Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz pigmeus #51287 üzenetére
Hát én éppen most nézelődők esetlegesen scross csere miatt. De külméretben pont megfelelő, ami belül jobb és minőségibb az jóval szűkebb is (pl. mazda cx-30). Ha meg elég tágas akkor jóval nagyobb (pl. rav4, toyotának mindene van csak ilyen mérete nem, pont ekkorában a chr van ami egy szűk sötét börtön szerintem). És persze automata kell hogy nehezebb legyen
Szóval én is kíváncsi vagyok az újra. De gondolom olyan isten nincs hogy hangszigetelés és hifi legalább ok legyen egy suzukiban gyárilag. Motor és váltó jó lesz -
őstag
válasz SyMbioTe #51294 üzenetére
Hát toyotáék állítólag a rav4-ben úgy csinálják hogy az executive darabok azért más belső anyagokkal készülnek. Ezt csinálhatná suzuki hangszigeteléssel glx szinten... Semmi bajom nem lenne egy 9 millás scrossal ha a 2.0-ás toyta hibrid lenne benne jó hangszigeteléssel és hifi-vel. De ilyen nem lesz.
Híreket én sem látok sehol. Remélem maga Suzuki elkezd lassan szivárogtatni (legtöbbször a szivárogtatás is reklám). -
őstag
Hát azért felsőbb kategóriákban ez nem igaz. A nagyobb volvókba kerülő 1,3 millás rendszer minőségi cucc (bár nyilván van rajta haszon rendesen).
Mondjuk nyilván nem erről a szintről beszélek, csak arról hogy pl. egy új suzuki (scross) modellben lévő hifi ne legyen sokkal rosszabb mint egy hyundaiban vagy hondában alapban található. Mert most ez van. 2007-es i30-as és 2018-as jazz hifije alapban pépé veri azt ami a 2017-es scrossban van.
-
őstag
Beugrottam a szalonban és beültem. Nagyon kis igényes járgány, első ülésben teljesen kényelmes volt. Aztán beültem magam mögé (és nálam ez jogos 16 éves fiam pont olyan magas mint én). Fejemnek és lábamnak is kevés volt a hely az scrosshoz képest. Csomagtartó le volt zárva (és rám sem hederítettek, biztos jól megy az üzlet), úgyhogy elballagtam (szalon előtt még hátra beültem az scrossba, és igen tágasabb).
-
őstag
Hehe. Milyen kis beszélgetés lett ebből. És sajna igen, az scross külső és belső méret arányban tök jó. Amikor városban megyek nagynak érzem de elfér, mikor utazok lehetne nagyobb de elférünk
A nissan Qashqai az pöpec belül de nekem mint automatásnak szóba nem jöhet. Most a dupla kuplungos, korábban meg kb az egyetlen gyártó volt akinek a cvt-je is folyamatosan elromlott (kispóroltak valamit benne, valahol fém helyett valami olcsóbbat ha jól emlékszem).
Toyota Corolla Cross kéne (Európába ki tudja lesz-e), 2.0-ás hibriddel minimum, 2,5 lenne az igazi (most csak 1.8-al gyártják Ázsiában). Volvo XC40 is tetszik de az kicsit nagyobb, és hát Kína nem tett jót a megbízhatóságnak állytólag. Rav4 nagyon tetszik de az tényleg böhöm (+30 cm).
Szerk: remélem a youtube videón a vitara automatája csak a nagyon ritka kivétel... Nekem is olyan van Aisin infóim szerint elég megbízható... Remélem ez nem most változik...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz AMD Power #51848 üzenetére
Hehe. Erről a parkolóról van rossz emlékem Augusztusban mondom asszonykának menjünk kirándulni. Hatalmas séta után mennénk vissza Zuglóba nem indul az Scross (már elmeséltem, benzin mikrokapcsoló melyet egy éve már nem használtam tönkrement, trailer stb. otthon elalváskor jutott eszembe, és tényleg).
-
őstag
Ha valakinek nem csukódik az scross (meg gondolom vitara ugyanaz) motorháztető, akkor próbálja meg a bowdent (ma reggel láttam hogy nem csukódott gondolom esti szélvédőmosó beöntés után, maga a zár nem, csak a kis kallantyú tartotta)... Nekem kis benti kapcsoló mozgatásra sikerült (szerviz tippje mielőtt vittem volna).
-
őstag
Június közepére bejelentkeztem automata váltó olajcserére, 93k lesz, átmosós rendszerben. Kíváncsi vagyok. Karbantartás mániám legalább ad egy kis infót a többi népnek (én amikor kérdeztem még nem volt tapasztalat erről). 2017-es 1.4t allgrip automata scross (57,5k km most).
-
őstag
Megvolt az automata váltó olajcsere (59k kilométer és majd 4 év után). Az a bizonyos átmosós módszerrel. 93 ezer volt az ár, azt mondták kb jókor jöttem, kb ugyanennyi után ajánlják. Mutatták a levett olajat, nekem sokat nem mondott de jó sötét volt. Mondták hogy láttak azért sokkal rosszabbat, hamarabb nem kellett volna. És hozzá kell tenni hogy sok nálam a város (ezért évi 2 motorolaj cserém van). Csak megígértem hogy beszámolok itt
-
őstag
válasz 2ozzmexy #52925 üzenetére
Az elég sokat vittek vissza gariban cseréltetni az aisin 6-soból az mit jelent (nem kötekedésből, aggódásból nekem is automata és már nem garis )? És melyikből (más van az 1.6-hoz/1-0t-hez illetve az 1.4t-hez nyomaték tűrésben mindenképpen)?
Nekem városban stabilan 10 körül kajál, de ez ez allgripes is (1.4t allgrip automata scross, 2017-es).
-
őstag
válasz 2ozzmexy #52934 üzenetére
Nekem még csak a 3 év gari volt, de legalább nincs benne részecskeszűrő
Azt tudom viszont hogy az 1.0t és 1.6 automata váltója kisebb nyomatékot bír (1.0t-nél látszik ott a manuálhoz képest kicsit kisebb a max nyomaték a motornál automata esetén). Tesztben is panaszkodtak rá hogy valahogy lassabb/bizonytalanabb a "kisebb". Mindkettő hidraulikus klasszikus aisin, de valami különbség van.
De reméljük akkor engem nem érint, olajcserét is kapott a kis automata 59 ezernél
-
őstag
válasz AMD Power #53046 üzenetére
Nálam is így van, bár majd mindegyik új volt, és az utóbbi 15 évben nagyon jó árat kaptam értük eladva (kivéve a fiat ). Opel Corsa, aztán fiat stilo (jajj), aztán hyundai i30, majd toyota iq (i30 megvolt még kellett mellé szaladgáló, ezt vettem egyedül használtan), végül az scross. Jó eséllyel toyota hibrid lesz a következő (rav4-nek tűnik most). És szerintem közel új árat kapok majd az scrossért (kb annyit kell plusz befektetnem amennyi ez volt).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz sepsi0 #53053 üzenetére
Engem az assistance hazahozott ingyen Esztergomból Budapestre, lerakta a kocsi amelyik szervízben kértem. Éves szerviznél kötöttem a márkakereskedésben mondva 5 ezret megér...
Ez a múlt évi esetem amikor a benzin elzáró mikrokapcsoló halt be (amit a Suzuki Gusztáv rakott be és a szaki aki csinálta még úgy sem volt hajlandó pesten belül átjönni a Tafákhoz kiszedni hogy vittem volna és fizettem volna az idejét "vitessem át traileren őt nem érdekli", Tafáknál akkor volt 2 hétig szabin az egyetlen villamosságos szaki, 2 perces munka volt). -
őstag
válasz dethroner #53590 üzenetére
Köszi Többi kérdésre én csodálkoznék ha a jelenlegi hibrid 2 literrel jobb lenne fogyiban városban (1.4t) mint a "régi" moci. 1 is már teljesen jó lenne ettől a technikától.
Az enyém allgrip automata, elég konzekvensen 10 liter a város. És ugye ez más autóimhoz képest magamhoz hasonlítva nem rossz (i30 1.4 manuál volt 9, és az iq 1.0 manuál is volt 7-8). Pályán el van 7-ből általában (sík 130, hegyes terep és szeles idő nyilván más). Közúton ritkán van de ott termeli a benzint 90 körül (Erdély kis vékony útjain szerintem 6 alatt volt). -
őstag
Hátha tudja valaki a választ és nem kell elmerülnöm a részletek mocsarában
Iphone 13 mini (áttértem a sötét oldalra, eddig csak android volt) hogy vehető együttműködésre carplay használatánál a kormányon lévő telefonbillentyűkkel (scross 2017)? Pár problémát már leküzdöttem (pl. google maps pittyegés utasítások helyett) de ez nem akar összejönni, most semmi reakció ezekre a billentyűkre.
Vagy csak a kocsi szoftverét kellene frissíteni (már pár éve volt, 850 végű most ha jól emlékszem)?
Köszönöm a segítséget.
-
-
-
őstag
Hali! Olyan sok 1.0 turbós szerintem nincsen (arányaiban) de sok panaszt nem hallottam róla. De ha sok a városa akkor nyilván inkább a szívó 1.2-es. Annak sokkal jobb városi nincsen legfeljebb drágábban (yaris hybrid), ha ilyen célra kellene ilyen kerettel én 1.2-es ignist vennék (ami árban ugyanaz, ízlés kérdése, swift nagyobb is belül ha jól emlékszem).
-
őstag
válasz Memmaao #55326 üzenetére
Az árak durvák nagyon a használt piacon. Tavasszal el kellene adnom a 2017 augusztusi automata allgrip gl+ scrossom olyan 75k kilométerrel. Kb új ár felett kellene hirdetnem (5,6 milla)? Vicc még évi 2 olajcserével és 60k-nál megtörtént automata olaj váltó cserével is (és minden számlával).
Szerk válasz a szerkesztésedre : én is így csábultam el, csak toyota hibridre (az jobban bírja a várost, és sokat megyek Pesten)
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz DeadMeat #55381 üzenetére
Hát részvétem.
20+ év kocsikázás közben legalább tucatnyi ilyen ügyem volt sajna. Kétszer volt papír. Egyszer amikor én voltam béna (hagytam cetlit, tök normális volt a másik fél). Második alkalommal bent ültem amikor a másik fél bénázott (és szépen sunnyogott el amikor kiszálltam hogy szevasz akkor ezt most hogy is...).
-
őstag
válasz Kolondrum #55592 üzenetére
Hát ez nekem is fontos volt. Az 1.4t erejével teljesen elégedett vagyok az scrossban. Visszalépni én sem nagyon akartam. Ezért ebben a tekintetben féltem is az 1.5-ös és 1.8-as hibridtől toyotánál. 2.5-est kipróbáltam a rav4-ben az lépett rendesen (de nem jobban mint az scross).
-
őstag
válasz SirKero #55644 üzenetére
7 környékén ha tényleg a toyota 1.5 lesz benne akkor a full hibrid sem lenne rossz sokaknak. Főleg ha kicsit rendbe szedték a minőséget is (ajtó beázás, hangszigetelés). Nyilván sehol nem lesz dinamikában az 1.4t -hez képest de aránylag tágas nagyon takarékos A-B-be autónak tökéletes. Hasonló méret kb nincs most toyotának (Chr elkupésítja a helyet, Yaris Cross jelentősen kisebb). Corolla Cross meg jóval drágább lesz amikor jön.
-
őstag
válasz hemaka #55686 üzenetére
Ha a toyota 1.5 hibridje lesz benne ami a yarisban ténylegesen tudja a 4 liter környékét akkor tényleg itt a világ vége ha az is 800 eurós büntit "ér".
pigmeus: hova rakják leginkább facebookon belül? Tájékozódnék mennyiért érdemes majd február környékén hirdetnem az scrossom.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz PeterPH #55692 üzenetére
Köszi, igazából csak azért mert az utód már meg van rendelve. A lényeg tényleg a pikpakk lenne, nem akarok sokáig autó nélkül lenni (de túl nagyot bukni se a piaci lehetőségekhez képest). Tervem az hogy amikor szólnak hogy legyártva, még 1.5-2 hónap akkor felrakom 5.99-ért és hetente leviszem 100k-val amíg el nem viszik.
-
őstag
válasz pigmeus #55696 üzenetére
Hát nagyon el leszek keseredve ha visszavágyok a suzukiba Már az Scross is nagy volt a mélygarázsba nálunk... Nekem is kicsit nagy, de féltem hogy csalódott leszek a teljesítményben 1.4t után. Ezután az 1.5, 1.8 hybrid kizárva, de jó eséllyel a 2.0 is. Mire lesz corolla cross ugyanannyi lesz mint most a RAV4... Meg ikreim is 16 évesek, már elég passzentos az utastér az Scrossban (fiam magasabb mint én). Meg fogom szokni remélem
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...