Új hozzászólás Aktív témák
-
xmad
őstag
elkezdett zajos lenni a klima kompresszor amikor bekapcsol.. elég érdekes.. gariban cserélik vajon?
-
xmad
őstag
már majdnem kész a kuplung csere, míg nem közölték hogy valamit letörtek a váltóházon.. valami szelep azt mondják ami kell a start stophoz. nélküle nem tudják inditani az autót.. nem tudom mennyire bullshit duma lehet ez,
várni kell az új alkatrészre.. ki tudja mennyit...
-
xmad
őstag
válasz dethroner #49525 üzenetére
Persze en kértem.. kb a 12.-ik szerviz volt aki nem azt mondta egyből hogy ez ilyen.. hanem ismerik a jelenseget. Alapvetően nem csak a kuplung a szar.. több olyan esettel is találkoztak ahol a csúszótengely ( amin a kinyomó csúszik) kopik meg.. csak váltóházzal együtt lehet cserelni. De azokban az autókban 50-60 ezer km volt. Nálam a csúszótengelynek nem volt baja, ránézésre a kuplungon se látszott semmi.. de valami mégis szar volt. Kuplung szett csere meg váltóházat is cseréltek biztos ami biztos.. így most olyan mint amikor elhoztam a szalonból.
ismerek egy srácot neki másodjára a szervíz ( egy másik szervíz)nem ezt a valeo-t raktba be hanem a Splashnek az Exedy szettjét, azzal állitólag megoldódik a gond. De tartom a kapcsolatot a sráccal 10-20 ezer km múlva megosztja a tapasztalatát.
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
Persze ez ilyen. Hagyjuk már 🤣 ha ez ilyen akkor az új kuplunggal is ilyennek kéne lennie, meg újkorában is ilyennek kellett volna lennie.. sőt minden másban is ilyennek kéne lennie.. volt pár autóm több màrka. Egyikben sem volt soha semmi gond a kuplunggal. Szóval a rángatás az nem.. nem ilyen
-
xmad
őstag
válasz tboldi #49541 üzenetére
jó ötlet, de nem így van. ugyanis szinte semmi por nem volt a harangban.
autodata említi ezt a hibát. hidegen rángat melegen nem. autodata a lendkereket nevezi meg hibás alkatrésznek. talán az lehet hogy az gyenge minőségü és ezért megy tönkre a kuplung.
módosított lendkereket ír megoldásnak. csak éppen a suzuki se módosított lendkereket se kuplungot nem adott még ki[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz Brogyi #49569 üzenetére
az a probléma, hogy a szervizek nem a suzuki tulajdonában vannak hanem licensz/ franchise hálózatban van magánszemélyeknél.
és pont ez okozza a problémát ugyanis ha nem tudják alaposan megindokolni fényképekkel és videóval az alkatrész csere szükségességét akkor a suzuki nem fizeti ki a szervíznek a javítást.ezért van az hogy kb minden szerviz szarik a fejedre mert nem merik bevállalni hogy a saját költségükre cseréljenek neked bármit is.
ebből adódóan több eset is volt hogy a suzuki nem fizetett a szervíznek..
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz tboldi #53084 üzenetére
így van, nem jelentettem ki hogy hibátlan lenne inkább csak azt mondom, hogy most még az. illetve 2 ismerösömnek van ugyanilyen, ők most 2 év elteltével járnak 106 ezer km nél és még no problem. ha ebből indulok ki akkor már 3x jobb mint a swift mert nem volt se lendkerék se kuplung, se kormánymű se futómü probléma.
nem mondom hogy nálam is így lesz, de majd idővel be tudok számolni róla hogy valójában milyen.ami jelenleg tény, hogy 30 ezer km alatt a suzukival rengeteget voltam szervizben.
egyébként Ford Fiestát vettem.
részletekbe most nem megyek bele ami az autót illeti de ha van kérdés szívesen válaszolok
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz csaba1203 #53097 üzenetére
ez nem selejtesen össze rakott hanem gyenge minőségü alkatrészek. és nem kivétel vagyok, nyilván nem vagy benne abban a swiftes FB csoportban különben olvashatnád, hogy hányan szívnak a kormánymű és a kuplung lendkerék problémákkal és nagyrészben szarik rá a szerviz. enyémben második alkalommal lendkereket is cseréltek. elvileg azzal már jó. de csak elvileg. nem a japán összeszereléssel van a gond hanem a gyenge minőségü alkatrészekkel..
mindegy. nekem csalódás.
az elözö széria sokkal faszább volt.[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz Qtya123 #53099 üzenetére
nálam 17.000km nél volt elöször kuplung csere. váltóharangal együtt. annak nem volt baja, de találkozott a szerviz olyannal akinél az is tönkre ment. van helyette módosított, kicserélték arra.
majd 25.000km nél újra kuplung csere ittmár lendkerékkel egybekötve mert a gyár is elismeri már hogy szar a lendkerék. abból is a második módosítás van. idővel kiderül hogy jó-e.. ennyit a japán minőségről.. futómű kopogásra azóta sincs megoldás még.. -
xmad
őstag
nekem KP-ra adták oda 4,75 ért. egyébként ha hitelre veszed vagy kp ra akkor 60.000 FT a külömbség a kettő között szóval az szinte semmi.
a fogyasztásról annyit tudok mondani, hogy most az 1300km átlaga nálam 5,1 liter..
a swiftemhez képest 4 decivel több.. na bumm.
a ledes nappali fényért valóban kár, az számomra is érthetetlen miért nem alap, a fényszóró viszont ledes.menetdinamika: a swift egy hajszálnyit fürgébbnek érzem, de ez köszönhető a 300kg val könnyebb önsúlynak,
viszont nincs nagy diffi mert a swift míg 4800 as fordulaton adja le a teljes nyomatékot a fiesta 3600-on.
normál körülmények között használva (2000-3500 fordulat környékén) több newton áll a rendelkezésre a fiestában, szóval így nagyjából ki van egyenlítve a dolog. de azért a swift egy kicsivel fürgébb én úgyérzem. ( hajszálnyival)[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz Qtya123 #53110 üzenetére
alapvetően japánautós vagyok én is. szeretem..
de nem vagyok elfogult, egyszer kipróbáltam egy Fordot és azt mondtam, hogy ezzel tulajdonképpen nekem mi a bajom?!
nagyon is jó vezetni, futómű nagyon eltalált. váltó isteni a belseje sem Toi Toi klozet mint a legtöbb japán.. aztán így lett végül ez.
ettől függetlenül én ma is azt vallom, hogy benzin motorokban, elektronikai rendszer terén a japánok a legjobbak. -
xmad
őstag
válasz [CS]Blade2 #53114 üzenetére
nekem csalódás. viszont volt 2011-2017 közötti szériából. azok jobbak sokkal.
az 1.1 -es fiesta se megy sokkal rosszabbúl ám. sőt..
vagy vegyél 1.0 ecoboostot.. a mostani már kinőtte a betegségeit. -
xmad
őstag
mefistofeles:
én újan vettem 0km-esen.
kb 16.000km-ig nem volt gondom, aztán kuplung remegés, rángatás. ( ha a tiédnél még nem jött elő akkor előfog nyugi )
elöször kuplung csere nagy nehezen gariban, pár ezer km után ismét fos, utána elvileg a gyár szerint a lendkerék a szar, kicserélték azt is egy módosítottra... egy darabig szintén jó volt majd az is kezdett szar lenni..
elvileg a megoldás a splash exedy szettje lenne, legalábbis volt egy srác akinek az egyik szerviz a második csere alkalmával már a splash exedy szettjét építette be és azzal azóta is jó neki...
aztán váltóházon az a tengely amin csúszik a kinyomó csapágy szintén megkopik, külön nem cserélhető, csak váltóházzal együtt.. nálam azzal még nem volt gond mert 16.000km után szét szedték, de egy ismerősömnek aki pesten oktat neki kb 60,000 km-t bírt aztán váltóharang csere, kuplunggal egybekötve mert nekik már meg is csúszott a kuplung.
fényezés szar..
zajszigetelés nulla
jobb hátsó kerék felől hüvősebb időben nyekergés kopogás
sokaknak a kormánymű is elkezdett kpogni.. ( nálam azzal nincs gond)
szerviz tapasztalat is eléggé kiábrándító, kókler hozzá nem értő banda mindenhol és nem 1 és nem 2 szervízben jártam már. ez persze nem konkrét az autó hibája hanem úgy összességében a suzukié.
akkor, gyárilag már úgy adták a kocsit, hogy rázott 2 felni.. persze gariban se a felnit se a gumit nem cserélik.. arra nincs gari..
szerviz1: ráz a felni, ütése van... fasza de nem cserélik
szervíz 2 : a felni jó, a gumik öntési hibásak.. nem cserélik...
szerviz3: itt minden jó...
aha minden jó, 140-nél meg ráz...de hogy jót is mondjak, a motor az fasza, kúltúrált járású, keveset is fogyaszt,,
más pozitivat nem nagyon tudokén meg is váltam tőle most valaki más használja a családban, helyette vettem egy Ford Fiestát és fényévekkel faszább autó.. persze műanyag zörgések itt-ott ebben is vannak, szervizekkel nincs még tapasztalat..
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz zsolt19900 #53792 üzenetére
kerüld el messzire
a 2011-2017 es széria fasza volt, olyanom is volt.. de a 2017 utáni egy kalap szar...komolyan mondom hogy a Dacia se lehet ennél gyengébb tákolmány.
ja és ami még nagyon felb*szott, hogy kb bejárod a fél országot mire végre találsz egy olyan szervizt aki érdemben foglalkozik is a garanciális bajoddal.
mert általában ezek a szövegek mennek:ez ilyen, mindig is ilyen volt, nyugati autóhoz képest ez fasza, ennyi pénzért mit vársz...
nagyjából ezeket ismerik kb pont ebben a sorrendben
aztán suzuki assistance:
szintén ismerősnek nem indult az 1500km-es kocsi ( utólag kiderült, hogy a nyest elrágott neki valamit)
assistance felhív, - nem indul a kocsi.
azt mondták neki, hogy hát most vasárnap van, nem csinálnak semmit, majd hétfőn bevontatják egy szervízbe[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz mefistofeles #53795 üzenetére
ja nem, nem akarom elvenni a kedved. legyen szerencséd, azonban leszögezem hogy ez nem általánosítás ugyanis a fent felsorolt hibákkal nagyon sok embernél ugyanúgy előfordultak. szóval ez egy létező dolog minden swiftnél. ha elhiszed ha nem.
szervizzel kapcsolatban, igen, van jó szervíz. ha szerencséd lesz akkor nem kell bejárnod a fél országot ahhoz hogy meg is találd.. mert 10 ből 9 egy szar.
én ezt az utat már végig jártam, nem kell bemutatni.hangszigetelést pl a fiestához hasonlítom, ahoz egy nagy nulla, de alapjában véve sem túl nagy, amikor azt hallom bent az utastérben fékezés közben hogy a betét súrlódik a tárcsán...
fényezése szép,. nem is ezzel van a gond hanem, hogy nagyon nagyon sérülékeny, pattog le mindenhol és mindentől.ezek tények, nem én találtam ki, hanem sok más swift tulaj tapasztalata is egyben, javaslom facebookon lépje be a swift 2017 csoportba és olvashatsz még rengeteg panaszt rengeteg más embertől.
-
-
xmad
őstag
válasz 2ozzmexy #53804 üzenetére
szerintem 10-ből 9 ember hitelre veszi meg, vagy lizing, vagy személyi kölcsön és akkor bemegy a kp val a szalonba.
van egy barátom, együtt melózunk, róla tudom, hogy kp ra vette meg a hyundai-ját.
de... magyar viszonylatban ő is jól keres netto 380-400... és itt jön a nagyobbik DE..neki nincs élete, nem költ semmire, nem jár sehova, dolgozik aztán otthon ül.. így már persze hogy könnyü összegyüjteni egy új kocsi árát.. de milyen élet ez? én megvadulnék
nem tudnék így élni, ha igen már milliomos lennék én is -
xmad
őstag
válasz dethroner #53824 üzenetére
Ford is ki irja ezeket, ez inkább csak egy plusz,
a security alert-et használom, meg ha néha elfeljetem hogy bezártam-e a kocsit akkor már nem sétállok vissza csak rá nyomok a telón az ajtózárra és akkor biztosan be van zárva.
mást nagyon én se használok onnan, inkább csak érdekességképpen mutattam, hogy haladnak a korral -
xmad
őstag
válasz mefistofeles #53834 üzenetére
előző swiftemen a gyári fényezés volt 50 mikron.... az újon nem tudom, nem mértem azon
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor 90 - modellalkat
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Hobby elektronika
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Házimozi belépő szinten
- iPhone topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Tippmix
- További aktív témák...