- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chereiose
addikt
Mi S-Crosst választottunk, szerintem összehasonlítva így teszt vezetés után, úgy van ahogy írod, és hosszabb utakon jobban jön az a nagyobb tengelytàv is a hely miatt. Vitara már csak azért is hangosabb, mert meredekebb talán a szélvédő, meg ugye eleve kicsit magasabb is. Valamint nekem belül sem tetszett, borzalmas az anyaghasználat/kinézet még az S-Crosshoz képest is szvsz, főleg az ajtókon. Emelett a gl+ verzióban több jó dolog van, mint a vitarában.
-
Chereiose
addikt
válasz AMD Power #53325 üzenetére
Ahhoz viszonyítva, hogy mennyi most egy Duster (még drágulva is a facelifttel) és mennyi lesz a hybrid suzuki, ahhoz képest már drága lesz vélhetően, azért egy 1.5m Ft-os különbség már sok szerintem. Persze jobb is annyival nem azt mondom, csak valószínűleg sokan azt már nem fogják tudni megint csak megvenni. Örülök, hogy még tavaly a régebbi áron elhoztuk az S-Crosst, mert szép kis árak jönnek.
-
Chereiose
addikt
Amúgy az gondolom nem normális, hogy a 8 hónapos fekete S-Crossunkon már 2 helyen is le van esve a festék, ugye? Jobb első lámpa felett van a nagyobbik, ilyen 2-3mm-es kör és van egy 1-2mm-es a jobb első kerék felett. Magasnyomásút sem szoktam ráereszteni ha forró, szóval nem értem, ilyen lett a minőség? Meg emiatt ha még szólnánk is garanciaként, mi értelme lenne festegetni vagy nem is tudom, másik meg, hogy nem is foglalkoznának vele, mondván ez vagy nem gari vagy mi tehetünk róla. Holott hallottam olyat is, hogy szintén S-Crosst mostak egy madártrutyit róla és lejött ott az egész fényezése az illetőnek…
-
Chereiose
addikt
válasz blakey #53401 üzenetére
Igen, mondhatjuk le van válva, csatolok 2 képet: [kerék feletti] [jobb első lámpa feletti]
Lehet kavicsfelverődés, mert talán úgy néz ki, de nekem gyanús, hogy ez így a mosóban vagy az időjárástól kb magától esik le vagy nem tudom, de pl. érdekes a 17 éves Vw Polomon szintén fekete metál ott nem találok ilyeneket, meg mondom hallottam a madártrutyitól függetlenül is, hogy ilyen a suzuki fényezése általában Meg hát eleve a japán autók fényezése vékonyabb tudtommal, na de ennyire..Egyébként én is mosom mindig ha valami van rajta, de kétlem, hogy ezt én okoztam volna mosóban meg nem is szoktam 1 cm-ről csapatni, meg akkor nem is így nézne ki hanem valahogy sugarasabb lenne vagy ilyesmi. -
Chereiose
addikt
válasz blakey #53407 üzenetére
Értem, köszi. Mivel engem eléggé zavarnak, ezért jó lenne eltüntetni, viszont én nem akarok gányolni, ezért valahova elvinném majd, csak nem tudom hova érdemes. A márkaszalonba/szervizbe nem viszem, mert ott legutóbb egy kicsi horpadást a hátsó ajtón, amit egy rávágódott ajtó okozott, 140k-ért csinálták meg, azért az húzós, ezért a pár mm-ért is elkérnének 100k körül gondolom. Kérdés, hogy pest megyében hova érdemes vinni?
-
Chereiose
addikt
válasz mefistofeles #53649 üzenetére
Szerintem pont, hogy a motorféknél nyer vissza csak, legalábbis én S-Crosson mindig igyekszem úgy visszatölteni, de lehet fékezésből is visszanyer, az lenne logikus.
