-
GAMEPOD.hu
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Sasos
senior tag
válasz kabelmania27 #51551 üzenetére
Lehet, hogy nem pöcsölök vele, most néztem mennyibe kerül egy MMWO és nem egy nagy tétel. Veszek egyet karácsony után és kicserélem, aztán kiderül. Azért köszönöm!
-
kabelmania27
Topikgazda
Lejárt a szerkesztési idő.
Osztócsere előtt nézd meg milyenek az értékek direktbe, ha a ds nél több mint 8 us esetében több mint 2,5 az eltérés osztóhiba van. Nyáron ha a vételi érték jelentősen visszaesik (<-5) lehet jól jönne a splitter.
Sz.Miki: Előbb-utóbb megtalálják a zajbetörés helyét UPC-s topicban is előfordult már hasonló probléma.[ Szerkesztve ]
-
dchard
veterán
válasz Sz.Miki #51553 üzenetére
Végül is mindegy, mert egyértelmű a hibaok, de azért jó lett volna látni, hogy az event logban is az ezt alátámasztó tipikus bejegyzések vannak.
kabelmania27:
Érdekes volna látni, hogy a CMTS vajon csak vételi szint, vagy vételi SNR alapján is képes-e szintezni a modemeket. Utóbbi esetben előfordulhat, hogy bár a HFC csillapítása nem jelentős, a CMTS a magas zaj miatt túlhúzza a modemet, ami képtelen kompenzálni ezt és megadja magát max adásszinten. Ennél is érdekesebb, hogy vajon képes-e a CMTS megállapítani, hogy csak egy US csatorna érintett-e, amit egyszerűen kizár a forgalomból ahelyett, hogy túlszintezi az összes csatornát. Ez utóbbit nem valószínűsítem.
Dchard
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
wagi
senior tag
November végén lejárt a hűségidőm.
Ha lemondom a szolgáltatást azonnal megszüntetik vagy van felmondási idő? -
SUPREME7
őstag
Ha amúgyis be kell vinned akkor jobban jársz ha egyből úgy mész, hogy viszed magaddal a cuccokat, leadod, lemondod. (Ha le akarod valóban, mert úgyis megpróbálnak meggyőzni, és ha meg tudnak akkor felesleges becibálni a cuccokat, akkor először telefonálj)
[ Szerkesztve ]
-
q13579
senior tag
Sziasztok!
Korábban írtam egy problémáról, hogy a frissen bekötött optikai hálózat esetén (t-home) wi-fi kapcsolattal az oldalak random nem töltenek be, illetve pl skype egyszer csak fogja magát és kilép. Csak az újracsatlakozás segített, de az csak időlegesen. Egy Huawei modem-router-ről van szó.
Aztán ma még idegesítőbb probléma állt elő, 300-400 kbyte-nál magasabb sebességgel nem tudott letölteni, illetve pl a speedtest.net-en is mindössze 1-5 mbit közötti sebességet mértem, és nagyon magas, 60-300 közötti pingem volt. Itt már az újracsatlkozás sem segített...
Ez annyira felidegesített, hogy bekötöttem a Huawei router után egy TP-link routert. Láss csodát, tökéletesen működött minden.. Megvan a max sebesség, tökéletes ping, azóta minden oldal betölt.
Ja és korábban sem volt a Huawei router csatornáján más, még a közelében sem....
A T persze nem csinált semmit, szerintük minden rendben van... Nem értem miért nem adnak simán akkor már inkább egy sima modemet, miért erőltetik ezt a hulladék routert...
-
Sasos
senior tag
válasz kabelmania27 #51556 üzenetére
Rendben, csere előtt meglesem direktben majd.
-
hun005a
tag
Mi az hogy Netmánia L speciális?
Ugyanis ilyenem van -
Szokenesz
senior tag
-
ALI_G
veterán
Sziasztok,
útbaigazítást szeretnék kérni egy DLink 704b routert szeretnék "lecserélni" egy TP-Link-re.
Miket kell átállítanom, hogy a net forgalmat átirányítsam az új routerre? Biztos meg van a topicban a megoldás, de eddig nem találtam... -
ludsimon
veterán
Ki hogy áll karácsonykor aki 30 + napja várt 1 hete a szolgaltatásra ?
undefined
-
wmati
addikt
Valaki tudja hogy ez milyen oldal ? http://pmr2mdsfe.iptv.t-online.hu/
[ Szerkesztve ]
-
dany27
őstag
Hello
Már egy másik topicba írtam de ahogy látom az aktívabb itt talán könnyebben kapok választ!
Az elmúlt napokban folyamatosan szakadozik az ADSL kapcsaolatom. Napi szinten többször, teljesen random időben. Ilyenkor kialszik a DSL LED a modemen(Huawei MT800u-T) és van hogy magához sem tér csak ha ki-be kapcsolom. 24-én este még az újraindítás után is malmozott majdnem egy órát mire sikerült újra felépíteni a kapcsolatot. Papíron 10/0.5-ös netem van, régebben még 5M körül ment, de most már inkább csak 3.5M. Szerintetek van értelme reklamálni(Elvileg 1M a garantált) vagy ennyi a max ami kifér rajta?
