Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz blakey #61252 üzenetére
Egyezzünk meg annyiban, hogy a swift, (legalább is az én swiftem) fényezése egy kutyaszar! A motorháztetőmön az első hetekben jelent meg pár karc és napról napra egyre erősebbek lettek. Mára már nem tudom mivel kéne megcsináltatnom de így is úgy is drága lesz. Ott a gyenge fényezésen kívül, tuti, hogy vagy a felületi kezelés/zsírtalanítás nem jött össze vagy valami más komoly baki volt!
Ja és vettem egy gyári javító festéket, ami pedig lejárt, beszáradt vagy szimplán csak szar. A szín festék (kobaltkék metál) sűrű, kenhetetlen, viszont alig takar és egy árnyalattal sötétebb mint kéne, a lakk pedig olyan mint a víz.....
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz blakey #61263 üzenetére
A motorháztetőn lévő "karcokank" semmi köze a rétegvastagsághoz. ott valami elemi probléma van. Pár nappal az átvétel után vettem észre a hajszálnál is vékonyabb karcokat, aztán hétről hétre erősödött mélyült az egész. 10.-én viszem éves szervízre, megmutatom, bár nincs kétségem, hogy nem lesz megoldás..
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz Cunaja #61280 üzenetére
Kicsit az agyadra ment az autód.
Márkás (drága) kerekkulcs minek? Most már mindenképp bele akarsz tenni 7 misit? Vagy nyitottál egy autószerelő műhelyt? Akkor kelleni fog egy kurva drága emelő is.
Szerinted hányszor fogod használni azt a kulcsot?Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz Cunaja #61303 üzenetére
Ezernél totál felesleges cserélni olajat. Azért gyárilag sem mosogató lé van benne. Persze erre megint mondhatom, hogy ha valakinek az a heppje, 1000 km-ként is cseréltetheti az olajat, csak éppen totál felesleges pénzkidobás és jobb se lesz tőle semmi.
Én most viszem egy éves szervízre, kb 8500 kilométerrel és most az első olajat lecseréltetem. Most sem lenne létfontosságú de azért na......Egyébként az ezres szervizen csak átnézik az autót, illetve ha van valami problémád, arra ránéznek. Ha műszaki probléma lenne a géppel ennyi után az elég gáz....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
-
addikt
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz Cunaja #61392 üzenetére
Műszerfal takaró megvan már?
- kutyaponyva
- csomagtér rendező
- magashang sugárzó
- spoiler szett
- lökhárító védőfólia
- tetőcsomagtartóés ez még csak a hivatalos kiegészítők egy kis része. Bár ezzel már vastagon 7 misi fölé kerülsz.....
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
-
addikt
-
addikt
Amit én hasznosnak találok az a küszöbvédő meg a kilincs alatti matrica. Ott mindenképpen karcos lesz, nem kellenek hozzá vámpír körmök.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
Emlékszem, hogy volt valami hasonló mostanában, de ma kidobta nekem is a cserélj motorolajat hiba üzenetet. Kicsit ideges lettem, mert holnap viszem éves kötelező szervízre a verdát de biztos ami biztos, megnéztem az olajszintet, és minden rendben (bár a színe nem igazán tetszett)
Azért felhívtam a szervízt is, hogy most mi a bakter van, mire közölte a srác, hogy semmi gebasz, csak a szervízre figyelmeztet a felirat.
Megnyugodtam, de könyörgöm, ha az a baja akkor MIÉRT NEM AZT ÍRJA KI?????
Miért kell beszaratni a polgárt?[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz burgatshow #61437 üzenetére
AZ a gáz, hogy totál hülyeség, hogy 8500 km-nél olajcserére visít hacsak nem a nagymama lábvizével jött ki a gyárból a motor! A szervizes srác is azt mondta, hogy ez a szervízidőszak eljövetelét jelzi, nem azt hogy szar az olaj! A kettő nem fedi egymást!
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz blakey #61439 üzenetére
Lehet, hogy én fogalmazok rosszul de te sem érted a problémámat.
Semmi gond ha figyelmeztet a kötelező szervízre de akkor miért nem azt írja? Ha ki tudja írni, hogy Change motor oil, akkor miért nem tudja kiírni pl., hogy obligatory service? Vagy mittomén, nem vagyok angol guru. Az olajcsere kiírás nyilvánvaló faszság.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz tatararpad #61441 üzenetére
Ezért írtam én is, hogy jó kezdeményezés lehet, ha nem akarják új autó árban adni. Sokaknak csak használtra telik, de nem értenek hozzá és félnek a rejtett hibáktól. Egy gyári "felújított" garanciával szerintem több bizalmat adna az embereknek és akár bizonyos töbletet is hajlandóak lennének kifizetni a tutiért.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Na letelt egy év az új swiftemmel, úgy gondoltam kicsit hosszabban leírom a tapasztalataimat.
A leírás egy részt általános, másrészt az előző 2007-es swiftemtől való, főleg szubjektív eltéréseket tartalmazza.
Kezdjük kívülről.Nekem nagyon tetszik az új forma, előröl és oldalról, kimondottan dögösnek, sportosnak tartom. Hátul egy ekkora kisautónál nem lehet csodákat tenni, de mondjuk, hogy egy "erősen megfelelt". Összességében a 2007-es is egy telitalálat volt, de ez legalább annyira.
A fekete oszlopokkal és a jól passzoló, könnyűfém felnikkel tökéletes az összkép.Bár csak pár miliméterrel több a szélesség és a hosszúság, mégis figyelemre méltó a belső tér bővülése. A hátsó sorrol nem tudok nyilatkozni, (bár a youtube tanulsága szerint a 180 centis Winkler is elfér benne maga mögött) egyszer sem ültem ott, de elől észre vehető a tágasság. Az ülés nagyon kényelmes, már némi oldaltartást is érezhetünk, bár megmondom őszintén ha testesebb lennék (most mint ha rám szabták volna) akkor az oldalsó párnák már nem hiszem, hogy kényelmesek lennének. A csomagtér 50 literrel bővült és persze most is apró, de mégis jobban kihasználható. Ha csak ketten vagy hárman utazunk az osztottan dönthető ülésekkel a méretéhez képest jó! Előre visszatérve, a műszerfal jól átgondolt, sportos beütésű, minden a helyén van, a kormány remek!.
Nem tudom kihagyni, hogy itt megemlítsem az egész autó, szerintem legnagyobb esztétikai katasztrófáját, a manuális légkondi és levegőztető konzol valami katasztrófa. Mint ha a keleti tábor egyik 70-es évek beli autótervezője hányta volna oda. Borzasztó, kidolgozatlan, csúnya. Maga a klima kiváló, jól szabályozható, hova menjen és hideg mint a jég!
Itt kel megemlítenem az egyik szinte azonnal jelentkező hibát is, a vezető oldali oldalablak, kb 10 centire leengedve berezonál, zörög. ha éppen, hogy leengedem, vagy jobban akkor nem jelentkezik a probléma.A fütómű a 2007-es hez képest egy pöttyet talán lágyabb, a katasztrofális városi utak mellett ez nem is baj sőt! Ennek ellenére is feszes, kemény. Az úttartás és a kanyarstabilitás meglepő ettől a kisautótól. Jó gumikkal mint ha az útra lenne ragasztva.
A váltó pontos, egyesben néha makrancoskodik, egyébként kiváló.
A Motor a régihez képest vesztett ugye 10 pacit, de jött hozzá a hibrid. Így sincs meg a régi erő (számszerüleg), mégis meglepően agilis a kicsike. Ha forgatva van, biztos senki nem fog letolni a városban. Igazából nem érzem gyengébbnek az autót. A start-stop rendszertől tartottam, de zseniálisan van megoldva, észre sem veszed a működését és úgy indul újra mint a vaj. Arról nem is beszélve, hogy ha sokat városozol akkor lazán 1 liter mínusz százanként.
Ami kell az szerintem az én GL+ autómban is benne van, tálán a digiklíma jó lenne.
Nagyon hamar megszerette a család a kocsit, jó úton, tényleg élvezet vele autókázni. A Szombathely-Ják út csak pár kilométer, de kiváló és kanyargós, szabályosan szerelmes leszek egy oda vissza úton, olyan jó, főleg ha megkergetem!Városban 5-5,5 literrel elmegy, autópályán nyilván sebesség függő, de 120-130 as tempónál a 4,9 - 5 lityi tartható!
Megvolt az éves szervíz, és hát nyeltem egy nagyot, olaj, olajszűró, pollenszűrő csere, fékek átnézése 56619 pénz volt.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
válasz Napfénysüti #61503 üzenetére
Nem tudom, hogy a balenohoz jó e de a gyári tetősín (Swift) 100 K felett van. A tetőbox 250....
A gyári cuccok borzasztó drágák.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
válasz venom8888 #61522 üzenetére
Nem tudom a 2012-es swiftedben milyen motor van, az új modellből indulok ki.
A városban az 5 liter körüli tartható, ha nagyon finom a lábad és kevés a dugó,
Pályán a 3,9-4 az nem tudom hogy jön össze. Tempomattal 60-70 es tempónál esetleg.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
válasz Kolondrum #61538 üzenetére
Van egy szitu amikor a swiftnél totálisan érezni az elektromos rásegítést. Hidegindításkor mikor harmadikba dobom, akkor olyat oda húz, hogy elvigyorodok.
A fogyasztásra visszatérve, nyilván hosszú távon sosem próbáltam de 60 vagy 70-nél lehet 4 alatt. 80 körül már szerintem nagyon határmezsgye.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
válasz racerx #61554 üzenetére
3 éve????? Te nem Magyarországon élsz? Azóta minden simán meg is duplázódhatott.
Most volt a swiftem egy évesen, 56 ezres volt. Mondjuk legközelebb viszem az olajat, mert aranyárban adták.dethroner: "Gyorsításkor amikor besegít, akkor a benzinmotor teljesítményét visszafogja..."
Nem fog vissza semmit, helyesebb kifejezés, hogy tehermentesít.burgatshow: A Vitara/Scross nagyobb teljesítményű villanyos cájgot kapott.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz dethroner #61559 üzenetére
Tudományosan nem tudom alátámasztani ami történik, de tény, hogy a fentebb leírt szituációban (hideg start 3.-ik fokozat) meglódul a kicsike, még akkor is ha leveszem a gázról a lábam!
Nem vagyok hülye, tudom, hogy nem lesz belőle hirtelen lamborghini, de swifthez képest bizony megugrik!
De abban igazad van (és egyébként ezt a lágyhibrideknél mindenhol meg is említik), hogy a két rendszer teljesítménye nem összeadódó teljesítmény, tehát nem lehet x+y módon számolni.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz dethroner #61565 üzenetére
Fogalmi dugóban vagy, de legalább is direkt félre értelmezel...
A hidegindítás az nem azt jelenti, hogy hideg van, hanem, hogy akkor indítod a motort. (de ezt persze te is tudod) Nincs magas alapjáratom, mint mondtam HARMADIKBAN nyomja meg az autót. Az is természetes szerintem, hogy harmadikban nem veszem le a lábam a gázpedálról, de előfordult és akkor is húzott! A start-stop rendszert is feleslegesen keverted bele, semmi közvetlen köze nincs az elektromos rendszer besegítésének kérdésében.
És még egy lényeges dolog.
Én nem azt mondom, hogy az a kőbevésett igazság minden autó esetében amit én tapasztalok, viszont amit én tapasztalok azt elég nehéz lenne bárkinek is cáfolni, anélkül, hogy az autóm volánjánál ülne![ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz racerx #61570 üzenetére
Ha most januárban volt 35 az nagyon rendben van, de én arra a hozzászólásodra reflektáltam amiben azt írod, hogy 3 éve volt annyi. Olvasd vissza, akkor ott szerintem elírtad. Abban szerintem egyet érthetünk, hogy manapság egy három évvel ezelőtti ár az élet egyetlen területén sem mérvadó.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz dethroner #61577 üzenetére
Én keveslem?????
Gyakorlatilag minden hsz-ben arról írok, hogy milyen dinamikusan lehet vele közlekedni.
Tényleg nem sok sem a lóerő sem a nyomaték, ez tény, (bár ugye arról nincs fogalmam, hogy nálad mi a sok) de jól ki lehet használni, főleg egy ilyen pici, könnyű kasznival.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz mefistofeles #61617 üzenetére
Ez a suzuki hivatalos olaja, ezt tették bele.
Az már csak egy apróság, hogy kb. 7000 ftal többet számoltak érte, mint amennyiért máshol
be lehet szerezni.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
válasz dethroner #61623 üzenetére
Nekem ugyanezt mondta a srác, ha jövőre vissza viszem a maradékot akkor beszámolják. (bár ha 4 literes flakont bontanak akkor azt úgy is ki kell fizetni, de 3-4 év alatt össze jön egy ingyen olajcserére )
Egyébként nem vagyok motoros szaki, de kétlem, hogy ha 16-os helyett 20-ast raknak bele vagy fordítva akkor bármiféle katasztrófa történne.....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz szabonagyur #61674 üzenetére
100 körül van a gyári szenzor? Akkor télen nem is volt sok 200K a négy téli, gumi+felni+szenzorért a szalonból....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz szabonagyur #61676 üzenetére
Ja hát nagy autó, nagy költség.....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
válasz Brogyi #61702 üzenetére
Most néztem rá a videókra és hát ennek semmi köze a real autozashoz.
De mondok jobbat. Pénteken tankoltam egy Shell kúton, 95- öst és haza csorogtam vele. Gyakorlatilag üresek voltak az utak, kifogtam a zöldhullámot, elcseverésztem az asszonnyal, nem 30-40 el mint a videóban hanem 50 körül, ha olyan volt a szitu vitorláztam is kicsit és akár hiszitek akár nem kérek 3 litert mutatott a fogyasztás mérő, mikor a ház előtt megálltam.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz Cunaja #61704 üzenetére
Lehet, de igazán az első mondat a lényeg.
Vegytiszta " laboratóriumi" körülmények között lehet ilyen fogyasztásokat produkálni de ez inkább csak érdekesség. Az én autóm városban ( Szombathely) forgalmi körülményektől függően 5, - 5,5 litert fogyaszt.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz Brogyi #61707 üzenetére
Oké, akkor úgy javítom, hogy ennek a videónak semmi köze a hazai autózáshoz.
Az úriember lakott területen 40 fölé nem nagyon megy, két település között pedig 60-70 a sebessége.
Azt te is tudod, hogy a vezetési stílus rengeteget számít és hát itthon ezért a közlekedésért meglincselnék az autóstársak.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz zsolt19900 #61717 üzenetére
Ez kb reális is. Az a hátránya a kis motornak, hogy a sebesség növelésével drasztikusan meg tud nőni a fogyasztás. Én vasárnap mentem egy 2x40 kilométeres autópályás szakaszt tempomat 130, végig oldalszél és 5,6 lett a fogyi.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házimozi haladó szinten
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- TCL LCD és LED TV-k
- Dell notebook topic
- OTP Bank topic
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...