Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsolt19900

    őstag

    válasz xmad #53790 üzenetére

    na hát ezek de jól hangzanak :) ironia on

    Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

  • válasz xmad #53790 üzenetére

    Látom próbálod, de nem tudod elvenni a kedvem.....
    Először is, ahogy olvaslak, sok dolgot általánosítasz a te problémád miatt. Egy 10 milliós autóval is kifoghatsz egy fekete bárányt.
    Arra nem tudok érdemben reagálni, hogy mi van/lesz 16000 vagy több kilométernél, mert az enyémben kb. 150 km van.
    Az meg (már megbocsáss) marhaság, hogy "szerviz tapasztalat is eléggé kiábrándító, kókler hozzá nem értő banda mindenhol "
    Van jó szervíz, szalon és szakember és van szar is, de ez nem hinném, hogy suzuki specifikus dolog.....
    Amiben már ellent tudok mondani, hogy nálam aztán nem ráz egy felni sem. A hangszigetelést nem tudom mihez hasonlítod, kisautóhoz képest szerintem teljesen vállalható, a fényezését meg imádom.
    Hosszútávon persze lehet akár igazad is de remélem nem lesz.....

    Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

  • Memmaao

    addikt

    válasz xmad #53790 üzenetére

    Nekem egy 2018as, utolsó szériás Vitara gl+ allgripem van. Anno 4,75M kp-ért a piacon a legjobb vétel volt! A Suzuki Barta Szekszárdban volt egy utolsó darab piros-fekete, szervízre a Kozármislenyi Vargàba viszem. Egyetlen hibája volt, a Bosch szenzor az adaptiv tempomatban. De az a világon mindenhol visszahívás alatt van/volt, itthon kellett futni pár kört, mire cserélték (sw frissítés, állítás, majd ezután is sz@r, csere). Ezen kívül csak a kötelező szervíz. Alkalmanként 30-38e között, attól függően, volt e fékolaj cserélve. A Vargánál bent lehet lenni a szervizben csere alatt és az egész társaság vér profi! Ennyire költségmentes autóm talán utoljára az e46os BMW-m volt, abban még német turbó és kifogástalan CRD motor volt, ott is csak a kopó alkatrészek voltak cserések, 13 évet használtam új kora óta és 450e km-rel meg tökéletes volt a gyári turbó, 250e-nél volt lendkerék csere, futómű meg lopásnak megfelelően. Imádtam. Ahogy most a Vitarát is. Nem is tudom, mire lehetne cserélni?! A családi autónk egy VW touran 7 személyes. 2.5 éves és eddig 14x volt szervizben, ilyen olyan "garanciális" hiba miatt... Gyűlölöm. Nem bízom meg benne. És egy olajcsere szervíz 87e Ft...

    My name is Bond, James... Dean.

Új hozzászólás Aktív témák