Hirdetés
- PlayStation 5
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Nintendo Switch
- Xbox Series X|S
- Life is Strange: Double Exposure teszt
- Diablo IV
- Call of Duty: Black Ops 6
- Bestbuy játékok
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
Új hozzászólás Aktív témák
-
biga
őstag
Bár a beszerzéseket nem én intézem én inkább úgy értelmezném, hogy kollégám inkább azon hadakozik a nagykerekkel, hogy hogyan lehet elérni náluk, hogy fel se kerüljünk arra a bizonyos listára
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
nyunyu
félisten
válasz blackvinyl #5302 üzenetére
Akkor meg vegkepp elmehetnek a tudjatokhova, ugyanis mi webshopjukbol, ujnak vettuk...
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
ML320
senior tag
válasz blackvinyl #5302 üzenetére
Tévedsz, lusták visszacsomagolni... Ahogy pl én is...
Ember tervez, Isten perverz...
-
ML320
senior tag
válasz blackvinyl #5306 üzenetére
Nagyker válogatja a csomagolást. A Rami csak belenyom 20db-ot egy zacsiba, és puff a többi cucc közé. A PCParts pl felcímkézi saját vonalkódjával a dobozt is, meg a terméket is. Ha mi meg megkapjuk, és lusta disznók vagyunk (főleg így karácsony felé), akkor kiszedem a tokból, felcímkézem a sajátommal, a tokot meg félrerakom, illetve néhányat visszarakunk, a mindent megnéző ügyfeleknek...
A gépet úgyis összeszereljük. Ha bejön az áru, és egyből megy a kikészítő polcra, akkor a HDD-t, OEM optikai drive-ot, floppyt, RAM-ot nem csomagolom vissza.Ember tervez, Isten perverz...
-
tlac
nagyúr
ha ez általában nem járna "jelentős anyagi veszteséggel" számítástechnikai alkatrészek esetében
pedig ebben az esetben ezzel jár
És vannak ügyfelek, akik pontosan ilyen "reményekkel" hozzák be éppen a gar lejárta előtt véletlenül tönkrement cuccukat
de ők szerintem "kiszűrhetők", ha a jobb ajánlatokat nem fogadják el és ragaszkodnak az ugyanolyan cucchoz vagy a vételárhoz
-
Dzoli
tag
Azért vannak még rendes emberek. Egy italnagykeres kuncsaftom pont most hozott 20 üveg sört.
https://forexklub.hu /Tőzsde, CFD, Forex kereskedés/
-
-
_Erik_
csendes tag
Nálam ma egy tokaji aszú esett be (3 puttonyos)
Reggeli telefonos segítségkérő:
- Hello, nem indul a garanciális gépem, csak sípol indításkor.
- Be kellene hozni, megnézzük.
- De hétvégén volt egy áramszünet nálunk és azóta nem indul a gép. Pedig kicseréltem az elemet is, hátha az merült le.
- Nem valószínű, hogy az elem merült volna le, lévén nem arról üzemel a számítógép áramszünet esetén.
- De már másfél éves volt...
- Még emiatt sem tartjuk valószínűnek, inkább hozza be legyenszíves. -
Rover623
félisten
Mellesleg közölte, hogy otthon csak az ötödik bekapcsolás után adott képet a monitor.
Talán az általad beállított 85Hz nem tetszik neki...nem sok LCD csipázza...A szekrényemből elővettem egy 3COM hálókártyát. Mindig van nálam vésztartaléknak egy-két márkásabb hálókártya, Intel, 3COM. Emlékszem, az SMC-t, Realteket már a windows 98 se nagyon szerette, nem volt hozzájuk beépített generál-drájver.
Viszont az XP már szereti...a Realtek-et biztos.Kicsit túlspiláztad a dolgot, pusztán a Catalyst hiányzott a gépről, a Microsoft alap driverével majd' minden kari szarul műxik...
A monitor drivere pedig ritkán segít, inkább rontani szokott a helyzeten, szal' jó hogy nem találtad meg...primus inter pares
-
sbt
csendes tag
Na ez régen volt, de aktuális lehet most is.
Faszi bejön a szervizbe, hogy nem működik a gépe, megtudnám-e nézni. Mondom persze, hozza be, megvizsgáljuk. Erre felcsapja az asztalra a tescos zsákot, benne a gép darabokban... Mondom szerintem az a baja, hogy szét van szedve. Mind1, összeraktam, működött, öröm és bódottá' 4k forintért.
Másnap megint jön a fószer, hogy valami nem jó a géppel... A gép a szatyorban, darabokban...Szebb jövőt.
-
Zofren
aktív tag
én tegnap kaptam 10 doboz sört. ma meg a szokásos, "kész van már a gép?" dumával jonnek. igaz mindenkinek mondtam idopontot, hogy mikor lesz kész, de mind1ik 5 orával elobb jott. azt hiszik hulyeségbol mondok idopontot?
''Próbálj ne sikeres, hanem értékes emberré válni.'' - Albert Einstein
-
_Erik_
csendes tag
válasz Rover623 #5315 üzenetére
Pedig kénytelen leszel...ez a törvény...
Ha nekünk is visszaszámlázzák, mi is visszaszámlázzuk zokszó nélkül. Ha viszont kapsz egy 7600GS-t vagy 8500GT-t cserébe, ami mindkettő hasonló tudású kártya, de manapság tizenvalamennyit kóstál, nyilván te sem fogsz bebukni cirka huszonyegynéhányat jófejségből
-
Rover623
félisten
Mint mondtam, ez nem "jófejség" és nem szabadonválasztott gyakorlat, hanem törvény...
Amikor odáig jut egy ügy, hogy a vevőnek vissza kell adni a pénzét, a vásárláskori számlaértéket kell visszatéríteni.
Teljesen lényegtelen hogy most mennyit ér az adott holmi, nincs "avulás", értékcsökkentés...az meg végképp nem kell hogy érdekelje a vásárlót, hogy a kereskedő mennyit bukik rajta...azt majd ő lerendezi azzal, akitől vette...ha tudja. De ez a vevőt nem érinti, nem érintheti: ő veled áll(t) jogviszonyban, semmi köze hozzá hogy te hol, mikor, mennyiért és milyen feltételekkel vetted...ahhoz meg pláne nincs, hogy mit csinálsz a visszavásárolt eszközzel.Ne ragozd tovább, mert rámsütik a "jófej" ex-kereskedő címkét, te pedig megkapod a magad bunkó, sötét boltos bélyeget...
primus inter pares
-
user12
őstag
Szokásos délután.
Bevásárlótatyókkal felvértezett asszonyság berobog, kérdi:
- Itt javítanak gépeket?
- Igen, persze. Mi lenne a probléma?Teszkósszatyor lerak a pult elé, majd egy sor matatás után kib*sz elém 1 konyhamérleget.
Elregéli, hogy még valamikor tavaly vette, akkor használta is bőszen, viszont most - így a karácsonyi sütkérezés időszakában - újra hadrendbe szerette volna állítani, ám nem működik.
Ezután visszavitte az üzletbe, ahol vette, ott meg Marikanéni azt javasolta, hogy hozza be hozzám, mert itt javítják is a gépeket.Megsérteni persze nem szerettem volna azzal, hogy sarkon fordítom - kitudja, tán még céltudatosan is betévedhet egyszer a későbbiekben;
elküldneni mégúgyse - nehogy már elkezdje terjeszteni, hogy "milyen bunkó a számítógépesboltban az eladó"
Szóval nekiálltam megvizsgálni a szerkezetet, hogy hátha 1 gombnyomással életre lehet kelteni. De nem. Bekapcsolás után a CODE kiírás villogott (figyeled!!!!!! CODE a konyhamérlegen), aztán ezzel ki is merült az összes használható funkciója.
Elem ki, bekapcs újra. Helyzet változatlan.Próbáltam behatárolni a nyomógombok funkcióit - mindhiába, eredmény nélkül.
Következett a kézikönyv - ami egy fénymásolt A/4-es lapban testesült meg. Ez szerencsére mindenre kitért, még arra is, hogy kell rajta kalibrálni a hőmérőt, de a CODE kijelzés magyarázata és deaktiválása valami oknál fogva kimaradt belőle.
Ezután még tettem némi próbálkozást, szemügyrevételeztem a külsejét hátha megbújik valahol egy kis kapcsoló (mint a Toshiba notikon a wifi kapcsoló), vagy hátha másodjára az egyik nyomógombbal sikerül jobb belátásra bírni a szerkezetet. De nem sikerült. Így nem maradt más hátra, mint segítettem visszacsomagolni, majd javasoltam, hogy keresse fel újra Marikanénit, szerezzen tőle információt a nagyker vagy egy szervíz kiléte felől , valamint azt feltétlenül mondja meg neki, hogy itt tényleg gépeket javítanak - számítógépeket, nem pedig konyhai kisgépeket.
Az asszonyság ezután csalódottan távozott..........én pedig visszatértem a félbehagyott ikszpételepítéshez.Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
ML320
senior tag
A szoftveres nagykertől egy Samsonite noti hátizsákot kaptunk, Microsoft hímzéssel
Szegény srác tök boldogan hozta, hogy végre egy normális ajándék (főleg a tavalyi és az azelőttihez képest). Erre meg lehervasztottuk: nekem ott a Kensington, amiből meg eladtam a notimat, a kolléga meg nem használ hordozható cuccot.Úgyhogy noti hátizsák eladó
Ember tervez, Isten perverz...
-
Biznisz Elek
senior tag
válasz Rover623 #5321 üzenetére
"most mennyit ér az adott holmi, nincs "avulás", értékcsökkentés.."
ezzel nem értené egyett mert van amortizáció, a fogyvéd honlapján fent is van hogy hogyan lehet kiszámolni , meghát ha tudsz az embernek jobbat biztosítani akkor nem vagy kötelező az árát visszafizetni
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
ML320
senior tag
válasz Biznisz Elek #5325 üzenetére
De a tv azt is előírja, hogy a vevő nem köteles megtéríteni a termék elavulásából, használatából eredő költségeket.
Ugyanakkor nekem a fogyvédesek sem tudtak megfelelő választ adni arra, hogy ha egy termék anno x forintba került, és most már csak a felét éri, de még kapható, akkor a jelenlegi árat nézzem, vagy a számlán szereplőt. Pontosabban egyből rávágták, hogy a számlán szereplő a mérvadó, de ha hiba van, akkor cserélem. Persze a drága ügyfél se ma jött le a falvédőről! Ilyenkor nagyon jól tud hivatkozni a pénzvisszatérítésre!!! És utánna meg vesz két újat!!!Ember tervez, Isten perverz...
-
ML320
senior tag
Ja, a fagyós gép megoldódott!!! Az Asus 8600GTS kártya okozta a problémát. Vagy elektronika, vagy a tápcsatlakozója volt kontakthibás... Ha a tápadaterhez hozzáértünk, a rendszer már sípolt. És tökmindegy, hogy milyen táppal
[ Szerkesztve ]
Ember tervez, Isten perverz...
-
ML320
senior tag
Az hogy kapható, vagy azonnal cseréled, az két különböző dolog. Sőt, vannak, amit cserélnek, mert még vannak készletek. De a júzer már egy hét után morog, hogy nincs gépe.
Azonkívül ha azonnal cseréled, attól még javítva visszakaphatod a cuccot. Lásd: vinyó, táp... Na, azt add el!!![ Szerkesztve ]
Ember tervez, Isten perverz...
-
czappa
aktív tag
"Azonkívül ha azonnal cseréled, attól még javítva visszakaphatod a cuccot. Lásd: vinyó, táp... Na, azt add el!!!"
Ahogy olvasgatom, ált. az a szokás h valaki ( eladó cége, nagyker, stb) előbb bevizsgálja a cuccot és csak azután történik meg a csere ill. javított termék visszaadása, stb.
Gondolom amiatt is amit idéztem tőled - hogy ilyen kínos szituáció ne történhessen meg.
Az meg h a user morog, hát morogjon, a bevizsgálás idő. (Az más kérdés h vásárlóként nem tetszik h a törvény nem ír elő maximális javítási időt, csak ilyen "törekednie kell" hablablát, de ez már tényleg nagyon off.)mod.: 1)OFF
2) be is fejezem, nem offolgatok tovább[ Szerkesztve ]
-
ML320
senior tag
Miért kéne offolni? Ez is olyan téma, amin kiborulunk ugyebár...
Nos, jön a hibás cucc. Bevizsgáljuk? Persze! De utánna mit csináljunk? Hallgassuk a morgását a júzernek? Meddig? Nem sok olyan nagyker van, aki egy-két héten belül cseréli a cuccokat. Főleg a bad sectoros HDD-k és a tápok esetében szoktuk visszakapni a cuccot javítva. Ráadásul kb 3 hét után. Cuccom van. Azonnal tudom cserélni. És elsődlegesen itt van egy hatalmas előnye egy számtech cégnek a multikkal szemben. Van szervizünk, és megoldást kínálunk.Ha ezt nem tesszük, akkor tényleg húzzunk el a rákba... Akkor nem lennénk különbek azoknál, akiknek csak addig számít a vevő, amígy fizetett...
Csakhogy a vevőnek minden nap kényelmetlen. 15 napon belül törekedni kell. De nem okozhatok jelentős kényelmetlenséget másnak. Vagy fordított esetben? Valamid rossz? Add be, oszt nézz be három hónap múlva! Mit szólna hozzá bármelyikünk?
És ilyenkor már pár nap után is jöttek a szöveggel, hogy akkor pénzt vissza, vagy ha már úgyis cserélem, akkor tegyek bele jobbat. Ha pénzt akarnak vissza, akkor a számlás árat figyeli a vevő. Ha cserélne, akkor tök logikusan elfogadja beszámítási árként az aktuális árat. Na most hogyis van ez?[ Szerkesztve ]
Ember tervez, Isten perverz...
-
tlac
nagyúr
válasz Biznisz Elek #5325 üzenetére
adhatnál egy pontos linket is rá
én így tudom:
PTK 309.§ (2) Kicserélés vagy elállás esetén a jogosult nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.és hogy vmi hasznosat is írjak:
ha vki gariztatna gigabyte p35 ds4 rev2.0-ás lapot, hogy minden rammal (bármilyen beállítással) a memtest hibát jelez mindig ugyanazon a helyen, akkor az F9-es biost frissítsétek F8-ra
az F9-es hibás
részletesebben
(már pár napja kínlódtam emiatt a lapommal...)[ Szerkesztve ]
-
TheReMiXeR
senior tag
egy negyvenes pics@ bejön a kopaszodó férjével és nótbuk táskát akar venni...
...mondom, hogy ez van és 3400.- Fterre mint a duvad bika kikel a nő magából:
-ezt nem értem, már 2 ilyen táskát vettünk itt és az első 2400, a második 2800 volt, most meg miért 3400? (de olyan hangnemben, amiért simán kibaszhatnám a boltból)vettem egy nagy levegőt és válaszoltam : (isten bizony normális hangnemben)
-hölgyem, kizárt dolog, hogy ez a táska 2400Ft lett volna, én többért veszem...
-nem tetszik az stílus...
-???
-nem tetszik a maga stílusa!
-??? de mit mondtam???
-ez így akkor sem tetszik, magának ki kell szolgálnia akkor is ha már el van fáradva...
-hölgyem én nem vagyok stresszes állapotban, normálisan reagáltam az ön hangosabb állítására!
-engem ez nem érdekel!Elnézést kértem, habár nem kellett semmiért, a picsát se érdekelte... Felajánlottam egy kisebb öszeget, hogy ne legyen rossz a szájíz, hiszen én nem vagyok egy bunkó eladó, legtöbbször kinyalom a vevő valagát, "híresen" segítőkész vagyok... ( )
A picsa az csak a stílusommal volt elfoglalva... Na ekkor a fejembe ment egy kis vér...
Nos, mivel számlát kért ezért én bármikor tudom bizonyítani, hogy mennyiért is vásárolt az illető. Valszeg a picsa ezt nem gondolta. Kérdeztem a nevét és putty az adatbázisban megtaláltam a legutolsó vásárlást... (valszeg az elsőnél nem kértek számlát)LCD monitor kifordít és megmutat a vevőnek :
-Hölgyem, beismeri hogy valótlant állít??? Ön soha nem vett itt 2800Ft-ért ilyen táskát!
Jól látható a legutolsó ár : 3.360.-Ft bruttó...Kifizette a 3400-et, megkapta a számlát, kellemes ünnepeket kívánt és elment...
Kint valószínűleg ecsetelte a férjének, hogy ide soha többet nem fog jönni... a rossz stílusom miatt, amiről nem derült ki, hogy miért is rossz...Talán csak azért mert nem szeretem a valótlan állításokat?
Egyszerűen azt kellett volna mondania, hogy akkor köszönöm nem kérek... vagy valami.
Meg egyébként is annyiért adom amennyiért akarom....de mivel nem így történt, ráadásul kioktatott, lekezelt, a lelkembe gázolt egy nagy valagú szőke picsa azért egyszerűen nem tudtam behúzni a fülem-farkam csak mert ő azt képzelte, hogy ő itt a vevő aki évente itt hagy 2 nótbuktáskára valót.
Pedig ha ez nem történik meg, akkor azt mondtam volna, hogy ez az év jó eltelt...
Higgyétek el, tényleg kiborító, sőtttttttttt lehengerő volt az a 3perc.
Én is ember vagyok, nem egy robot. -
finest
addikt
válasz TheReMiXeR #5334 üzenetére
Jellemző, 3400ft-os motyót számlára vesz, de azért drágálja. Én lehet, h a stílusozásnál azt mondtam volna, h akkor menjen délre.
[ Szerkesztve ]
“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
ML320
senior tag
Nálam hétfőn volt hasonló:
Előttem egy kocsinyi áru, három gép, monitor, cullangok, persze mind más. Garjegyeket töltöm, két kolléga további ügyfelekkel. Bejön az uriember. Kicsit téblábol, majd megkérdi:
- Árlista?
- Tessék.
Adok egyet, és csinálom tovább a gépet.
- Samsung vagy LG monitort javasolna?
- LG.
- Miért?
- sóhaj... Egy kis türelmét kérném, csak ezeket a gépeket átadom és máris elmondom.
- KÖSZÖNÖM!!!
Lerakta az árlistát és kiment. Bunkó voltam?Ember tervez, Isten perverz...
-
rovar1
csendes tag
látszik,hogy így év vége felé a vállalkozók is fáradtabbak:
-egyik sok-sok samsung lcd monitort vásárolt,az én unszolásomra, merthogy ennek a márkának szuperjó a garija. Becsörtet hozzám, hogy micsoda sz@rt sóztam rá, mivel most zavarták el az egyik samsung felvevőhelyről, hogy nem veszik át. Indok:SEMMI
Persze nekem kellett szarul éreznem magam és vmiféle megoldást kínálnom, amiről egyáltalán nem tehetek. Nem is igazán érdekel,hogy miért nem vették át, már én is fáradt vagyok. Elmagyaráztam,hogy ez hogyan kéne, hogy működjön és megigértem neki, hogy úgyis megyek csavarogni és lesz intézve.-a másik, egy médiában érdekelt vállalkozó, aki barterbe vásárolt nálam, tehát ő gépet kapott én pedig hirdetést, mindez 2 és fél éve történt!!!Felhív,hogy problémája lenne, megbeszéljük a részleteteket, beleértve az anyagi részét is. Kolléga házhoz megy, dvd író csere, majd pénz nélkül vissza. Üzenet a következő: Velem meg lett beszélve,hogy gari javítás. Mikor felhívtam, akkor is ragaszkodott hozzá, hogy ez gari. Csak a tisztánlás kedvéért amit kapott gépet az nekem közel 200ezerbe került, neki pedig a hirdetés,hát nem is tudom... és még mindig én tartozok neki???!!!
Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
Rover623
félisten
válasz Hequila #5322 üzenetére
A felém áramló tömény rosszindulat nem zavar, mert tudom hogy a környezet csak visszaveri mindazt, amit sugárzok feléjük...
Az elmúlt három évben több alkalommal leírtam én ezt már...pórul járt vásárlónak és tanácstalan (de leginkább méltatlankodó) kereskedőnek egyaránt...[ Szerkesztve ]
primus inter pares
-
_seth_
veterán
válasz eziskamu #5340 üzenetére
Igen, az az a bolt ahol eddig talán csak 2x voltam... olyan rendesek amikor elmondom, hogy mire lenne szükségem: Dicota Backpack Broker és akkor nagy boldogan, van! dicota volt ja, normál válltáska alakú cucc de köze nem volt ahhoz amit én akartam venni de azért próbált meggyőzni majd amikor közöltem, hogy nem lesz jó kicsit ideges lett de hát ha elmegyek audit venni akkor a trabanttal nem érem be... mellesleg vártam vagy 10 percet mire sorra kerültem hiába volt 2 boltos is vagy raktáros vagy más beosztású ott még pluszba észre sem vettek... más boltban is így megy de azért a főtér melletti fujifilmet szerintem sokáig senki sem fogja megverni hozzáértésben "Raynox DCR 250-es lencsét szeretnék venni" válasz "Ez nekem nem mondd semmit." Hmm... Majd a másik hozzáértőnek megnevezett eladó: "Árulunk mi ilyet?" nem tudom (mondtam is ) "Tudunk mi rendelni ilyet?" Na jó a malomparkban sem tudták mi az, betűzni kellett nekik majd elmagyarázni, hogy m a k r ó l e n c s e megértették nehezen majd jött a megvilágosodás: a fujifilm gyárt makrólencsét! Hmm, köszönöm de nekem raynox kell
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
eziskamu
addikt
Mondjuk azért nem mindennapi igényeid vannak , jó persze ha komolyabban foglalkoznak digit gépekkel, akkor ilyeneket tudniuk kellene. Amúgy nem is a szakértelmük miatt járok oda, voltam ott mostanában, hanem hogy adott cuccot tudnak-e szerezni, mert a netes listájukon csak annyi szerepel hogy rendelésre, míg a boltban megmondják, hogy az adott nagyker mostanában biztos nem tudja hozni az adott cuccot (Epson multifunk nyomi).
[ Szerkesztve ]
-
_Erik_
csendes tag
Épp most járt itt egy "gentleman", aki tegnap rakatott össze egy fél gépet (ház, alaplap, cpu, vga). Most visszarohant vele, hogy nem jó az alaplap szerinte és trehányul lett összerakva. Mindezt úgy, mintha a seggéből rántotta volna ki a céget. Konkrétan pont én pakoltam össze, így tudtam, hiányzott pár apróság, ami egy mezei user-nek kellene hozzá, hogy tudja használni is a gépet. Az összerakáskor mindenesetre feltételeztem, ha már csak a felét rakatja össze, vannak neki egyéb alkatrészei, illetve valamennyire ért is hozzá, ha ő szeretné beszerelni. Erre lebaszott, hogy nem dugtam rá se Sata, se tápkábeleket semmire. A felvetésemre, hogy ezek hiányában nehéz lett volna megtenni, egyből a főnököt kérte. Miután a szervizvezető én vagyok, egyből kérte tőlem az üzletvezetőt. Amikor szóltam kollegámnak, hogy action van, annyira mégsem akart már beszélni vele A kérdésemre, hogy a memóriát, amivel próbálták beindítani a gépet, elhozta-e, a válasz: "Hát van maguknak, nem?" Jó, hoztam egyet, minő csoda, a gép elindul... A felesége csitítgatta míg a memóriáért mentem, éppannál a résznél értem vissza, amikor azt taglalta: "Én a vevő vagyok, nem én kussolok, mindig a boltnak kell kussolnia!" Ekor hívtam fel rá a figyelmét, hogy nem kötelező igénybe vennie a cég amúgy ingyenes bónuszszolgáltatásait, hanem ő is összeállíthatja otthon a konfigurációt, esetleg megbízhat vele szakembert megfelelő díjazás mellett, hogy ezt megtegye helyette.
Öröm az ilyen ügyfél, de még nagyobb öröm, ha nincs...
-
_seth_
veterán
válasz eziskamu #5342 üzenetére
Annyira nem extra igények Az, hogy nem volt nekik egy dolog, de azért a "nem mond semmit" egy eladó szájából kicsit hülyén hangzik amikor hivatalos fuji márkaboltban járok ahol elvileg (csak elvileg) értenek is hozzá... Ha én lennék az eladó azért hülyét nem csinálnék magamból, makrólencse tiszta sor, ha nem is hallottam még róla akkor is max megnézem árlistákon és csak annyit mondok, hogy sajnos nincs... Debrecenben sok ilyen bolt van, pl adidas táskát kerestem mert nagy volt az enyém, áh, mutattak még nagyobbakat Még azt is szeretem amikor van is raktáron olyan cucc amit keresek és akkor jön a, "tudja mire lehet használni?" nem, még veletlenül sem csak jó drága és kell nekem azért veszem meg Na jó nem folytatom mert oldalakat lehetne írni ilyesmikről
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bullseye
addikt
igenis az voltál, mert attól, hogy jobb kézzel a garijegyet írod, ballal meg a cuccot adod át, a szád még szabad lett volna, hogy előadást tarts a monitortokról!
viszont ami komolyabban érdekel LG Samsung ellenében? Miért?'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
_Erik_
csendes tag
válasz Rover623 #5343 üzenetére
Azért volt idézőjelbe téve a "magunk közt". De, ha nem akarod itt úgymond leírni a frankót, nem kötelező. Csak ne gyere ezzel a törvény ezt írja szöveggel, mert annak maximális szem előtt tartásával igen valószínű, hogy igen gyorsan csődbe is menne minden számtech cég. Vagy, az árak mindig az abszolute hardver-tudásszintet tükröznék, és mondjuk egy mai proci nem 25000-be kerülne, hanem mondjuk 870000-be, mert annyival tud többet, mint 10 évvel ezelőtti elődje. És akkor nyugodtan lehetne mindig hivatkozni a vásárláskori összegre
Tényleg nem kötekedni akarok, de a törvény egyébként azt is kimondja, hogy amennyiben hasonló - semmivel nem rosszabb - paraméterekkel bíró alkatrészre tudsz cserélni, azt bizony a vevőnek el kell fogadnia adott esetben, de legalábbis nem nagyon illik rá nemet mondania. Természetesen, ha ragaszkodik hozzá, hogy ő márpedig szeretne valami irreális elképzelésének érvényt szerezni, mi is ki fogjuk használni a törvény által biztosított lehetőségeinket. Szerencsére, ilyen 10000-ből 1-2 akad csak.
-
_seth_
veterán
válasz eziskamu #5349 üzenetére
Huh, így mondom, hogy a barna A másik szőke, ők kérdezte, hogy árulnak-e, rendelni tudnak-e ilyet (tőlem!? ). Egyébként meg annyiból jó volt, hogy legalább jó kedvem volt utána
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Építő/felújító topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Tőzsde és gazdaság
- Crypto Trade
- Milyen egeret válasszak?
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- További aktív témák...
- DARTH MALAK GAMING PC // Core i7 930 // 8GB DDR3 // SSD+HDD // MSI GeForce GTX770 Twin Frozr 2GB
- Eladó 23.8" MSI PRO MP243X
- Lenovo Legion 5 Pro - 16" 2K IPS 240Hz, i7-13700HX, nVidia GeForce RTX 4060, 16GB, 512GB SSD - GARI
- Logitech G923 Xbox + Váltó ! 1 hónapos! KARCMENTES, HIBÁTLAN! Garanciás!
- Lenovo LOQ 15IRX9 (I5-13450HX, 16GB DDR5-4800, 1TB SSD NVME, RTX 4060 8GB) 6 NAP ÜZEMIDŐ! 3 ÉV GARI
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest