Új hozzászólás Aktív témák
-
xmad
őstag
válasz mefistofeles #53839 üzenetére
magyar
-
xmad
őstag
válasz 2ozzmexy #53825 üzenetére
Nézőpont kérdése, szakember hiàny van, ennél kevesebbért ki fogja elvállalni? Senki. Így is necces mert ausztria, németbe hatványozottan több a lé.
ez konkrétan CNC-s meló, nem sokan értenek hozzá meg sokan nem is akarnak ezért jó pénzt lehet kérni érte, gondolok arra hogy szerinted túl van fizetve.de tudok még egy szakmunkát, papám cserépkályhás, igazi kétkezű fizikai munka, alig találni ilyen szakit, múlthéten dolgoztam vele 1 napot, 6 órát dolgoztunk elkért 250.000-et a melóért.
mostanában sokan kérnek a kertbe nyári konyhát. 1 hét meló 3-4 millióért..
ha nincs szakember annyi pénzt elkérhetsz amit nem
szégyellsz.[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz zsolt19900 #53853 üzenetére
szerintem jobb autó
-
xmad
őstag
válasz csaba1203 #53860 üzenetére
a régi fiesták is a mai napig róják az utakat ahogyan a swiftek is..
sőt még az első generációs Focus fiesták is..rengeteget látni a mai napig belőlük... szóval ez most ne haragudj de jó nagy kapufa volt...másodsorban a swiftben 30.000km alatt 2 kuplung csere, lendkerék csere, váltóház csere után ha ez már 31.000km-t elmegy hiba nélkül már jobb autó...
barátom cégénél 3db ilyen fiestát használnak, mindegyik 100.000 km fölött már ( 3 év alatt) és egyikkel se volt még semmi gond. ellenben a swiftel amivel többen is szívnak..szóval a mérleg erősen nem a suzuki fele billen.....
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz csaba1203 #53866 üzenetére
elég nagy tévedésben élsz.. a régi swiftből sokkal többet eladtak azért látsz belőle többet, mivel a fiesta 2-3x annyiba került akkoriban, volt nekem egy 2003-as fiestám ami most a tesómnál van, és még egyáltalán nem rohad sehol, de ma már a régi swiftek azok amik porladnak el, nyúlványok, lengőkarbekötési pontok stb. de nyilván ezért is került fele annyiba már újkorában is.
nem tudom merre jársz de eléggé sok régi fiesta járja az utakat csak ki kell nyitni a szemeket[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz Gyöször #53894 üzenetére
Az se jó :/
nekem van C meg D jogsim de egyikkel se dolgozok főállásban,
viszont néha beugrok melósokat vinni komàromba az akksi gyárba.. egy szlovák cegen keresztül így euroban fizet.
nagyjából 1 nap úgy néz ki, hogy itthonról elindulok 4:45 es haza érek 7:00
délután ugyanez 16:45-19:00
A köztes időszak az szabadidő
nagyjából 50 euro egy ilyen nap.. nem sok, de elfáradni se kell benne -
xmad
őstag
válasz mefistofeles #53898 üzenetére
a 2012-es swiftemmel nekem is csak jó tapasztalatom volt, ezért is vettem utána megint swiftet.
aztán időközben volt fordom is és sokkal jobban megtetszett már akkor, így most nem is volt kérdés hogy azt fogok venni.
50 euro az netto igen, nem saját autó, azzal nem tudnék elvinni 18 embert -
xmad
őstag
válasz mefistofeles #54024 üzenetére
kézikönyv nem ír semmi lehetségest?
én amúgy mindig kikapcsolom, nem szeretem
-
xmad
őstag
válasz mefistofeles #54132 üzenetére
az teljesen jó. asszony swiftje is annyit eszik.
aug20.-án debrecenbe mentünk, akkor a pályán végig 140-150 el mentünk a swiftel.. ott azért a fogyi is szépen megugrott.. 7-8 liter simán kicsi a tank az a nagyobb baj -
xmad
őstag
válasz mefistofeles #54172 üzenetére
ja a 150 hez kicsi nagyon..
-
xmad
őstag
válasz mefistofeles #54174 üzenetére
valószinü de nagyon kényelmesen vitte a 150-et 4 személlyel.. szóval ilyen téren elég jó. jó a váltó áttételezése. 150 nél forgott 4000-et
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
erre nem tud, valaki valami okosat mondani? egyik barátom régi swiftjének van ilyen hangja. csak hidegen csak 2000 fordulat alatt.
anno nekem is volt ilyen 1.0 swiftem és szintén kopogott hidegen..
de se én se ő nem talált rá megoldást, mindenki mást mondott. ami biztos hogy nem hidrotőke, mert ki lett próbálva teljesen új tőkékkel is és azzal is ilyen volt.
ha valakinek volt még 1.0 régi swiftje és volt ilyen jelensége akkor irjon -
xmad
őstag
válasz Gyöször #54334 üzenetére
rejtély.. hidrotőke azért is kizárva mert 2000 fordulat felett nem kopog. ha ugye szar lenne a tőke akkor az nem hallgat el.
ami nekem volt 1.0 annak meg is lett bontva a motorja, de nem láttak benne semmi rendelleneset... marha érdekes. anyámnak is volt 1.0 swiftje, új korától a miénk volt, 65.000km volt benne de néha az is adta ezt a hangot -
xmad
őstag
válasz laca891 #54339 üzenetére
nem hidrotőke. mert mint mondtam zsir új tőkével is ki lett próbálva. és ékszíj nélkül is ki lett próbálva.
én már hallottam rossz hidrotőkét, de az a fordulattal arányosan csattogott, itt meg ugye 2000 fordulat felett elnémul
hidegen nincs ilyen hangja, elinditod? adsz egy kis gázt és amikor esik vissza a fordulat akkor is becsörög. próbáld ki.[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz dangerzone #54434 üzenetére
lehet rá. tapasztalatok vannak itt kicsit visszább a topikban rossz is jó is
-
xmad
őstag
válasz Cunaja #58583 üzenetére
Van erről bátmilyen mérési eredmény? Csak mert az első fékek fékeznek, a hátsóra kevés fékerő jut, annyi hogy ne törjön ki a fara.. más egyébbel tud többet? Mert én nem nagyon láttam difiit, biztosan van, csak azert kerdezem mert ezekszerint te tudod mivel tud többet.. a tárcsaféket leszámítva
-
xmad
őstag
válasz Cunaja #58583 üzenetére
Ja már látom, ledes rendszámtábla vilagitas, digitális klima, kb ennyivel tud többet a glx. Meg a tárcsafék hátul amiből nem fogsz érezni semmit.
nyílván ha ez a vàgyad ezt vedd meg, én nem akarlak lebeszélni, de ha ennyire nincs GlX akkor azert a GL+ al se jarnal rosszul tekintve hogy kb ugyanazt tudja -
xmad
őstag
válasz Cunaja #58591 üzenetére
nem lebeszélni akarlak. ha neked ezek kellenek akkor vedd meg. én ezekért biztos nem fizetnék semmi pluszt mert oké a digit klimát leszámítva a többinek full semmi értelme nekem... mert nekem nem éri meg a plusz pénzt.. de ha neked igen akkor oké.
de hogy a tárcsafékből semmit nem fogsz érezni az is biztos nekem is volt dobfékes és tárcsás autóm... ugyanolyan, mert mint ahogy simonjoe is mondta és én is, az első fékek fékeznek és nem a hátsó.. az roppant minimális... ha neked a hátsó féked elmelegedne akkor az első már el is égett a picsába és rég nem tudsz megállni
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz Cunaja #58597 üzenetére
lesz nagyobb gondod is mint a dobfék vagy tárcsafék.. minden 1.2 -esnek jó nagy szar a kuplung lendkereke..
30 ezer km alatt 2 kuplung, 1 lendkerék és egy váltóharang csere, és még mindig nem az igazi.. a hátsó híd szilentek állandó nyekergése.. én ezek miatt meg is bántam hogy ezt vettem második autónak, ennél még a dacia se lehet gyengébb tákolmány :/ elszomorító
és ha szerencséd van nem kell bejárnod az egész országot, elég csak a felét, hogy normális szervizt találj aki foglalkozik is veled és nem csak azt mondja hogy: ez ilyen....
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz Cunaja #58600 üzenetére
2021-es az enyém is.. ne aggódj ugyanaz lesz a tiédben is.. a lendkereken lett változtatás.. kuplung ugyanaz a szar. és a lendkerék se oldotta még meg a problémát...
illetve már az asszony használja, napi pár km-re.. én meg vettem magamnak egy sokak által szídott fordot, ami fényévekkel jobb, és még nem kellett se lendkereket, se kuplungot se semmit cserélni.. tényleg nagy szar
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz Cunaja #58604 üzenetére
sajnos nem egyedi hiba.. eloszor azt hittem én is. De megtaláltam az autodatában is a hibát és jobban utána néztem.. sok mas swift tulajjal is beszeltem akik ugyanígy jártak. Pesten az egressy úti suzuki házba menj be, ott futószalagon cserélik ezeket. Ha nekem nem hiszel menj be oda, kérdezd meg!
