Új hozzászólás Aktív témák

  • justflash

    tag

    válasz D.Orion #18895 üzenetére

    Szokásos problémamegoldó módszer a Telekomnál. :)

    Csatornázás közben letépett ADSL bekötés:

    -szerdán sikerült leszedni (bekötéskor mondtam a faszinak hogy alacsonyan lesz, húzzuk át a másik oszlopra, ha kell kifizetem a 3 méter plusz kábelt, válasz: máshol is így van, jóaz)
    -szerda délután 2-kor bejelentettem, 24 órát ígértek
    -csütörtökön 2-ig semmi, telefon 14:15kor: úton van a szerelő, fél 4-kor kövi telefon: ugyanaz, 5-kor:sajnos nem ért oda (tudom bzmg), ígéret a péntek 8 órára
    -pénteken detto, este 6kor fogyasztóvédelem említésére új ígéret szombatra
    -szombat reggel 9: szerelő megjelenik, pingvinezés:neki vonalbeázás (wtf) van a munkalapon, a bekötést nem tudja megcsinálni, az az alvállalkozó dolga, nyitnak egy új ticketet és hétfőn kijönnek (persze, 'nyád), megemlítettem neki hogy mintha lenne megfelelő eszköz és anyag a kocsijában ahhoz hogy megcsinálja: aztnemlehet, nem az ő dolga, mikor elkérem a főnöke számát (aki persze nem elérhető) megsértődik
    -szombat 11óra: szerelő lelép, net nincs, kéne a melóhoz, ismerőstől szerzek anyagot, megcsinálom én (mázli, nem lett szálszakadt a kábel, csak össze kellett toldani), tudok dolgozni,
    -következő hét szerda: megjelenik az alvállalkozó szerelője, megnézi a munkámat és közli hogy hát ez tökéletes (köszi, büszke vagyok hogy megcsinálhattam a munkádat és jó lett)

    Ügyintézésre beadott panaszbejentés elbírálása: "Munkatársunk a szabályzásnak megfelelően járt el, a panasz nem jogos."

    Ja, bekötni a rendelés után 17 órával jöttek. :)

    [ Szerkesztve ]

    mióta a barátnőm terhes lett minden megváltozott...a telefonszámom, a lakcímem, minden...

Új hozzászólás Aktív témák