Swift esetén mondjuk elég hamar visszatölthet mindenhogy, ugye mert kisebb az akksi is.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
Nekünk S-Cross van, ez a kuplung jelenség nem jött elő, de ellenben 1 hónapja folyamatosan nyeszereg/ropog a talpam alatt a kuplung pedál, rohadt idegesítő és ez gondolom így is marad már kb örökre, le se szarnának garival. A fényezés pedig igaz, fél éves a kocsi, de már vagy 3-4 helyen jön le, azt sem hiszem el, hogy kavics felverődéstől, simán valamiért magától több helyen pöttyökben jön le a fekete metál fény. Na meg a hátsó ajtón a műanyag fedél elem kb leesik a kezembe, ha azt fogva nyitom az ajtót. Szeretem ezt a kocsit, de ilyen tekintetben borzalmas minőség. Mondjuk ahogy olvasgatom az autós topikot is, jó sok más drága márkának is van mindenféle nyűgje, úgy hogy úgy látom ez az új trend, a szart drágán adni. 15 éves Golf Pluson ami az S-Cross előtt volt,korábban nem volt ennyi minőségbeli gond, de az én 17 éves polomon sem szakad le semmi meg nem nyöszörögnek a pedálok, stb. Csak persze az ilyen öreg autókon meg előjön 20 másik hiba, úgy hogy választhat az ember, hogy vagy vesz horror áron újat az említett hibákkal, vagy a régit havonta hordja szervizbe szinte.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz pigmeus #53821 üzenetére
Én még nem láttam másnál ezt a problémát, de ezek szerint létezik és úgy se vennének észre direkt semmit sem ha gariban kérném a megnézését, ősszel megy olajcserére akkor azért említem majd, hát ha.
Tuti rosszul van a hátsó ajtónál rárakva az az elem, de nem igazán van kedvem szét szedni semmit, félek csak több kárt okoznék.
blakey: gondolkodtam magamnak egy új swiften, mondván a japánban készült biztos jobb, de ezek szerint jó, hogy inkább letettem róla mert úgy tűnik lenne nyűg vele.
-
Chereiose
addikt
válasz mefistofeles #54030 üzenetére
Azonos igen.
Más kérdés, hogy elég idegesítően működik. A sebességével nekem nincs bajom, még ennyi idősen is normálisabban működik mint a 10+ milliós autókban lévő szoftverhibás csodák, de azt még mindig nem értem, hogy miért nem működik instant ha rádugok egy telót, van, hogy kb 4. alkalommal ismeri fel, vagy nem tölt be a gps rajta, stb. Ezekkel néhány indulás előtt elmegy pár perc, elég idegesítő. Ha már lassan félévente drágul minden autójuk, akkor fejleszthetnének rajta valamit.
-
Chereiose
addikt
-
-
-
Chereiose
addikt
válasz 2ozzmexy #54653 üzenetére
Elég kimerítő Amúgy nem tudom valahogy ez a mosás sose megy, egy ilyenre amit írsz elpancsolnék kb ezreket és még szarul is nézne ki. Marad a magasnyomásús + bogároldós megoldás, aztán ha nagyon kell valahova majd a tiszta kocsi akkor elviszem valahova, aztán lemossák profin egy 5 ezresért
-
Chereiose
addikt
válasz AMD Power #54722 üzenetére
Mondjuk kicsit visszalépés lesz motor tekintetében, legalábbis aki szerette a turbós motort, ez az 1.5 hybrid bőgető ráadásul gondolom milliókkal drágábban (de minimum 1m-val) nem tudom mennyire lesz kelendő. Én örülök, hogy tavaly még az akkori áron sikerült vennünk egy gl+ S-Crosst, lassan már az is elérhetetlen lesz, na meg kicsit fura nekem, hogy toyotát csinálnak a suzukiból is.
-
Chereiose
addikt
válasz tboldi #54725 üzenetére
Még ha egymagam használnám elég lenne egy ilyen hybrid, de esetleg utazásoknál többen de így alapból pályára ez a bőgős cvt szerintem katasztrófa lehet, sokkal nagyobb biztonságérzetet is ad egy turbós erőtartalékos kocsi. Én csodálkozom, hogy kukázzák ezt a jó kis 1.4 turbót.
-
Chereiose
addikt
válasz AMD Power #55145 üzenetére
Nem tudom tényleg, hogy ki az aki megveszi már ennyiért, főleg audio nélkül adott esetben. Azért ennyiből lassan sok más alternatívát kapni, ráadásul minőségben is elmarad még az S-Crosstól is. Mondjuk ennél már csak az szebb, amikor a lomha 1.6 szívó vitaráért valaki ú járat kifizet használtan....
-
Chereiose
addikt
válasz zsolt19900 #55164 üzenetére
Tökéletesen megfogalmaztad. Főleg, hogy azért szép kis garit adnak a motorra, és én se hallottam semmi rosszat az 1.0 literes turbósról sem. Én megőrülnék ha ezután egy 1.6 szívóval kéne pályázni és közben mantrázni, hogy mer’megbíszható.
-
Chereiose
addikt
válasz burgatshow #55181 üzenetére
Szerintem elégedett leszel, kellemesen húzza ezt az egész könnyű bódét ez a turbós lágyhybrid
Ha szabad tudni, most ennek a konfignak így mennyi volt az ára?
-
Chereiose
addikt
válasz burgatshow #55186 üzenetére
Szépen felment az ára mondjuk, még ha levonom az AT árát is
-
Chereiose
addikt
[link] "Indiában már rendelhető a vadonatúj Suzuki Celerio."
Persze ide már nem jönnek ezek, nehogy legyen egy új, olcsó, takarékos kocsi, a hülye európainak jó a 10 milliós elektromos, vagy az egekbe drágított swift/ignis Anno a Celerio pedig elég jó volt 2,6m-ért újonnan, 5 liter alatt eszik, persze a formájával nem sokan voltak kibékülve. Nyilván a jelenlegi körülmények közt esély nem lenne ilyen árazásra, de azért 4m alatt simán lehetne árulni, de mindezeket köszönjük az EU-s kibocsátási normáknak.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz SyMbioTe #55351 üzenetére
Így van, ami megmaradt már pl. Toyota Aygo az is eszetlen árban lett. Gondolom amúgy ez is a titkolt cél, túl sok az autó, luxussá teszik a megvételüket aztán talán csökken a számuk, bár ezzel meg azt érik el, hogy nem hogy javul majd a kibocsátás meg a levegő minőség, majd romlik a 10+ éves használtakkal.
Közben ha már India, ott telibe szarják az egészet, meg Kínában, Usaban, vígan eladják mindenféle hülye szabály nélkül. (Meg a nagy ENSZ csúcs, ahová mindenki magángéppel jár, de te tegyél a környezetedért )
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
Gyors kérdés, lehet béna vagyok, de esetleg valakinek van gyári dísztárcsa felrakva? Most akarom a télire rárakni, és olyan fura az illesztése, mintha kicsit itt-ott kiállna és nagyobb a hézag, félek lefog esni kanyarban. 3 rögzítőpont van benne, amik gondolom a csavarra mennek rá, csak nem tudom alul vagy felülre kell a 2 illesztő pontot tenni. Első képen felraktam egyet, de mintha elállna. Alul rögzítettem 2 ponton és felül az egy db-ot, mármint a csavarokra rá. (S-Cross)
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
Észrevettem most a szerelgetés közben egy nagyon enyhe karcolódás/húzást a lökhárító jobboldalán, ami a fényezésben is benne van... Mivel nem is nagyon használtuk a kocsit, létezik, hogy a szalonban a kerékcserén ilyen ügyesen neki vágtak valamit, hogy meghúzták? Persze ezt már hiába mondanánk, nyilván nem lennének olyan hülyék, hogy elismerjék, de eddig nem volt ott az a kis hiba (autócentrum érd)
mefistofeles: belül a logó alatt 2 és felül 1 db lyuk van, azok menne rá a kerékcsavarra, az is rögzíti.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz blakey #55366 üzenetére
Az is lehet, vagy régebb óta ott van és nem vettem észre, csak így közelről. Parkolásnál is valami zseni meghúzhatta, tipikus ilyen húzás nyom, ez nem olyan hogy a szervizben odaverte volna a felnit pl.
Ott alul látszik a műanyagon, valamint felette a festéken is pár csíkban...[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz Tomeeka28 #55378 üzenetére
Ha nekünk is begyűlik még pár ilyen, akkor mi is megcsináltatunk mindent cascora, pl szélvédőn is van egy kis lyuk, amire azt mondta a szélvédős, hogy nem érdemes foglalkozni, meg egyéb ilyen pici apróságok, gondolom amíg garis a kocsi addig érdemes jó állapotban fenntartani főleg.
-
Chereiose
addikt
válasz mefistofeles #55495 üzenetére
Nem borít semmit, viheted máshova az nem befolyásolja a garit. Az mondjuk gáz, hogy november közepén benyögik a téli kerekekre, hogy sorry, addig meg rizikózz a fagyokban a nyárin
-
Chereiose
addikt
válasz mefistofeles #55497 üzenetére
Nem is értem én sem, gondolom ez egy 20 perces csekkelés lenne, nálunk kb egyből adtak időpontot, ennyi műveletre nincs idejük akkor kíváncsi vagyok a többi munkához hogy állnak hozzá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Politika
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Fotók, videók mobillal
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen NAS-t vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen