Új hozzászólás Aktív témák

  • icecave

    nagyúr

    Sziasztok!

    Van egy kisebb problémám:

    Rendeltem a saját T-home-os előfizetésem hosszabbításával édesanyámnak egy tv-t. Már akkor jeleztem, hogy nem az előfizetés címére kérem, hanem majd másikra. Azt mondták, a futárnak szóljak majd,ha felkeresnek. Nos, hétfőn telefonált a futár, hogy hozná a TV-t. Ekkor előálltam a másik sím dologgal, teljesen le volt sokkolva,hogy oda nem is szállítanak, ahova kérem. Aztán elbúcsúztunk azzal, hogy szól a központnak, és majd telefonálnak. Itt tartunk most, azóta sincs semmi hír. Nem tudom, kit kellene felhívni, mert sem a T, sem ők nem mondták, hogy milyen futárszolgálat ez, így nem tudom felhívni őket. Ha meg is tudom, még akkor is max nevet tudok mondani, fuvarlevelet bármit nem.

    A kérdés, hogy akkor most kit keressek, hogy megtudjam, hogy áll a dolog?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák