hozza a termékenkénti egyre alacsonyabb hasznot és egyéb költségek lefaragását...

    Nyílván egy normálisan megfizetett és megbecsült alkalmazott sokkal jobb hozzáállással végzi a munkáját, mintha minimálbéres lenne és szarba se néznék, ebbe tökéletesen igazad van.
    Az Iponnál ugye spórólnak azzal, hogy nincs raktárkészlet, szerintem ez már óriási előny egy raktárról is dolgozó bolttal szemben a költségek terén.
    Mivel alacsonyak az áraik, így az árérzékeny userekre alapozva nagyobb a forgalmuk (ugyan kisebb az árrésük is, pontos számok ismeretében ki lehetne számolni hogy mekkora a hasznuk egy sima kiskerhez képest havi szinten)...

    Innen eljutunk oda, hogy tulajdonképpen ők is az userekből élnek, mint mindenki...
    És ha úgy vesszük, hogy a topicban csak a felsorolt garanciális ügyintézéssel kapcsolatos problémák fele jogos az userek részéről (csak elméleti szinten, nem vonom senkinek kétségbe a véleményét és a szakértelmét), már az is negatív színben tünteti fel őket...
    Ezért írtam, hogy hosszú távon jobban megérné nekik a hatékony és gyors garanciális ügyintézésre is hangsúlyt fektetni, ugyanis egy elégedetlen user nem biztos hogy fog még náluk többet vásárolni, miképp az ismerőseik sem, miképp azok jó része sem akik olvassák a fórumot, volt már pár olyan bejegyzés hogy pedig itt akart valaki elkölteni ennyit-meg annyit, de ezek után inkább mégse. Azt meg csak remélni merem, hogy nem a Mistral és a Bluefish követői szeretnének lenni...

Új hozzászólás Aktív témák