Itt vannak a vonal paramétreim:
Downstream
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 10.3 db
output power upstream: 12.3 dbm
attenuation downstream: 45.0 db
carrier load: number of bits per symbol(tone)
tone 0- 31: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 32- 63: 45 77 78 88 99 99 99 99 98 88 77 66 54 20 00 00
tone 64- 95: 00 00 00 12 34 57 79 9a aa aa ba ba ba ab ab a0
tone 96-127: ab aa aa aa aa aa aa aa aa aa 99 99 99 99 96 99
tone 128-159: 99 99 99 99 99 99 99 89 99 99 89 88 88 88 88 88
tone 160-191: 88 88 87 77 77 77 77 77 77 77 77 66 66 66 66 66
tone 192-223: 65 55 55 54 45 55 55 55 55 55 44 44 44 44 44 44
tone 224-255: 44 44 43 33 33 32 21 12 23 33 22 33 33 33 32 23
tone 256-287: 22 22 22 22 22 12 22 21 11 00 00 01 11 11 11 11
tone 288-319: 11 10 11 11 01 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 320-351: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 352-383: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 384-415: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 416-447: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 448-479: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 480-511: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00Upstream
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 11.7 db
output power downstream: 18.3 dbm
attenuation upstream: 0.0 db
carrier load: number of bits per symbol(tone)
tone 0- 31: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 32- 63: 45 77 78 88 99 99 99 99 98 88 77 66 54 20 00 00
tone 64- 95: 00 00 00 22 34 57 79 9a aa aa ba ba ba ab ab a0
tone 96-127: ab aa aa aa aa aa aa aa aa aa 99 99 99 99 97 99
tone 128-159: 99 99 99 99 99 99 99 88 99 99 89 88 88 88 88 88
tone 160-191: 88 88 87 77 77 77 77 77 77 77 77 66 66 66 66 66
tone 192-223: 65 65 55 54 44 55 55 55 55 44 44 44 44 44 44 44
tone 224-255: 44 44 43 33 33 33 21 12 23 33 22 33 33 33 32 23 -
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz dany27 #51587 üzenetére
Szia!
A vonalad majd dchard megszakérti, ez az Ő területe, de szerintem mindenképpen van értelme reklamálni, mert az semmiképpen sem normális állapot, hogy fél, egy órát csatlakozik a DSL modem, és még azt követően is megszakad a kapcsolat! Arról nem is beszélve, hogy ha csak 3Mbps-t tudnak biztosítani, akkor minek fizetsz 10-ért? Gondolom van kisebb csomagja is a T-nek, talán 5M-es? Bár nem tudom, nem ismerem a kínálatukat...
-
wmati
addikt
válasz Intruder2k5 #51588 üzenetére
Netmánia S legkisebb ez a 10 mbit es ez alatt még van egy Netmánia xs csomag 1Mbit de ezt nem tudom hol adják ki ászf-ben láttam csak.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Hát mindegy, de ez akkor se normális, ha más nem, akkor a szakadozás egész biztosan kifogásolható! Meg ugye a szolgáltató sem takarózhat mindig a garantált minimummal, neki is törekedni kell a szerződés szerinti sebesség biztosítására! Én tuti megreklamálnám írásban is, postai levélben, ha kell akkor másolatban elküldve az NMHH-nak és a NFH-nak is, anno UPC-vel is így sikerült zöld ágra vergődni, megcsinálták a hálózatot és még szép kötbért is fizettek! Igazából szükség sem volt a hatóságok közbenjárására, gondolom megtette a hatását, hogy a levél aljára oda volt írva, hogy kik kapják... Előtte én is reklamáltam többször mailben, telefonon, felvették, eltelt egy idő, majd le is zárták a hibajegyet! Volt, hogy esetleg ki is jöttek, de érdemben sosem változott semmi! Kértem kötbért is, mindig visszaírtak valami ÁSZF ilyen-olyan pontja dumát, meg, hogy 72 órán belül megkezdték a hibaelhárítást, és ennyi! Holott én már régen az éves rendelkezésre állást kifogásoltam akkor, és nem a hibaelhárítás megkezdését! Na mindegy, szóval szerintem megér komolyabb reklamációt...
-
wmati
addikt
válasz dptrsk #51586 üzenetére
Arra lettem volna kíváncsi hogy mihez használja az iptv ezt.
(#51592) btz köszi
(#51591) Intruder2k5 Szakadozások semmi kép nem normálisak, de ha a sávszélt nem tudják feljebb tolni akkor valami kedvezményes ár lenne a korrekt. Nekünk is fel ajánlották egyszer utána nagy nehezen rá jöttek hogy cseréljünk kártyát a cmts-ben.
[ Szerkesztve ]
-
dany27
őstag
válasz Intruder2k5 #51588 üzenetére
Nincs már kisebb csomag T-nél.
Eddig 5M-es csomag volt, néhány hónapja lett 10M, amikor lejárt a régi hűség szerződésünk.
Persze itt is csak 1M-et garantálnak ahogy a nagyobb, 20Megás csomagnál is... -
-
dany27
őstag
Természetesen. Ellenőriztem az összes kábelt(kintről a fali aljzatig, valamint a rj11-es csatival ellátott kábeleket is). Egyiken sem látható sérülés.
Hozzánk még ugye földben jön be a telefon, elég vastag és merev kábelen(T-Comos szaki csak darukábelnak becézte). Kint a falon van egy kis doboz ahonnét már vékonyabb sodort érpáron jön. Na ott a föld kábel már kissé oxidált ahogy láttam.
Valamint volt kb 2 éve egy kábel átvágás kint a házunk előtt. Azt annó javította a T-Com, akkor nem volt hiba. Esetleg 2 év után megadta volna magát a kötés? Bár akkor elég bombabiztos javításnak tűnt, és a javítás után nem is volt semmi probléma sem a telefonnal sem az ADSL-el.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.