-
xmad
őstag
válasz dethroner #58617 üzenetére
Szerintem egyikőtök se vezette a ,,csöves” hátsó dobfékes kivitelt különben nem írnátok ekkora baromságokat😅ugyanúgy nem kell taposni a féket azon se hogy megálljon..
és az is látszik, hogy műszakilag se vagytok tisztában a dolgokkal, mivel az első fékek fékeznek nem a hátsóde mindenki azt mesél be magának ami jólesik
800kg-s autóról beszélünk amúgy…. 😅
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz mefistofeles #58633 üzenetére
Szerintem ez csak placebó már.
ha valaki komolyabb fékerőt akar akkor az első tárcsa + betétet kellene komolyabbra cserélni. De szerintem erte nincs szükség mert elég jó a swiftnek a fékei.azt még megemlíteném elmélkedni a többieknek, hogy a hátsó fékbetét miért bír ki 3x-4x annyi km-t mint az elsők, hogyha ,,harapnak azok is” ?
-
xmad
őstag
válasz Cunaja #58638 üzenetére
A hátsó pont annyit fékez csak hogy ne törjön ki az autó fara, de már ezt is leírtam. Nagyon keveset fékez. A nagy fékerőt az első fékek végzik, azok ,,harapnak” nem a hátsó… ebből következik hogy nem fogsz.kulonbséget érezni a swift esetében a dob vagy tárcsa között.Îgy már érted remélem
glx esetében valószínüleg azért van tárcsa, hogy valamivel eltudják adni a glx-et ne csak a ledes rendszámtábla világítással, sem mint azèrt mert műszakilag indokolt lenne
mi elfogadjuk az akaratatotokat csak ne beszéljetek hülyeségeket ha nem értitek a működését, amivel szintén semmi baj nincs, nem értheti mindenki.
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz 2ozzmexy #58644 üzenetére
nem egy 2 tonnás autóról beszélünk ahol indokolt a tárcsafék használata, hogy megfogja a hátulját. ennél a 800 kg-kis gyösznél csak azért van tárcsafék a GLX-ben hogy jobb legyen a markentigje ennyi. de felesleges. de azt hogy szar, senki nem mondja, csak éppen ennél a kis autónál teljesen mindegy mi van hátul. az első fékek pedig faszák, fognak rendesen.. sőt jobban is mint a Fiestámban ami meg is lepett, főleg hogy az több mint 1 millióval drágább is volt. ja és abban is dobfék van hátul, mert oda is bőven elegendő. pedig 200kg-val nehezebb mint a swift
-
xmad
őstag
válasz dethroner #58647 üzenetére
Te meg javaslom olvasd el még egyszer hátha másodjàra értelmezni is tudod majd. Mert úgy látom nem nagyon, de engem aztán nem érdekel mit hiszel mert műszakilag teljesen analfabéta vagy ehhez úgyhogy nem nagyon akarok érdemben reagálni erre..
Inkabb vedd a fáradságot és olvasd vegig a hsz-eket ami erről szólt.[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz dethroner #58664 üzenetére
nagyon megtetszett neked másba nem tudsz belekötni éppen ezért kattogsz ezen még mindig elfelejtettem oda irni a gyengébbek kedvéért hogy nem a hátsó fék fékezi a fékerő legnagyobb részét, bár nem gondoltam hogy valakinek még ez se evidens, szomorú..utána azért már hozzá tettem szóval nem kell ezen tovább kattognod, mert miattad is muszály volt hozzá tenni, de úgy látom te még most sem fogtad fel.. szóval hagyjuk is mert olyan mintha itt a monitoromnak beszélnék..
-
xmad
őstag
válasz tatararpad #64152 üzenetére
Nem cvt van benne?
-
xmad
őstag
válasz hemaka #64470 üzenetére
új swift, 23 ezer km alatt 2 kuplung, egy váltóharang és lendkerék csere..köszi. ha nem lett volna gari annyira nem lett volna jó móka..
suzuki a legolcsóbb amúgyis. kötelező szerviz 35-40 ezer forint..
A fordomra pedig 95-135 ezer.. ehhez képest a suzuki aprópénz.
amíg garis max addig viszem csak
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt