Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
-
őstag
válasz Kornel #29109 üzenetére
Én is filózom a 4 évszakoson. De ha már kényszerből 4wd akkor lehet hogy veszek egy gyári 16-os szettet érzékelővel (valami 95 ezer ha jól emlékszem), aztán arra valami jobb télit. A gyári yokohama nem olyan szimpi, elég vegyes teszteket látok róla (hol teljesen jó, hol egész vacak, ebből nekem az jön le hogy valamiben gyenge, azaz túl specialista).
Mert ugye mióta ilyen gondolataim vannak, be is jött idén az első aránylag "igazi" tél...
Szerk, Coolboy: Az a baj hogy itthon nagyon sok az amit én csak trutyi időnek hívok. Valahol 10 fok alatt de még 0 felett, nedves csapadékos. És ahogy nézem a teszteket abban a négy évszakos a legjobb (nyárit/télit simán veri). Igazi télen nyilván nem.
Szerk, Danex: Én komfortra fogom kérni (2,4 azt hiszem)
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Kornel #29218 üzenetére
Én kb nettó rosszul vagyok a gondolattól is hogy leállítja valami nekem a motort (technika kímélete + kontrolom hiánya is, pl. mennyire gyorsan indul újra stb.).
A biztonsági és hatékonysági javulásokat addig viselem amíg a "control freak" énem ép marad Én még magam szeretnék vezetni (őskövület leszek hamarosan )
Nyomásmérő a gumikban? Istenem, legyen, kifizettem. Robotpilóta, start-stop, ütközés elkerülő, esőérzékelő stb.? Megnézem milyen, de ha nem tetszik ki tudjam kapcsolni, ne erőszakoskodjon velem minden indulásnál...
-
őstag
válasz Kornel #29257 üzenetére
Hát a suzuki nem egy nagy visszahívós brigád. A swift váltóügye (kis alkatrész miatti gondok), meg az abs kocka (igaz ahhoz kellett a nem rendes karbantartás is, de más márkáknál azért nem nagyon volt ilyen)...
Ez ok, elfogadtam hogy ilyenek. Ezért vagyok ideges hogy visszahívásról hallok. Akkor azért nagy gond lehet. Ezért akarom tudni mirről van szó, számomra 2 fő irány van ebben:
1. Valami kritikus de könnyen javítható hiba (ez meg ez a vezeték szigetelés nem jó, és ezért ez meg ez történhet stb.). Ebben az esetben nincs gond, elhiszem hogy javítani tudják.
2. Szintén kritikus hiba, csak nem egyszerűen javítható (mégiscsak nagyon kokszosdik a turbó benzines, kicsit állítunk a paramétereken hátha jó lesz, vagy a turbó maga valamiért problémás kicsit át kellene tervezni stb.). Itt én nem rendelek (bár bajban leszek mi legyen akkor helyette).
Szóval félek egy nagy tétes sumákolástól (sorozatgyártásban lévő kiugróan sikeres modelnél egy súlyos hiba nagyon fájhat a gyárnak, itt simán beleférhet egy csak gariidőig kibírja megoldás).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Ma voltam suzuki márkakereskedésben. Rákérdeztem az esetleges visszahívás dologra. Igen, de már a múlt, valami hűtőrács felfüggesztés. Augusztus elején gyártják az 1.4t automatámat.
-
őstag
válasz Kornel #29388 üzenetére
Gumit majd intézem én (veszem és eladom a régit).
Oldalsó csíkot most nem kérdeztem (fullra ment az üzlet, gyakorlatilag sorban álltunk, hiába a pénzt meg is kell keresni, sok ember, mint én is, ilyenkor ér rá), majd ha megjön az autó.
Egyébként pajzs is megy rögtön majd bele.
A többi felvetésre/kérdésre a válasz:
Sokat megyek városban azért lesz évi 2 olajcsere (turbóval jobb a békesség).
Fehér metál, 5,84 milla (gl+, 1.4t awd automata + metál + vonóhorog üzembe helyezve).
-
őstag
válasz Kornel #29704 üzenetére
Én 200-ért láttam hirdetve a gyár által nyomott yokohomával. Neked ez hogy áll össze ha megadható (honnan a felni/érzékelő illetve milyen gumi és belefér a gyári dísztárcsa mert nekem az is kellene)? Gyakorlatilag én is ezen filózom (nem cserélgetem és az olcsóbb/télen kényelmesebb kisebb szet) között.
szerk: És valami védelmet tettél bele (én egyenlőre pajzsot akarok, de még ezen is gondolkozom)?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz CoolBoy323 #29821 üzenetére
Ha ez olyan mint egy jó kis részvényopció (féláron ), akkor ez nyilván igaz. Ha az az alap hogy az autó maga ok.
-
őstag
Igen a gl+vitarára gondoltam Az alatt szerintem nem nagyon érdemes venni, ha valahogy belefér. De az scrossnál is így van (az enyém is gl+ lesz).
-
őstag
válasz Kornel #29902 üzenetére
Egy pár év múlva majd az i30-at is cserélni kell majd (az asszony még ragaszkodik hozzá) és ha bevállik az scross akkor lehet egy kisebb suzuki. De ahogy nézem automatában gyakorlatilag a vitara gl+-nál nem sokkal olcsóbb az ignis sem (és az ags az nem hasonlítható a vitara/scross 6-os automatájához). Akkor másodiknak bőven elég lesz egy 1.0 turbó vitara.
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- PlayStation 5
- Politika
- EAFC 24
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- 3D nyomtatott versenypályák
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000