Új hozzászólás Aktív témák
-
Vigneau
félisten
-
Vigneau
félisten
válasz andrás47 #68427 üzenetére
Nagyon szívesen.
Bár én pl. 2017-tól gyártott Ignisre gondoltam. Ahogy elnéztem, a Hahu-n 3.4M-től indul az ára, 1.2 DualJet, 90LE.
Az én Swiftem 2018-as, 1.0 BoosterJet, 111LE. 1.5 évesen vettem beszámítással, újonnan 3-5 hónapot kellett volna rá várnom 2019 szeptembere környékén. Nekem elég kényelmes beleülni, nem utolsó szempont, hogy első beülésre nem vertem be a fejem az ajtókeretbe.
Spalshben szerintem még nem is ültem eddig...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz Red_Bull #68443 üzenetére
2009-es Fiestam volt 82LE-s 1.25i motorral. Nem volt annyira okos ötlet egy 110 lovas C4 Coupe után beleülni. Viszont a futóműve a legjobb volt az összes eddigi kocsim ('92-es A és '03-as C Corsa, '05-ös C4 Coupe, '09-es Fiesta, '12-es 208 és '18-as Swift) közül.
[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz ViZo72 #68547 üzenetére
Gondold csak el. Egészen a cikk publikálásáig keresgéltem Peugeot 208-at és Citroen C3-at ilyen motorokkal. Gyorsan le is tettem róla. Pedig korábban volt Peugeot 208-am, 1.4 HDi. Szerettem, csak kinyírta a városi üzemmód. Nem igazán oda való...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
-
Vigneau
félisten
válasz VikMorroHun #68837 üzenetére
Én is egy Platinet 32GB-s MicroSD kártyát használok adapterrel már egy jó ideje.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz feloman #68892 üzenetére
Igaz, hogy csak Swiftem van és csak 75e km-et futott. De ilyen motor van benne. Lassan 6 éves, nem eszi az olajat, nem csörög. Zömmel városi használatban van, hétvégén szaladgál inkább városok között.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
Rettentő láma téma és kérdés lesz, ne kövezzetek meg érte...
Van egy 2018-as 1.0 BJ Swiftem, ami GL+ felszereltségű, nem hibrid. Az alap "A" műszercsoporttal szerelték. A kezelési útmutató szerint létezik még "B" és "C" műszercsoport, amik tartalmazzák az általam hiányolt vízhőfokmérőt.
Ráírtam a Suzuki Vevőszolgálatára, hogy kicserélhető-e minden probléma, elektromos átalakítás nélkül a "B", esetleg a "C" típusú műszercsoportra a jelenlegi "A"-m. Még a márkaszerviz részemről történő megbízását is megemlítettem a beavatkozáshoz.
A válaszuk:
A műszercsoport utólagos átalakítása technikailag nem lehetséges, az elektronikai rendszer nem módosítható. A gépjárművek gyártása során speciálisan az adott felszereltségi, kiviteli szinthez kerülnek kialakításra, illetve programozásra a gépjárműben a kábelkötegek, vezérlőegységek és szoftverek.Korábbi kocsijaimnál mindig azzal jöttek a szakik, hogy általában a kábelköteg egy típuson belül ugyanaz, max. nem mindent kötnek be, amihez később hozzá lehet tenni ezt-azt, aztán lehet az ECU-t programozni.
Megetettek anno, vagy ennyit változott a világ és ezzel az eljárással is próbálnak az előállítási költségeken faragni a gyártók? Esetleg csak szimplán le lettem koptatva?
Remélem, érthető voltam...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz burgatshow #69179 üzenetére
Anno a C4 Coupe-m 10m után térdelt le majdnem, mert csak rárakták a csavarokat a jobb első kerékre. Nem voltam annyira vidám...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Microsoft Excel topic
- Házimozi belépő szinten
- Elektromos autók - motorok
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Formula-1
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen