Új hozzászólás Aktív témák
-
Vigneau
félisten
válasz gyenesmartin #46384 üzenetére
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz 2ozzmexy #47564 üzenetére
Én pl. a hűtővíz aktuális hőmérsékletét szerettem volna látni a nem ISG-s 2018-as GL+ Swift-emnél. Az ügyfélszolgálat válasza szerint azonban ez nincs napirenden a cégnél. Pedig ezt utólag még a Lada mérnökei is meg tudták oldani a Vesta és a Kalina esetében...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz dethroner #47587 üzenetére
Az a "muris", hogy közvetlenül a ráncfelvarrás előtti GL verzió is a kötelező ISG mellé már megkapta a "B" variánsú műszeregységet, ami pedig tartalmazza a vízhőfokmérőt.
tboldi:
Ismerős, csak nekem típusidegen a műszeregységgel, így nem szereztem be. Egyelőre annyival kell beérnem, hogy tudom, a kék fény 62°C-nál alszik ki.Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
Jól látod, a Peugeot 208-amhoz is kellett külön csavarszett az alufelnihez, mert annak nagyobb volt a lyuka az acélhoz képest, így lötyögött volna a kisebb csavarokkal.
A 2018-as Swiftemen viszont egy készlet csavarszett szolgálja ki mind a könnyűfém, mind az acélfelni garnitúrám.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz Szilágyi84 #47718 üzenetére
Szia!
2017-es gyártású GL+ 1.0 BoosterJet-em van, nem ISG-s.
A fogyasztása pedig így alakult a vételtől számítva.
Vigi
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz 2ozzmexy #47757 üzenetére
Az enyém is már a fejlettebb verzió, ebben már az immochipet sem kell átforrasztani - amit Te is linkeltél. De volt forrasztós első verzióm is, azzal vettem a kocsit. Azonban visszaalakíttattam, majd beraktam ebbe az újabb kulcsházba. Azóta pedig a tartalékkulcsom is ilyen már. A FB Suzuki Swift 2017 klubban is volt, aki viszont fénykép alapján csináltatta és prímán működött neki. Én azzal azonban még nem éltem.
[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz 2ozzmexy #49063 üzenetére
Én szeptember elején fújtam utoljára a gumikba. Hétvégén a +3°C környékén nálam is 2.1 és 1.8 bar volt a gumikban. A fújatás után a gyújtást követően ki is aludt a lámpa. Szerintem no para, esett a hőmérséklet és még én sem váltottam téli gumikra. Majd csak holnap délután kerül rám a sor. Természetesen majd egyből irány a kút fújatni.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz 2ozzmexy #49169 üzenetére
Én eddig úgy tudtam, hogy a K10C-ben sincs kettős tömegű lendkerék, hanem egytömegűvel szerelték, mint az 1.4-es turbós testvérét is. Ráadásul a szerviz is ebben erősített meg a 2 éves látogatáskor.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
Lassan 30e km van az enyémben, de még semmi nyoma ennek. Igaz, az enyém nem 1.2 DJ, hanem 1.0 BJ (2018/5).
Engem inkább a koppanó kormánymű ért el, de nem volt szükség cserére, csupán a teljesen száraz jobb oldali tengelyvéget kellett megzsírozni a gumiporvédő alatt.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
Ezt jó tudni. Akkor nem kizárt, ezen a téren legalább szerencsés vagyok.
Bár a váltóm ropogott harmadikban és rükvercben, így a 2 éves szerviznél lecseréltettem az olajat. A kapott Castrollal már elég simán működik a szerkezet.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz szivacs1987 #49486 üzenetére
Szintén ilyen kiskocsit nyúzok 2019 októbere óta. Másfél évesen kaptam meg durván 3.5M környékén, ~14e km-el. A jelek szerint időben szálltam ki a dízel 2012-es Peugeot 208-ból.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
Mellém állt korábban egy "kedves" szomszédom, akinek volt a jelek szerint némi "tartozása" pár úriemberrel szemben. Egyik hajnal tojásokkal dobálták meg a kocsiját, de mivel nem kaptak jó kiképzést kézigránátdobásból, így nekem is jutott az áldásból. WD40 is kellett hozzá, hogy teljesen lejöjjön a fényezésemről...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
Sziasztok!
Arról nincs véletlenül infótok, hogy a Toyota és a Suzuki esetleg ugyanattól a gyártótól használja-e a kerekeiben a TPMS szenzort? Ha igen és kompatibilisek egymással, akkor az új kerékszett szenzorait simán betanulja a Swift rendszere, vagy átprogramozni kell?
Jelenleg 8 kereket ismer a kocsim (külön téli-nyári szett), valahol mintha 10 szenzoros limittel találkoztam volna netezés közben.
A válaszokat előre is köszönöm!
Vigi
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz 2ozzmexy #52722 üzenetére
Köszönöm szépen válaszod!
Akkor a jelek szerint komplett Toyota kereket ne, kizárólag felnit vegyek, ha minden adata (különös tekintettel az ET-re) stimmel a Suzukiéval.
U.i.: Sajnos Hyundai i10 felnivel már szívtam meg, mert túl nagy az ET és fennakadt a féknyergen, pogácsát meg egyelőre még nem szeretnék...
Gyári Suzuki 15"-s ET40 alufelni használtan meg olyan ritka, mint a fehér holló.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz tboldi #52729 üzenetére
Igen, az az ominózus belső palást. Tudom, miről írsz.
15"-ban 6J-nél nagyobbat nem is keresek, mivel a gyári 15" is csak 5" széles. Az a fura, hogy az előző generációs Swift ET45-s felnijének belső palástja és a féknyereg között kb. 2-3 mm marad, ahogy elnéztem az FB csoportban a képeket. A Mini ET45-s felnijei esetén is hasonló lehet a helyzet, nem beszélve a gyűrűk és a kupakok beszerzéséről...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz narumon #52872 üzenetére
Lassan másfél éve használom ezt a verziót, gond nélkül. Itt még immochipet sem kell forrasztani. Csak az elektronikát kivenni és áttenni. Ráadásul fénykép alapján még kulcsot is másolnak némi felárért.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz 2ozzmexy #52877 üzenetére
Nagyon szívesen!
Nekem mindkét kulcs elektronikája át lett rakva ilyen házba. Mikor vettem a kocsit, akkor az Általad linkelt forrasztós verziósra volt átalakítva az egyik kulcs. Visszaforrasztattam a chipet a helyére és bekerült ebbe a tokba. Ez valahogy kompaktabb, masszívabb.
Viszont némileg szégyen, hogy ennyi pénzért gyárilag csak sima kulcsot kapunk...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
-
Vigneau
félisten
válasz 2ozzmexy #53026 üzenetére
Enyhén szólva megkopasztás állhatott mögötte. 40 km-el arrébb egy másik márkakereskedésben 3.5M-et adtak volna érte. Csakhogy a kiszemelt kocsit meg a másik értékesítő eladta másnak. Nem tudta a jobb kéz, mit csinált a bal. Ilyen az én formám...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz zsolt19900 #53464 üzenetére
Egy kérdést természetesen megér. De amikor GL+ mellé 15"-s kereket kértem a gyári 16"-s helyett, meddő eszmecsere lett a vége. Adjam el a 16"-s szettet és rendeljek 15"-st, ha az a szimpi. Még jó, hogy végül eladták másnak - amit már nem bánok - a bemutató 1.2 DJ GL+ Swiftet, amibe az 1.0 BJ GL+-t számoltattam volna be. Amivel kijön a gyárból, azzal adják. Elég "rugalmasak" voltak velem.
[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz SyMbioTe #53467 üzenetére
Ez így van, már ami a kereskedői vonalat érinti. Ahová hordom szervizbe, ott pl. kemény 2.85M-et adtak volna a 2018-as 1.0 BJ GL+-ért - figyelembe véve az eladhatóságát a 2017-es 1.2 DJ GL-hez képest, blablabla... 30 km-el arrébb viszont már 3.5M-et kaphattam volna érte. Már megéri a hűség...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz mefistofeles #53667 üzenetére
Igen, sokat számít a vételár mellett a szervizigény/költség és az alkatrészárak.
Remélem, a 2016-19 közötti Honda Jazz sem lesz rosszabb a 2018-as turbós Swiftemhez képest. Különben igen nagy blama lenne a csere...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz JamesFinn #53720 üzenetére
Szia!
R15-ben valóban történt változás:
Régi: ET45
Új: ET40Nem kizárt, hogy a régi kerék belső palástja beleér az első tengelyen a féknyeregbe. Próbáld meg felrakni, hátha épp még marad hely. Ha nem, akkor sajnos másik szett után kell nézni.
Vigi
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz mefistofeles #53875 üzenetére
Májusban, 3 éves korában majdnem egy 83 LE-s verzióra cseréltem be az 1.0 BJ-m. Aztán másé lett a kinézett autó. Sokat nézegettem videókat mindkét verzióról.
Ha kinyomják a szemét, a 83 LE-s is szépen szedi a tappancsait. A 111 LE-s háromhengerest viszont olyan vezetni, mint egy dízelt. Már alacsony fordulaton jól húz.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz mefistofeles #54350 üzenetére
Szia!
Ha Neked abszolút nem kell, akkor nekem nyugodtan átküldheted. Az enyém amúgy is csak 2019-es... 😉
Vigi
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz tboldi #54572 üzenetére
Nekem nem volt szerencsém se a korábbi K12C-hez, se a mostani K12D-hez - még... Van, aki szerint annyira ne bánjam. Bár az utóbbi motor karakterisztikája állítólag úgy hangolt, hogy alacsonyabban ébred az ereje, csak pörgetni kell.
Nekem az utolsó szívó motorom 1.25i volt a Fordtól. Taposni kellett nagyon, hogy menjen... Nem kellett volna az 1.6 VTi után hirtelen bele ülnöm.
Az 1.0 BJ meg olyan, mint az azt megelőző 1.4 HDi-m, csak nem gázolajat eszik. Igaz, nem 4.4 l-es a fogyasztása, de az 5.15 l-es átlag egész jó. Ráadásul nincs benne DPF (vagy FAP, ki hogy szereti).
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz tboldi #54582 üzenetére
Arra leszek kíváncsi, mi lesz a folytatás a modellváltáskor motor téren. Egyes hírek szerint marad a négyhengeres szívó, plusz továbbfejlesztett hibrid egység. Egyelőre igen bizonytalan vagyok, hogyan tovább pár év múlva, ha eljön a váltás ideje...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz Chereiose #54728 üzenetére
Az 1.0 BoosterJet is eltűnt 2019-ben. Ők nem "szórakoztak" vele, hogy - teszem azt - leszabályozzák 100 LE környékére a motor teljesítményét és forgalmazzák tovább. Ahogy azt tette a Renault az 1.0 TCe-vel. 100 LE --> 90 LE.
Így lett végül egy nagy űr a sima és a Sport verzió között. 83 LE --> 129 LE... Persze, egyúttal dobták is a K12C-t és behozták helyette a picit kisebb hengerűrtartalmú K12D-t, ami talán a K12M módosítása... 🤔
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz Graphics #56422 üzenetére
Sajnos, nekem nem mindig segít úgy, ahogy azt szeretném. Pár órát elszöszöltem a kereséssel tegnap este. Bár igaz, kép alapján kerestem első körön. Viszont muris, hogy pont a saját felnim köszön vissza elsőként a linkről.
Köszönöm szépen az infót! Jó alternatíva lehet a 2018-as Swiftemre.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz Graphics #56426 üzenetére
Semmi gond. Akkor ezért nem látom mégsem. Azt hittem, valami gond van nálam a böngészőben. Már nem mertem írni, mert nem akartam lámának látszani...
Szerintem bedobom a felni/gumi topikba is. Csak gondoltam, Suzuki felni, csak volt valakinek ilyen pl. a korábbi Swiftjén.
[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz 2ozzmexy #56430 üzenetére
Persze, érthető voltál és köszönöm szépen. Ezzel már egy ideje tisztában vagyok, saját bőrömön tapasztaltam meg, milyen is, mikor egy gyönyörű 6Jx15 ET48 i10 alufelni fennakad a féknyergemen.
Muris, hogy a 2009-es Ford Fiestaval nem volt gondom (14"-s Ka felnit benyelte) és a 2012-es Peugeot 208 is simán elvolt a korábbi 15"-s 406 felnivel... Valószínűleg mákom volt és mindkettő közel volt a gyári értékekhez. Ilyen a formám, nem minden jön össze...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz burgatshow #56650 üzenetére
Na ne mááár... Nem hiszem el...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen