Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Nagyon úgy néz ki, hogy imádott 1,3-as 2007-es swiftemet egy új 1,2-es hybridre cserélem....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz dethroner #53575 üzenetére
Hát nem tudom. Az 1,3-as szívó, csodákra volt képes és hibátlanul szolgál 14 éve, de addig szeretném lecserélni, amíg még ér valamit,. Olvasgattam, de mindenhol még az egyel előbbi 90 lovas 1,2-ről írnak. Nem tudom, hogy érzésre mennyit veszítenék az újjal....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz Tom1939 #53583 üzenetére
Winkler mondja is a videójában, hogy az egyel ezelőtti erőforrásnál (akkor még a hybrid választható extra volt) pár decit jelentett az átlagfogyasztásban. Annál még a pacik sem tűntek el, mert ugyanaz a motor volt, csak hybriddel vagy nélküle.
Elvben ennek az új 83 lovasnak, mindenképpen még gazdaságosabbnak kell lennie. hogy erőben, dinamikában mennyit veszített azt nem tudom még.
Nagyon sajnálom, hogy már nem választható a 90 lovas de hát egyre szigorúbb előírásoknak kell megfelelni.
Már arra is gondoltam, hogy veszek egy alig használtat 20-30 ezer kilométerrel.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Bazze, yottube-on fent van a videó, ahol a srác a kis 83 lovas swiftet autópályán kihúzatja 184-ig! lehet, hogy lejtős rész volt de többször is 175-180 között megy vele.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
Ma voltam a szalonban egy swift GL lett volna a kiszemelt de mondta csaj, hogy felejtős. Legkorábban októberben tudnak hozatni de nem tud árat garantálni, meg színt se.
Hogy ez mi miatt van azt nem tudom.....
Van a szalonban egy kék GL+, nagyon úgy néz most ki, hogy az lesz az áldozat.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz laca891 #53602 üzenetére
Nem olyan egyszerű az ügy... Az asszonyal három színben egyeztünk meg és más szóba sem jöhet. A piros nincs köztük......
meg itt a GL+ még régi árlista szerint lenne a mién, szóval nincs is akkora árkülönbség..[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz Tomeeka28 #53625 üzenetére
Vegyesbe én is, de városban szerintem túl dinamikusan vezetek, ott el tud harapódzni az étvágya.
Moleman: tegnap, részben felhőszakadásban (hihetetlen szar úgy autópályázni) de végig taknyos időben, nyomtam 220 kilométert légkondival, ablaktörlővel miazmás és 5,8 lett.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Na a dolog bevégeztetett...
Jó esetben jövő hét végére egy 1,2 Dualjet+Hybrid, kobaltkék metál, GL+ Swift boldog tulajdonosa leszek.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
Picit utána kéne olvasnod.....
Valóban nem az. Ez csak MILD HYBRID technológia. Nem arra szolgál, hogy elektromos hajtással utazhass, hanem csak a motornak segít be gyorsításkor, illetve a start-stop rendszerben ő felel az újraindításért is. Cserébe nem kell soha tölteni (fékezéskor tölti az akkumulátorát) illetve mindössze 6,2 kg az egész rendszer. Ja és még a fogyasztást és a károsanyag kibocsájtást is csökkenti.
Ennyike.....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Fel nem fogom mi a bajod...
Bárhol ha utána nézel, pontosan le van írva, mi ez és mit csinál, szó nincs semmiféle apróbetű- ről.
A hybrid kifejezés fáj? Mivel kétféle rendszerről van szó, nem hiszem, hogy ebbe különösebben bele lehetne kötni. Ráadásul ők még a mild előtaggal is jelzik, hogy nem a klasszikus hybridre kell gondolni.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Nem hiszem, hogy ez így lenne (ha jól értelmezem amit írsz)
Ha a féket finoman nyomod az nem a visszatöltést erősíti. Maga a fékezés az ami a visszatöltést lehetővé teszi, és ez csak a fékezés alatt aktív. Mivel a visszatöltés nem fékezés, kizártnak tartom, hogy a fékek csak később kezdenek el dolgozni.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Erre a motorfékes dologra ránézek, ez nem tiszta nekem.
A video alapján egyébként, igazad van, motorféknél is tölt, csak nem annyit.
Hidegindításkor a 12V-os aksi indít, menet közben, minden esetben a hybrid akksija, illetve az ezzel összefüggő ISG.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Látom csak kötekedni jöttél... értelme nincs sok annak amit írsz.
"Pont azért, mert a közvelten hajtásba nem segít"'
Ezt is rosszul tudod. gyorsításkor bizony segít."Ennyi erővel berakok egy villanymotort a kocsimba, és rátehetem a hibrid matricát?"
Most meg fogsz lepődni. Villanymotor nélkül is olyan matrricát raksz az autódra amilyent akarsz!" ....egyik ventillátor motorjára ráfogom, hogy besegít, és kész is."
Itt nincs "ráfogás". Segít, ez tény, még akkor is ha ezt te nem tudod, vagy nem akarod felfogni.....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz IMIIKE1998 #53661 üzenetére
Egyetlen ilyen jellegű tapasztalatom van, de szerintem nagyon nehéz dolog. Nekem egy baloldali visszapillantó kellett volna (2007-es, 1.3-as swift) de szó szerint az egész országban nem volt. Csak gyári aranyárban vagy utángyártott. Ha kifogsz valami balesetes roncsot, az aranybánya lehet.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
-
addikt
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz tatararpad #53764 üzenetére
új emailcímmel csinálsz új regisztrációt
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz 2ozzmexy #53767 üzenetére
Máig sokak szemében a suzuki valami kis, fapados tákolmány... Ők nyilván sosem ültek egyben sem....
Melóhelyen elkezdtem sorolni, mennyi az extra az új autóban, felénél elfáradt a szám, ők meg csak néztek..... Persze máig vannak nálunk melósok akik fél évente vesznek egy 25 éves audit, aztán kint sírdogálnak az ebédlőben, hogy mennyit költöttek rá és még sem jó....
Értelmesebbeknek elmondtam, hogy biztos, hülye a gyár mert 10 év vagy 200K kilométer garanciát vállalnak a motorra, váltóra és a hybrid rendszerre.....
A csomagtér tényleg kicsi de főleg városozok vele (90%) meg ha kell akkor kitalálunk valamit.
Jövőre lehet, hogy kiruccanunk kanadába, akkor nem ezzel megyünk a reptérre...Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
válasz mefistofeles #53785 üzenetére
Nyilván az sem mindegy, miből ül az ember a kocsiba de nekem még fáradtan is nehezen akaródzik kiszállni, annyira szeretem....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Látom próbálod, de nem tudod elvenni a kedvem.....
Először is, ahogy olvaslak, sok dolgot általánosítasz a te problémád miatt. Egy 10 milliós autóval is kifoghatsz egy fekete bárányt.
Arra nem tudok érdemben reagálni, hogy mi van/lesz 16000 vagy több kilométernél, mert az enyémben kb. 150 km van.
Az meg (már megbocsáss) marhaság, hogy "szerviz tapasztalat is eléggé kiábrándító, kókler hozzá nem értő banda mindenhol "
Van jó szervíz, szalon és szakember és van szar is, de ez nem hinném, hogy suzuki specifikus dolog.....
Amiben már ellent tudok mondani, hogy nálam aztán nem ráz egy felni sem. A hangszigetelést nem tudom mihez hasonlítod, kisautóhoz képest szerintem teljesen vállalható, a fényezését meg imádom.
Hosszútávon persze lehet akár igazad is de remélem nem lesz.....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz csaba1203 #53796 üzenetére
Egy autó "tartása" az mindig pénz. Ingyen ebéd nincs. Ha új, akkor a kötelezők, a téli szett stb, ha pedig egy olcsó leharcoltat veszel akkor hiába írják, hogy "csak a nagyi ment vele bevásárolni a közértbe" sose tudhatod és mindig zsákbamacska.
Sajnos az a helyzet, hogy autót ne vásároljon az aki kb. annyit tud kiszámolni, hogy egy tank benzin belefér havonta és passz.
Nekem komoly érvágás az új autó de használtat akkor se vennék ha pisztolyt fognának a fejemhez. Nem értek hozzá, és a 20-50K- kilométeres autók igen drágák, 100K felett meg hazárdjáték az egész.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz Laybee #53788 üzenetére
Mondj, lényegesen olcsóbb új autót. Egy új dacia logan 4,7 misi....Szóval ez nem a suzuki hibája... sajnos ilyen a piac, a közismert olcsó gyártók is emeltek, skoda 5 misi alatt már nem is nagyon van.....
Innen kezdve, ugyanabban a cipőben utazunk, vagy használt autó (szerencsekerékÍ) kevesebb pénzért, de kurva sok rizikóval, vagy új autó hitelre. (5 misis autót szerintem kevesen vesznek kp.-ra.)Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
Nálam hatóságilag be van tiltva az új autóban kajálás. (max. pár szem tic tac)
Egyébként a régi swiftemben 14 év után is teljesen jók voltak az üléshuzatok, mindenféle védő nélkül. Se fakulás, se szakadás.blakey: 80 mikronos fényezés? Az kurva vékony.....
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
Azt is gyanítom, hogy a fényezés minősége, koránt sem csak a vastagságon múlik.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Nagyon hevenyészett számítások szerint csak a kisseb fogyasztással megspórolok 2-3 havi törlesztőt évente.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz laca891 #53868 üzenetére
Ettől én is tartottam de érdekes (vagy nem is olyan érdekes) módon egyáltalán nem kevés.
A régi swiftem 93 lóval, de 200! kilóval nehezebben volt agilis. Az új tütü 850 kilós összsúlyát szépen rángatja a 83 paci, arról nem is beszélve, hogy gyorsításnál az elektromos rendszer 3 lóerőt rásegít, szóval az az egyenlet, hogy 1050 kilós swift 93 ló, vagy 850 kilós swift 83+3 tehát 86 lóval. Kis motor, tehát forgatni kell, de akkor olyan mint egy mérgezett egér!Amúgy nehezen tudok érzelmek nélkül nyilatkozni, mert a 2007-es (akkoriban majdnem full felszereltségű) swiftem, az új mellett egy szénásszekér. Sokkal jobb a kidolgozás, hatalmasat nőtt a belső tér, a GL+ gyakorlatilag mindent is tartalmaz, ráadásul kényelmesebb, halkabb... áh más világ.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
Az 50 euro tiszta és nem saját autó igaz?
Mondjuk nem egy hatalmas lóvé, de jobb a semminél. Ha órára vissza osztod nem rossz,A swiftre visszatérve, nekem csak jó tapasztalataim voltak eddig (2007-es 1.3-as szívó) ezért nem is volt téma, hogy mi legyen az új. Biztos vannak 100x jobb autók, de költséghatékonyabbat nehéz elképzelnem.......
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Úgy gondolom, hogy ebben az árfekvésben tökéletes autó nincs. (szerintem feljebb sem nagyon, ott az igények is magasabbak) olvasom, hogy itt zörög, ott beázik, stb. de szerintem ha beleolvasnánk egy opel,, renault vagy ford topicba akkor ott is lennének hasonló bejegyzések.
Az már megint más kérdés, hogy ha ugyanaz az alkatrész elromlik egy suzukiban és egy fordban, ki ússza meg olcsóbban.....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Ha jól értem, külső appot használtok a fogyasztás mérésére, aminek az eredménye eltér a fedélzeti műszer értékétől.
Van ennek valami valós értelme?
Úgy értem ha tudjátok, hogy nem 7,2 hanem 7,4 volt a múlt havi átlagfogyasztásotok az változtat valamit az autózási szokásaitokon? Tankolni úgy is ugyanannyit fogtok...[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
válasz 2ozzmexy #53951 üzenetére
Oké értem én, csak ugye mind írjátok, hogy leszarjátok a fogyasztást, (ami ugye logikus is, mert így is-úgy is ugyanannyit fogtok menni, ergo tankolni is) csak akkor szerintem tökéletes a beépített mérő is. Ha probléma lenne, akkor azon is emelkedni fog a fogyi.
De nem kötekedni akartam, végül is mindenkinek kell valami hóbort......Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
válasz PeterPH #53975 üzenetére
Bocsi, ez számomra nem derült ki. Én ezt a hsz.-t #53963 vettem alapul.
Két oldalon is utána jártam, mindkét helyen egybehangzóan USB-kapcsolat szükségességét írják az Android Auto használatához.....[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz laca891 #53977 üzenetére
Nem suzukis oldalon olvastam. Májusi Volvo-s cikkben írták. (Sőt ott még feltételnek írták a KÉT USB csatlakozási lehetőséget is) Szóval akkor még ők is le vannak maradva.....
Ismét csak egy dilettáns kérdés.
Mennyivel jobb egy Android Auto használata mint a telefon tükrözése?
utóbbit sem próbáltam még, de hétvégén sort kerítek rá......
Hopp talán tudom is saját kérdésemre a választ. tükrözésénél, a mobilon kell navigálnom az alkalmazások között?[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz 2ozzmexy #53986 üzenetére
Huh azért ez nem olyan szép...
Nem fikázás, csak észrevétel. Nekem az a tapasztalatom, hogy a régi swiftemnek az üléshuzata, gyakorlatilag hibátlan szép volt 14 év után is. Én gyakorlatilag az autóban éltem, annyit ültem benne, (vezető) de semmi, szakadás, fakulás, deformálódás nem volt rajta.
Ha ezt tudja az új autó is, akkor tuti soha nem lesz az ülésen huzat!Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Na lement az első hét az új swiftel. (GL+)
Sajnos rengeteget voltam melóhelyen, ezért mindössze 160 km ment bele, és az is full város.
Eddig jó az összkép.
A fogyasztásom a kaotikus forgalomban (és úgy, hogy még szokom az új motor karakterisztikáját) 5,1-5,2. Jövő héten kiruccanunk Esztergomba, az egy jó 450 kilométeres utacska lesz, nagyon kíváncsi leszek az autóút/autópálya fogyasztási adatokra.
Az az érzésem (fapados verdákkal csapattam eddig), hogy túl sok mindent is akar velem közölni sokszor az autó. A tolatókamerát pl. élveztem az elején, de ma már ismét tükörből tolatok..... A nyári gumiszett tényleg elég zajos, nem tudom ez az összetételének vagy a mintázatának köszönhető, de mivel még be kell ruháznom egy téli szettre, ez marad. Egyébként (még jó!) nem zörög, nem kattog, nem cicereg semmi. Az ajtózár a régihez képest kicsit keményebb, az elején szinte mindig újra ki kellett nyitnom és erősebben behúznom. Mára megszoktam. A futómű, pöttyet lágyabb de ez a borzasztó utak miatt nem is baj. Egyébként (pár dinamikusabb kanyarvételt próbáltam már) úgy fekszik mint állat.
Sajnos az infopanellel alig volt időm foglalkozni, egyenlőre annyi, hogy a rádió 100x jobban szól mint az elődben.
Most itt tartok......[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz Memmaao #53992 üzenetére
Én aztán nem... pont írtam, hogy nekem nem kell. Az előző swiftben 14 év után is vállalható szép volt a gyári.
Azt tudom elképzelni, hogy kisgyerekekkel vagy olyanoknak jó a huzat, akik körmös pacalt esznek az autóban. Mondjuk ez is emberét válogatja, mert nálam két gyerkőc nőtt fel úgy, hogy nem tettek kárt a kárpitban. Oké, az első ülések hátulját, össze rugdosták de ennyi...[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- Gaming notebook topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
- OLED TV topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...