Új hozzászólás Aktív témák

  • D.Orion

    veterán

    válasz Tom5 #18893 üzenetére

    T-com:
    Múlt hét elején elmozdult a tányér és ennek köszönhetően kb. nem volt TV. Felhívtam őket, hogy jöjjenek ki. A válasz az volt, hogy tányér beállítás nincs ingyen, és 72 órán belül lép kapcsolatba velem a szerelő. Oks, benyelem ez van, miattam mozdult el.

    72 óra letelte után ismét felhívtam őket, hogy mégis mi a fasz van. Erre habogás-hebegés és ígéret, hogy 24 órán belül kijönnek. Nem jöttek. Pénteken megint egy telefon, beszélgetés rögzítésének azonosító kód felírása, továbbá megemlítettem nekik, hogy 1 hete nincs tv így a csekk se lesz befizetve, csak csökkentett összeggel.
    Azóta se jöttek ki! Öcsémmel vasárnap este sikerült kézzel mozgatva belőnünk a tányért úgy, hogy van adás. 2 hét és 3 telefonhívás után se jelentkezett a szerelő.

    Lassan jön a csekk, én pedig be fogom nekik vinni és szépen elmagyarázom, hogy a hibabejelentésem alapján 2 hete nincs szolgáltatás. Szóval fele összeget kapnak csak, vagy pedig vihetik innen a picsába a tányérjukat és megyek másik szolgáltatóhoz.
    De gyanítom, hogy mire kijönnek elvinni a tányért, addigra az annyira ki fog lazulni, hogy leesik a falról.

    Én szóltam háromszor is, amint kiér a havi számla még felhívom őket egyszer és elmagyarázom a 8 általánossal és 4 órás oktatással rendelkező telefonos ügyfélszolgálatosnak, hogy ha nem tetszik nekik, akkor kapnak egy fogyasztóvédelmi feljelentést.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák