Új hozzászólás Aktív témák
-
anjani182
őstag
válasz Rover623 #493 üzenetére
Általában mind piros, másrészt majd azt mondom egy analfabétának, hogy moddold kékre Amúgy én jelen esetben nem tudok olyan nagykert, akinek van, legalábbis ahová én vok bejáratos...ez biztos az én hibám alap és olcsó egeret akart!
Mondom itt azon van a hangsúly, hogy azt hitte, hogy ezek szinre választhatóak, bár megjegyzem olyan egér van nálunk, ami több szinben változtatja a szinét, de az optika maga piros fényü
[Szerkesztve]Forever and ever, let's make this last forever.
-
TheReMiXeR
senior tag
-
anjani182
őstag
válasz Rover623 #677 üzenetére
Ez igy igaz...épp a héten volt, hogy a srác vett egy 2 portos USB hub kábelt, visszahozza 4!!! nap múlva, hogy neki ez nem is kell, inkább egér kellene... természetesen visszavettem, és ő vett egy egeret, és még rá is fizetett, mtam neki, legalább drágábbat vegyen, pénzt vissza nem adok
Aztán 3 hete bejön egy jól ismert ügyfél, nincs-e kölcsön notink az övé elromlott...dehogy van, mondtam...akkor adjak egy univerzális tápot, mert nem müködik a notebookja, ő biztosan tudja, hogy az a hiba másnap hozza vissza, hogy jaj hát nem kell ez neki, 3 napon belül vissza kell vennünk, mondtam neki vásárolja le tonerre, ugyis mindig azt vesz, oké levásárolta...de azért megkérdezdtem tőle, és mi baja a notebooknak? Hát még a múltkor otthon hagytam a tápját, üzleti úton volt, és vett a Metroba egy uni tápot, de vhogy nem jól dugta rá az uni csatit plusz-minusz felcserélte, és szétb@szta az uni tápját és ezért azt hitte, ha vesz másik uni tápot, akkor jó lesz ezt a logikát...az meg sem fordult a fejébe, hogy a notebookot baszta szét, nem a Metroban vásárolt uni tápot, v mindkettőt Mondtam neki, vigye a Clevo szervizbe...
[Szerkesztve]Forever and ever, let's make this last forever.
-
TheReMiXeR
senior tag
válasz Rover623 #719 üzenetére
Azt olvasom ki, hogy nem pc boltban dolgozol...
Nem láttál még szó szerint sz@ros gépet. Behánynál amikor egy ''cigeretta megsemmisítős üzemes'' gépet kellene szétbontanod ami leöntve vagyon egy kis kávéval is és még a 4 éves cserebogarak is benne rothadnak.... Ugyanez igaz a trágyahordó autóra is. Autómosós nem vállalná be a külső-belső takarítást.
Nem az átlagemberről volt szó, hanem a trógerebbik fajtáról.
Amiről Te regélsz az a júzer aki hetente 1x kapcsolja be a gépét és addig is letakarva tartja egy nagymami kezemunkája által varrt csipkés bizbasszal. Ilyenekkel én vagy Mi nem is találkozunk csak nagyritkán, mert ez az a gép aminek lehetősége sincs az elromlásra.
A másik, hogy az a meglátásod sem helytálló amit erre írtál :
''Full szervíz: vinyó karbantartás, vírus és spyware irtás, winfos és egyéb progik update-je''
Ezek lehet, hogy piti melók, de még is csak foglalja a gép órabérben azt az asztalt amin más ''esetleg vadabb szervizes'' melókat végeznél. Mert hát Mi számtech boltosok ebből is élünk.
-vírusírtás akár mehet több órát is mire lepásztáz több száz gigát
-adatvisszanyerések egy 300-as kula maxtorról pl.
-sima oprendszer telepítés minden driverrel, előtte archiválással...
...és még sorolhatnám a piti melókat...
Szerintem puszira senki sem dolgozik. Ha én nem termelek bevételt eladásból/szervizes melókból akkor én sem kapok fizetést... és pusztán csak mindenki jól járt alapon gondolkodunk!!!
Ez itt a logika és nem a nagy okítás. -
-
TheReMiXeR
senior tag
válasz Rover623 #920 üzenetére
Ehehehhe
Azért még hozzátettem, hogy ''még az empéhárom'', tehát amikor rádiózom és társai mennek...
Amúgy ha már a témánál vagyunk és offolunk akkor íme a teljesség kedvéért :
A füles banda:
-1db AKG K141ST
-1db AKG K240S
-1db Technics RP-DJ1200
Zenére :
-Tannoy Profile 632 + lábak
-Onkyo DX-7333
-Teac A-H300 Reference
-Akai valami ''direkt'' bakelit
+a kábelek
Zene :
-Loreena McKenitt
-Mike Oldfield
-JMJ
-Kenny G.
-Vangelis
-...meg ami ''Celtic''
''Sztudió'' :
-Pio CDJ100
-Technics 1210MK2
-Behringer UB1622FX Pro
-Behringer Multicom Pro MDX4400
-Mikrofon hegyek+ állványok +kábelek
-Casio Privia PX400R
Hordozós, bulizós :
-2db Reflex RTB-800
-2db Reflex R-150
Talán egy picit rendelkezem ''hangtechnikai'' ismerettel
Ha bár nem is a legminőségibb cuccokkal rendelkezem, de van mit aprítani a tejbe...
[Szerkesztve] -
Face8814
őstag
válasz Rover623 #962 üzenetére
Ez nagyon szép volt: ''Az egységsugarú vevő ebből csak a ''nem, nem árulunk'' részt dekódolja és már megy is a másik boltba, mert ott viszont van P5...''
Engedelmeddel ment aláírásba!Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
Hequila
őstag
válasz Rover623 #962 üzenetére
Néha nem árt, ha ráhagyod a vevőre a mosolyogtató tévedéseit...''fél gigabájtos processzor legyen benne''
Igen, de amikor adaadod neki a gépet, Te nem mondod, hogy ''tessék, itt a fél gigabájtos processzoros géped!'' (gondolom én).
A péötnél az a gond, hogy a boltosok kezdték el, és onnan ragadt át a köztudatba.''Nem kell hajó, nem kell repülőgép, | Van mit ennem, van hol aludnom még!'' Tankcsapda
-
Hequila
őstag
válasz Rover623 #966 üzenetére
Valóban...én biztos nem...mert én el vagyok tiltva a vásárlóktól...
Talán megütötted valamelyik ''egységnyi sugarút''?
Azt nem tudom, hogy a tyúk-e vagy a tojás-e, de azt igen, hogy az élet, a világegyetem meg minden = 42, és ez magában foglalja a tyúk - tojás kérdést is, tehát akkor mégiscsak tudom!''Nem kell hajó, nem kell repülőgép, | Van mit ennem, van hol aludnom még!'' Tankcsapda
-
neongorack
senior tag
válasz Rover623 #971 üzenetére
Jó az addig oké, csak fura, mondjuk ennyi erővel, ha lenne egy bolt-om és mondjuk nem szeretnék valamit akkor nem is árulnám, és ha valaki meg azt szereti?áhh hagyjuk!
Akkor nálunk 3 részre oszthatók a boltok!
1. Ati és AMD fav.
2. Intel és nVidia fav.
3. mindkettő! (ott mindent kapni és egyiket se fikázzák ) -
net84
őstag
válasz Rover623 #971 üzenetére
ha a mai világba a vavő igiényét valaki ''lenézi'', leszólja, szerintem nem is akar nagyon kereskedni. véleményt mindenki nyilváníthat, még mi kereskedők is...igaz nem úgy teszem ezt meg, hogy az Intel egy szar (főleg, hogy intel procim van - igaz asztaliba meg AMD), vagy nincs és nem is hozunk...néha van, amit nem áll szándékomban nekem sem megnézni, csak szimlán letagadom, hogy nincs. Ez általában olyan ügyfélnél van, aki bejön végigkérdezi az összes cd, dvd árát, majd a proci hűtőkét, ezután felsorol 5 házat, hogy mondjunk neki rá árat (általában valami extra dolgot keres és valami gagyit visz el a végén).
Ezután kér egy olyan lemezt, amit be lehet szerelni az 5,25-ös helyre, hogy 3,5-ös hely legyen belőle, és akkor a hdd-t be tudja oda tenni. Mikor meglátja, hogy még van is, akkor érdeklődik a működési elvéről ezután megköszöni, de most nem kér ilyet
elindul kifele, majd visszjön, hogy hátha elfelejtett valamit, ezért még egy picit gondolkodik (szó szerint mint a micimackóba, ül és közban fogja a fejét és előre-hátra billeg - már csak azt kellene mondogatnia: gondolj, gondolj, gondolj micimackó)
Még kitalál egy-két dolgot, és utánna mikor már látja, hogy senkinek nincs kedve vele beszélgetni, akkor szépen lassan elindul kifele, de az ajtóból még visszaszól, hogy akkor valamelyik nap még benézek...te pedig azon kapod magad, hogy elszartál egy olyan ügyfélre több mint egy órát, aki nem vett semmit, és soha nem is fog egy-két lemezen kívül semmit sem venni.
Na az ilyennek még meg sem nézzük a termálték qdkfjv43kj23 cikkszámú ház hűtőventillátort...Read only...
-
Wolverine
félisten
válasz Rover623 #971 üzenetére
Apple boltban én sem érdeklődöm PC-alkatrészekről, de a legtöbb kiskeren azért nem az van feltüntetve, hogy Intel/nVidia márkabolt
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
válasz Rover623 #977 üzenetére
''3. ahol mindent kapni...ezt tudják már a hipermarketek és raktáráruházak is, ráadásul általábban olcsóbban...ezt meg a vásárlók tudják...P
Az ilyen helyeken a legalacsonyabb az egy termékre jutó fajlagos szakértelem (tisztelet a kivételnek)...nemsokára felkopik az álluk...''
Ne reménykedj. Sajnos a népnek a szar kell olcsón. És ez még jó ideig így is marad.
Érdekes szempont egyébként, hogy a vásárlónak mi a jó. Az az igazság, hogy a nagyok meg tudják venni jóval olcsóbban ugyanazt nagy tételben, mint a kicsik, tehát innét kezdve már csak hozzállás kérdése, hogy mikor kezdik el az ügyfélkapcsolatot is komolyan venni, és ezzel akár el is húzhatnának.
Ha megnézed a fejlett országok piacát, ott errefelé mozdult el a helyezet, a legnagyobb forgalmat ott is az áruházláncok bonyolítják hardverből is. Más kérdés, hogy alkatrészenként kínálnak akár számítógépeket, és az eladók képzettsége is magasabb a nálunk teszkó-sztenderd 5 általánosnál (ehelyt kérnék elnézést az esetleg itt olvasgató teszkós eladóktól az általánosításért, de ők aztán pláne tudják, hogy miről beszélek).
Az is igaz, hogy mérete és fizetőképessége kapcsán a magyar piac különleges helyzetben van, de én inkább azt venném jó néven, ha az ottani rendszerhez közelednénk. A mostani szitu sajnos az, hogy ha megrendelek valamit egy budapesti központú webshoptól, akkor az max 2-3 napon belül itt van, szemben a vidéki boltok heti egyszeri beszerző körútjával amit én speciel mindig lekések. Emellett a futárszolgálat költségével együtt is olcsóbban kapom meg az árut, mint itt vidéken, házhoz hozzák, és netről rendeltem. Ha pedig mégis úgy döntenék, hogy ''helyben'' veszem meg, akko go to megyeszékhely (35km), ami megintcsak többe kerül nekem, mint a futárszolgálat költsége. Persze a személyes support egy alkalmanként nélkülözhetetlen feature, és ezt csak a helybeli kereskedő tudja biztosítani.
Személy szerint a jövőt inkább a szaküzletláncok kialakulásában látom (Mistral, Bluefish, mittudoménmégmi), akik köponti beszerzéssel alacsonyan tudják tartani a beszerzési árakat, és akár heti többszöri terítőfuvarokkal a telephelyek közötti áruszállítást is meg tudják oldani.
Elnézést, ha kicsit off voltam, de úgy érzem, ez a gondolatmenet kapcsolódik a témakörhöz.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
coocoo
csendes tag
válasz Rover623 #977 üzenetére
kimaradt a 4. a felsorolásból:
4. ahol nyitáskor zsúfolásig tömve a pult alkalmazottakkal, 1 év múlva jó esetben 1 csóka, de lehet az a góré. okai:
- Jónapot!
- Hello, miben segíthetek?
- Agp 7600gs kellene, milyen van és mennyi?
- Nézem a listát....van x és y. X ennyi, y meg ennyi
Felmosod magad.
- Köszi, minden jót
- Hello!
- Mondom hello!
- Hello!!!!!!!!! Köszöntem!!!!!!!!... van itt valaki???.....
- Hali!
- Szia!
- Árlista van, hogy ne kelljen kérdezgetnem?
- Most nem tok adni, v. minek, állandóan változnak az árak, v. nincs ezé meg azé
- Viszlát!
- Jónapot!
- Üdvözlöm, tessék
- Azért jöttem, hogy ezután a monitor után érdeklődjek ami itt a listán szerepel
- Nagyszerű, tudunk hozni
- Jó, akkor péntekre lehetne, ugye?
- INkább szombat délelőtt, péntek délután hozzuk a pesti raktárból
- Jó, előleget kérnek?
- Nem fontos, látásból ismerjük egymást
- Ok, akkor 4 darab kellene
- Az nem fog menni csak 2 hét múlva
- De a kollégája azt mondta múltkor, ami a listán van és 100.000 ft feletti rendelés, 72 órára vállalják.
- Akkoris csak 2 hét lesz, inkább 3
- Nem értem, a weben is van több kiskerben, láttam onlány és....
- Akkor onnan kell venni, Önnek mit adhatok?.....
- Sziasztok, tudnátok nekem ilyen joyt hozni?
- Hello, tudunk, holnap megyünk is pestre, ha kell hozunk
- Ok, és mennyi az annyi?
- 17k
- Asszem az sok, kisker ára 12k, metro és tsai kb. 10k
- Nálunk ennyi és kész
- Köszi, hello
- Hali, te papec, kéne egy X1650pro v. xt, milyet tudsz és mibe fáj?
- Szia nézem....... nem tok, nagyker ilyet nem forgalmaz, de van 6600gt 38k, mindenki ezt viszi
- Köszi, csá...
Nem folytatom, nyári és őszi szösszenetek tőlem, vevőtől, aki lehet, hogy 2x 3x visszamegy, nézeget, fogdos, kekeckedik, azt mégis a neten rendel. Szal az éremnek van másik oldala is.
Ps. a négy crt monitor helyett lett 3 tft Bécsben, a haverom bicajt akart venni a lidl v mi a faszban mert látta egy szórólapon akciósan. Pont hoztak egy raklap ''19-es'' noném tft-t, darabja 80 euro volt!
[Szerkesztve] -
net84
őstag
válasz Rover623 #988 üzenetére
''Régi dilemma: miért gondolják az emberek hogy PC iparban alkudni lehet... A patikában, pékségben, húsboltban miért nem ''gondolják''...?'' - ha erre rájössz, kérlek szólj nekem is...
''ahol nyitáskor zsúfolásig tömve a pult alkalmazottakkal'' - szegény! nálunk reggel átlag nyolc munkatárs tobzódik a cégbe... és akkor nincs ott mindenki, de napközben jó, ha 4 bent van, a többi mind külső munkán dolgozik
Árlistánk nekünk van, 99%-át olyanok hordják el, akik bejönnék néha még nem is köszönnek, esetleg a miben segíthetek kérdésre böfögnek valamit, felkapnak egy árlistát és úgy ahogy köszönés nélkül bejöttek, távoznak is...
Egyébként mi nagyjából egy nagyker árlistája alapján szedjük össze a mi listánkat, annyi külömbséggel, hogy kiegészítjük azokkal, amit máshonnan szerzünk be. De ezáltal jóvalta kevesebb termék kerül fel a többi beszállítótól...ezért is inkább egy árlista tájékoztató jellegű, ha valami nincs fent, az még nem jelenti azt, hogy nincs, vagy nem hozzuk meg 2-3 nap alatt.
''Más: senkitől nem irtózom jobban, mint a ''jól felkészült'' vevőtől, aki úgy jön be, hogy a kezében már ott lobog a környék összes boltjának árlistája vagy ajánlata és ott az orrom előtt kezdi el hasonlítgatni az árainkat a többiekével...vagy csak azért jön be árlistáért, hogy aztán azzal menjen vissza az előző helyre alkudni (figyelem! valós szitu)...'' - egy házaspár bejön, hogy sulinetes gépet szeretnének. Elkezdtek típusokat kérdezgetni, a harmadik után inkább nyomtattam nekik egy listát. A kezükben volt pár papírfecni. Nézik, nézik az én listámat, megint nézik, megint az enyémet böngészik. Ezt játszották kb. 3 percig, majd megszólaltak:
- OEC-ből jöttünk, és ők is ugyanezeket az árakat mondták...ez csak véletlen?
- nem! ezek központi árak! Ez van mindenhol, ahol a sirimar a beszállító...
Amekkora csodálkozás volt rajtukRead only...
-
coocoo
csendes tag
válasz Rover623 #988 üzenetére
Nem értem miért gizdultál be ennyire, ha csak állatságokat írtam
Mivel vidéki kisvárosban lakok, én már réges rég megtapasztaltam, hogy bizony itt minden drágább mint a fővárosban. Egy egészséges kereten belül ez okés is, mert mondjuk ott a száll.költség. De nemá egy szaros joyon kelljen az autopályamatricát behozni.
A ''te papec'' nem szó szerint hangzott el, keresztnevén szólítottam az elvtársat. Nem értem mé kell ilyenen fennakadni. Azt sem tudtam, hogy másodpercre pontosan kell felidézzem a párbeszédet. Ezért törekedtem 1xerüsíteni az elhangzottakat.
Az pedig, hogy vki körbenéz előtte mi, hol, mennyi és úgy megy el, az teszi jól.
Árlista: ha szigorú akarok lenni, , magasból teszek rá, hány ember kell ahhoz, hogy hetente egyszer legyen frissítve. Aki van olyan hülye mint én - hisz te is ezzel a jelzővel illettél engem - és szerelmes a gépébe, igyekszik mindig mindenben a topon tartani a gépet, anyagi lehetőségein belül (néha azon is túl). Ebből , ill. magamból kiindulva, ha van a kezemben egy lista, estleg látok vmit ami megtetszik és ellágyulok, hogy igenis ez nekem kell.
Vagy esetleg nem is vásárolhatsz ott ahol olcsó, mert magánszemély vagy...? szted ez akadály? lol, ez tényleg tetszett
Ráadásul (szintén tapasztalat) az ilyen vevő a legritkább esetben vásárol egy helyen, alkatrészenként fogja megvenni a szart...mindent onnan ahol éppen a legolcsóbb...megszívatva ezzel magát is és azt a céget is, amit kinéz magának mint ''garanciális'' szervízt... Nem tudnék olyan üzletet per pillanat, ahol konfig esetén alkatrész árakat tekintve mindenben szuperul jönnék ki. Az ember -már aki ért valamit hozzá- azért csipegeti össze innen-onnan a cuccost, mert a végére mondjuk fog rajt egy huszast. Miután futottam pár kört 7600gs ügyben mifelénk, a hétfői nap inkább megrendelem neten, mert nem vagyok hajlandó egy szaros 31.000+2400 (futár) forintos kariért 37.000 kifizetni. Lehet, hogy szted balek vagyok mert neten rendelek, de azon a néhány rugón inkább veszek mást. Ja, és olyan üzletben veszem, ahol a garancia idő alatt a futár ingyen hozza és viszi ha vmi gáz van. Mert van már ilyen is. be-beeee
Hello!
- Mondom hello!
- Hello!!!!!!!!! Köszöntem!!!!!!!!... van itt valaki???.....
ebben a bótban 4!!!!!! alkalmazott röhögcsélt hátul a raktárban, mert vmi vicces videót néztek a neten, és az egyikük próbált hol a pult mögött hol a raktárban jelen lenni. Ha nem kő a mani hát nem kő. Nem sértődtem vérig.
Én nem fikáztam senkit, nem kommentáltam, hogy mi a véleményem az eladókról. Nem tom arra felétek mi a helyzet, nem is izgat, mivel nem ott élek. Az viszont megdöbbentő mifelénk, hogy vagy nincs, vagy sokkal drágábban van. Nekem nem volt célom, hogy negatív fényben próbáljam beállítani a szakembereket - látod ezt a szót sem tettem idézőjel közé -, mindössze leírtam néhány velem megesett sztorit. Igaz írhattam volna csak pozitívumot is, lenne az is bőven, de azt inkább majd kiadom könyvben, v. feléneklem cédére. -
#64791808
törölt tag
válasz Rover623 #988 üzenetére
1., tanulság az, hogy hiába fasza minden egy kiskerben, ha az árak irreálisan magasak.
2., vannak bunkó vevők, természetes, csak ők a vevők. Tudod a végeredmény számít. Ha én bemegyek valahova, és SENKI nincs ott, akkor nem érdekel, hogy wc-re ment, vagy eszik, vagy éppen felakasztja magát. Fel kell venni még egy embert, nem érdekel. Ha nincs ott senki, akkor viszlát. Ugyanez vonatkozik arra is, mikor nem foglalkoznak velem, pedig megtehetnék. Megértő vagyok, mikor ott áll három kereskedő és 5 ügyfél. De ha ott áll három kereskedő és egy ügyfél, és engem nem szolgálnak ki, akkor kijövök. Nem ismertek meg biztos... tudod... én vagyok a vevőőőőő.
3., Az árlista kérdés érdekes. Ha gépet akarok összerakni, akkor jó, ha van árlista. De egyébként sztem nem fontos, telefonon lehet árat kérni. A baj szerintem akkor van, ha egy termékre nem tudnak árat. Jártam már így, hogy a raktárlistán látom, hogy vagy xy hdd. Mondom mennyi? Azt nem tudjuk. Mondom úgy mégis, na... Hát még fogalmuk nincsen, mer izé. MOndom nincs még beárazva? De igen, mert megcsináltuk, de most pontosan nem tudom megmondan... oké mondom mondjon egy érvet, hogy önöknél vegyem meg...
4., A cég vállalt valamit, és meghirdette. Amikor ezzel valaki élni akar, akkor meg leugatják? Értem én, hogy a kereskedő tud valamit... de én azt mondom neked, hogy bekaphatod. Te meg nézel, hogy miért? De én még anyázok is. Te meg egyre furcsábban nézel, hogy miért, majd elzavarlak. Mert én tudtam valamit!
Kolléga, szart nem ér, hogy a kereskedő tud valamit, ha azt nem mondja el a vevőnek. Ha ő tudja, hogy a nagykerben csak 1-2 darab van, akkor meg kell mondani, hogy a vevő is értse. Tipikus példája a bunkóságnak.
5., Nálunk ennyi és kész. Rendben van. Viszlát. Ezt is lehet értelmesen közölni.
6., Igazad van, bunkón köszön, akkor érzékeltetem vele. De ugye ha nem ismerné meg: ő a vevő. A vevő keres egy terméket, de nem tudod kiszolgálni, akkor megkérdezed, hogy ajánlhatsz-e alternatívát. Ha igen, akkor mondod, mid van. Ha nem, akkor véget ér a beszélgetés. -
TheReMiXeR
senior tag
válasz Rover623 #1003 üzenetére
''Meg kellene érteni: az én vagyok a vevő, a pénzemért mindent megkapok, a pénzemért azt csinálok amit akarok, az eladó nyalja ki a seggemet csak azért hogy ott költsem el a pénzemet szemlélet jópofa dolog, csakhogy az éremnek két oldala van...a kereskedő is ember (vagy volt, mielőtt kereskedő lett), joggal várja el, hogy emberszámba is vegyék...''
Ebben van az igazság.
...és sokszor ráadásul az is kiderül, hogy 10 ilyen vevőből (fentebb leírt ''típus'') igazából 9-nek van tényleg zseton a zsebében. A többi csak majmolja a ''lóvés társadalmat'' mint ha az valami ''TRENDI'' (by Győzike) dolog lenne. Hát megsúgom, hogy nem az. Mivel a vevőnek kialakul a véleménye egy adott boltról azt sem illik elfelejteni, hogy a boltnak is kialakul a véleménye a vevőről. Pláne, ha állandóan oda eszi a fene veretni magát.
Hasonló dolog : ha nekem valaki 2x nem köszön (ez bolton kívül) pedig én hajlandó vagyok a ''kapcsolat felvételre'' azaz vagy köszönök vagy éppen majdnem köszöntem volna, akkor annak soha többé nem fogok megnyílvánulni. Sőtttttt, még el is küldöm a p*csába, ha említeni merészelné az esetet. Mi vagyok én? S*ggnyaló? Senkiházi?
Hát nem. ( <--- pont)
Emberek vagyunk, és aki nem tud emberként viselkedni akár már egyszer, az elmehet az ''izébe''.
...és ne tessék minden boltot, eladót 1 kalap alá venni mert volt valahol egy rossz élményünk. Sokan ebbe a hibába esnek... -
-!DogG!-
csendes tag
válasz Rover623 #961 üzenetére
Sokat nem tévedsz, még cseperedő kölyökdogg vagyok a pályán
De szóljon mellettem, hogy az ''INTEL LGA775, ATX alaplap, AGP, hang, 10/100 UTP''-ből nekem az jött le, hogy 775-ös, agp-s Intel lapról van szó (mint márka, nem mint chipset)
Tudtommal az intelnek (egyelőre?) nincs PCI-Ex-AGP hybrid lapja...To be in power, you didn't need guns or money or even numbers. You just needed the will to do what the other guy wouldn't.
-
#54715584
törölt tag
válasz Rover623 #977 üzenetére
3-as szamu bolt: van meg egy normalis bolt, ahol mindent kapni, es meg sosem vagtak at, mindig segitenek, pedig en is neha kiakasztoan viselkedek es en amd-hez nvidiat vettem, es a boltosok is azt ajanlottak
szoval a 3. kategoriaba nem a tecsot meg hasonlokat sorolnam, inkabb nyitnek neki negyedik kategoriat -
net84
őstag
válasz Rover623 #1157 üzenetére
ezt egy ''kicsi'' nagykerrel el tudod játszani, de egy nagyobbancska (nevet nem mondok, gondolom ti magatok is tudtok párat) nem fog azzal foglalkozni, hogy nem vásárolsz náluk többet. Sőt! volt szerencsém olyanhoz is, hogy a fószerkém szerencsétlen kiscsajjal üvöltözött, mert valami eszköznek az ügyintézése (vásárolni szeretett volna, de nem volt, vagy nem azon az áron) nem tetszett neki. Jött az értékesítési vezető, pötyögtek a gépen, majd közölték vele, hogy lehet távozni, és vissza sem kell jönnie többet.
Megnézték, hogy mekkora forgalmat bonyolít le, majd kicsapták.
Na ennyire fontos az ügyfél...ahhoz rohadt nagy forgalmat kell produkálni, hogy komolyan is foglalkozzanak veled.
Bejön ma a srác:
- hello! miben segíthetek?
- hello! notebookot keresek.
- milyen elképzelésed lenne?
- hát őőő...sokmindenre nem szeretném használni, ne legyen a legjobb, de ne legyen a legrosszabb...
- játék vagy valamilyen komolyabb grafikai alkalmazás, esetleg, ami teljesítményt igényel?
- hát, néha játszanák vele, legyen bent legalább 128mb-os videókártya és a proci se legyen a legrosszabb
- árban meddig mehetünk el?
- max. 170.000.
(ha nincs karfája a széknek, biztos beesek az asztal alá)
- hát ilyen árban nemnagyon van ilyen teljesítményű gép (megjegyezném, olcsó kategóriás, esetleg noname motyót nem szívesen ajánlok ki)
- akkor elég bele a 64mb-os videókártya is
- ha ebben az árkategóriában maradunk, akkor csakis kizárólag az integrált vga-s noti jöhet szóba
- az mit jelent?
(elmagyaráz, közben két típust kinyomtattam, ami bruttóba 170k+pár ezer forint volt)
- és ezekbe hány megabájtos videókártya van
(ismét elmagyaráz - végre megérti - majd megkérdezi, hogy mi a külömbség az intel is az ati chipset között - ezt is elmagyaráztam neki újra, mivel már a legelején szó volt róla)
A végén megköszönte és távozott...az arcából ítélve nem sokat értett meg, pedig próbáltam ''józan paraszt'' nyelvre lefordítani (ezt nem én találtam ki, hanem az egyik ügyfelem )
Másik srác a kollégánál:
- mi a külömbség a 940-es és a 950-es chipkészlet között?
...kis idő elteltével kiderült, hogy igazából ö a 9550-es vga-ra gondolt, amikor a 950-es chipszetről beszéltRead only...
-
szepi79
őstag
válasz Rover623 #1175 üzenetére
Sőt! volt szerencsém olyanhoz is, hogy a fószerkém szerencsétlen kiscsajjal üvöltözött, mert valami eszköznek az ügyintézése (vásárolni szeretett volna, de nem volt, vagy nem azon az áron) nem tetszett neki. Jött az értékesítési vezető, pötyögtek a gépen, majd közölték vele, hogy lehet távozni, és vissza sem kell jönnie többet.
hasonló nálunk is volt, csak nem jött az értékesítési vezető, hanem onnantól kezdve olyan árakat kapott a kedves kisker, hogy sokkal jobban megérte neki máshol vásárolni. (és az évi forgalma alulról majdnem megközelítette a fél milliót.)
Na ennyire fontos az ügyfél...ahhoz rohadt nagy forgalmat kell produkálni, hogy komolyan is foglalkozzanak veled.
attól függ, mit értesz komoly foglalkozás alatt. ha azt, hogy saját ügyintéződ, spec áraid legyenek, havi/kethéti személyes találkozások, ilyesmi, akkor igen. de ha csak annyi, hogy normálisan álljanak hozzád, és korrekt módon kiszolgáljanak, ahhoz nem.
Annyi a nagyker mint égen a csillag...a vevő ránk/rád tudja vágni az ajtót, hogy ''akkor majd megveszem máshol''...mi is (te/ti is) meg tudjátok tenni a nagykerrel...
jaja... egyik exkollégám vhogy így fogalmazta meg: a magyar helyzet olyan, hogy 10 emberből 3 nagyker, 4 kisker, meg 3 végfelhasználó...''Ne menj sebesülten vadászni, mer' lehet, hogy lelegelnek az őzek'' by elmoraan(r) a ''Nők, nőügyek'' topikban
-
szepi79
őstag
-
net84
őstag
válasz Rover623 #1175 üzenetére
igazad van a példa szar de nem oltári mód
elvárható, hogy normálisan bánjanak a ''kiskeressel'', de a korrektség is kell
szerintem elsődleges szempont az ár (mint a ''halandó'' vásárlónak), utánna jön a megbízhatóság (ami akár az ár elé is kerülhet - értem itt a ''józsi bácsi számítástechnikai nagykereskedés''-t, akik tök jók árban, de januárban zárnak, és garanciázás ugrott)
Pár nagykerrel mostanság én is megakadtam...
egyik nem is egy kicsike volt, nagyon jó áron adott nagyon sok mindent, de 3 hét után sem volt képes egy árlistát küldeni - egyből kiestek
a másik a kéz logikus volt...sürgősen kellett volna egy két ''apróság'' mail-re nem válaszolt, telefont nem vette fel. két héttel késöbb megjelent, hogy kerestük, meg küldtünk valami mailt. Adni akkor sem tudott semmit, csak pár nappal késöbb küldött egy árlistát, amin az egyébként is kért eszközök fele volt feltüntetve. - és náluk sem csak pár tízezer forintokat hagytunk ott
De gondolom azt azért te is tapasztaltad, hogy nem ugyanaz a helyzet a nagyker-kisker és a kisker-ügyfél közötti ''rendszer''...és csak azért, mert valami gebasz van nem lehet őket othagyni. (pl nekünk pár hete elhagytak egy nagyobb értékű csomagunkat, ezért nem lehet őket csak otthagyni, heti szinten nem keveset hagyunk ott, ennek ügyintézése mégis kicsit döcögős)
De tény, hogy amit te mondasz, abban is van igazság.Read only...
-
- iSO -
tag
válasz Rover623 #1186 üzenetére
''nálunk bármilyen gyártónak vagy terméknek legalább 2-3 ''kizárólagos'' forgalmazója/importőre van...
Ez is egy ocsmány magyar jellegzetesség...''
Ebben az a szép, hogy adott egy Magyarországon még nem honos termékcsoport/márka.
Van egy nagyker, aki leszerződik a külföldi céggel. Hozzák be a cuccot ezerrel, a nagyker millókat költ promóra, termékleírások fordítására, nxomdára stb... Viszik a cuccot, meg vannak elégedve vele. Tehát bejön a dolog, jól sikerül a honosítás. Boldog a gyártó, mert piacot kapott, boldog a nagyker, mert jönnek a kiskerek, mivel a vásárlók keresik náluk a termékeket.(Nem beszélve arról, hogy ha már ott van, akkor nem csak egy terméket fog vásárolni). És végül, de nem utolsó sorban boldog a vevő, mert megkapja az eszközét.
Eddig minden idilli, csak itt jön a ''copi copi 1$'' a nagykernek, mert vérszemet kap a konkurencia. Bejelentkezik a gyártóhoz, hogy ők is szivesen vásárolnának. Ennek a gyártó veszettül örül, mert még több terméket el tud adni a magyar piacra.
Szal a lényeg.... Elvileg van egy kizárólagos forgalmazó nagyker, aki nagyon sok időt, pénzt és energiát tesz abba, hogy felfuttassa a terméket. Sikerül és ekkor jönnek az okosabbak, akik már a köztudatba kerülés után kezdenek el foglalkozni a márkával.
Ez lehet, hogy egyesi példa, de igaz... Sasjnos hiába kizátólagosságot kapott ez első nagyker, a gyártó kapzsisága oda vezetett, hogy lett még forgalmazó bőven...
iSO -
net84
őstag
válasz Rover623 #1186 üzenetére
ez így van sajnos - csak én nem mertem leírni és idekeverni Mo-t...
szepi79 - igazad van, de amikor kérek egy kontakt pontot az illetőtől és az a válasz, hogy hívjam a központi számot, hát őőő izééé - és utánna meg magyarázgatom újra a másik embernek a dolgokat - ez pl egy nagyobbacskának számító kellékanyag nagykernél történt pénteken.Read only...
-
Hequila
őstag
válasz Rover623 #1211 üzenetére
Többek között a kislány első fotói a frissen kapott digitgéppel: hasonló korú barátnőjével egymást fotózták otthon, afféle divatbemutató...aztán belemelegedtek és fürdőruha bemutató lett belőle...később a fürdőruci is lekerült róluk...
Úgy tűnik, Ti meg végig is néztétek a képeket... holott a diszkrécióba szerintem az is beletartozna, hogy más gépén lévő tartalmat csak átmásoljátok egy másik winchesterre adatmentés esetén. Esetleg 1 képet megnéztek, hogy sérült-e a file... de nem az összeset! (mondjuk én is végignéztem volna, de én nem dolgozok a szakmában).''Nem kell hajó, nem kell repülőgép, | Van mit ennem, van hol aludnom még!'' Tankcsapda
-
Hequila
őstag
válasz Rover623 #1218 üzenetére
Nem tudom, hogy mivel húztalak fel ennyire, de ahogy látom, már másra is ''megorroltál''. Szerintem sokkal inkább neked kellene kimenni a mezőre, és szitkozódni egy nagyot. Mindenkire kapsz, mint a veszett kutya. De ha ez neked így jó, én nem bánom, nem veszem a szívemre. És engedelmeddel (vagy anélkül) ha úgy gondolom, tovább rontom itt (is) a levegőt. Ha nem tetszik, szólj egy moderátornak, és szedesd ki az összes hozzászólásomat, vagy ami még jobb, bannoltass.
''Nem kell hajó, nem kell repülőgép, | Van mit ennem, van hol aludnom még!'' Tankcsapda
Új hozzászólás Aktív témák
- VPN topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Ülésezik a hardveregylet
- Óra topik
- Peugeot, Citroën topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Robot fűnyírók
- GTA VI
- További aktív témák...