Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Kornel #30564 üzenetére
Nu most átérzem milyen volt "gyalogosan" várni az új autóra...
Tegnap elvitték az enyém és augusztus 3-án gyártják csak az scrosst.Felhívtam a gusztávot hogy van-e más színben hamarabb. Mondják van grafit színben raktáron.
Gondoltam megnézem, de nem tetszett. Kicsi a világ, éppen akkor adták át azt a metál fehéret amiről azt hittem az enyém lehet (kiderült hogy másnak rendelték), június 12-ei gyártás. Összehasonlítva őket nekem a fehér sokkal jobban tetszett.
-
őstag
válasz kisza25 #30930 üzenetére
Láttam egy tesztet is ahol említették hogy nagyon alacsony a swift, még egy kis járdára parkolásnál is leér. Nekem első széria i30-asom van, az is alacsony. Mondjuk az i20 rio 17 cm-ben biztos vagy? Nekem azok is alacsonynak tűnnek (legfeljebb az i20 active néz ki annyinak).
-
őstag
válasz kisza25 #30945 üzenetére
Ja, a használt piac elég vicces itthon árban. Főleg az aránylag újakat próbálják annyiért eladni amennyiért újonnan vették (elengedik a listaárból amit ők is kaptak engedménynek lol).
Egyébként az is durva hogy ha asszony pajtás lenyúlná az újat, akkor normális automata suzuki "kicsi" a vitara gl+ a legolcsóbb (swiftben csak glx az automata, és alacsony, összes többinél meg ags és cvt...).
Mondjuk kicsi automatában mindenki más is irtó gagyin nyomja (robotváltók, cvt-k meg hagyományos de 4 fokozatú csodák) 5 milla alatt.u.i.: de biztos inkább nyűjtögetnék még ha a hitel nem opció, az ignis és a vitara között nem 600-700k az értékküklönbség. Tudom milyen nehéz spórolni, de én is ezt tettem inkább hogy ne alap viatara legyen hanem automata scross.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz kisza25 #30947 üzenetére
Hát jól megértelek, most nekem is az asszonynál kell kuncsorogni autóért
Bár nálam maradt az i30, mert az asszony azt mondta azt el nem adom (ezért ment az iq, nekem kell az automata)...Asszonyé milyen nagy? Nem opció venni egy 10 éves yarist ( vagy más egyszerű benzines megbízhatót), aztán 2 év múlva eladni és venni vitarát? Kis szívó benzinesen nem buknál sokat 2 év alatt.
A gyerköc az tényleg folyamatos nagy kiadás, emlékszem még az ikreim első pár évére...
-
őstag
válasz kisza25 #30953 üzenetére
Hát lehet hogy jobb lenne az átmeneti időre az a civic. Az ignis azért az i30 után fájna rendesen. Még így is elég biztos vagyok benne hogy az éppen kifutott i30 ami neked volt az jobb úttartásban/komfortban mint egy vitara/scross. De ugye a hasmagasságot itt ki kell fizetni, csodák nincsenek. De nem olyan hatalmas a szakadék mint egy i30 és ignis között.
És így nagyobb a tartalék amíg pici a gyerek...
Valahogy úgy érzem hogy a kisautó új áron jóval kevésbé éri meg mint egy alsó-közép. Ha az asszony lenyúlja nálunk az scrosst, akkor is inkább lehet hogy veszek városba egy 3-4 éves hibrid yarist fél áron, nem érdekel ha 100 ezer felett a valós km (csak át nem verjen megint egy nepper ).
-
őstag
válasz kisza25 #30958 üzenetére
Én is onnan indultam hogy alacsony az i30 (meg aztán az automata). Sajna a swift is alacsony, pedig az tetszik. A rio/i20 is jó, fordulásban is jobb mint az i30, viszont a hasmagasság ott is hibázik a kis földutakon (az active már ok, de ott tényleg "centikre" van a vitara árban)
-
őstag
válasz Kornel #31035 üzenetére
De összkerekes, nem hiszem hogy jobban fogyasztana Ahogy nézem az 1 lityisek legalább 1 literrel kevesebbet esznek, nem hiszem hogy ezt behozná az 1.4t azzal hogy izmosabb és kevesebbet pörög.
Ha az i30-ra gondolsz, az meg gyengébb szerintem mint az 1.0 literes scross (lesz itt zabálás ).
[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
válasz Kornel #31326 üzenetére
Majd túlteszem magam rajta Az i30 átlagban 7,4-et eszik nálam, az sem izgat fel Ez meg jóval erősebb, nagyobb és automata összkerekes lesz.
u.i: Asszony pajtás látott ma egy fehéret és közölte hogy egész szép (nagyon nem akart suzukit, a végén le lesz nyúlva én érzem, kár hogy nincs ignis normál automatával és a swift olyan alacsony hasmagasságú).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Kornel #31511 üzenetére
Nagyon durva. Jogászként kezdjem el én szervízelni az autóm vagy mi?
Tiszta képtelenség... Szívesen kifizettem ha megcsinálják amihez nem értek.
De ha ugyanannyira nem értenek hozzá mint én, vagy totál hanyagok (saját gépükkel is ezt tennék?) azt nagyon nem bírom.Van vajon olyan suzuki szervíz Budapesten aki megbízható? Mert a 2 Zuglóhoz közelibben már az autó átvétele előtt inog a bizalmam.
-
-
őstag
-
őstag
válasz Napfénysüti #31933 üzenetére
Kérlek mesélj egy kicsit a balenóról. Kaptam egy nagyon jó ajánlatot a full fapad plusz légkondi (GA) változatra. 10 éves i30 helyett lenne esetleg.
-
őstag
válasz Napfénysüti #31936 üzenetére
Köszönöm! A facebook csoporton már ott vagyok
-
őstag
válasz Napfénysüti #31938 üzenetére
Igen, metállal 2,6...Második autó lenne. Jó az i30 meg minden, de azért nyugisabb egy új autó mint egy 10 éves.Meg az i30 nagyon jó ár tartó. Kevesebb mint 1,5-et kellene beletolni ha én adom el az i30-at. Érthetően a beszámítási ajánlat elég vacak (de a toyota iq-t is 350 ezerrel többért adtam el mint az ajánlat volt, és azért az iq rétegmodel az i30 meg nem).
De a fordulatszámmérő hiánya zavar.
-
őstag
válasz Napfénysüti #31940 üzenetére
Bocs, 2,7 metállal. Akkor is egy erős ajánlat. Gl metállal az már valami 3,2 ha jól emlékszem.
Kornel: Igen az, de túlságosan lenullázna. Döntések, döntések...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Sza_Sa #31944 üzenetére
Köszönöm, most inkább arra hajlok hogy nem veszem meg, de meglátjuk. Ebben a részemről az is benne van, hogy ha véletlenül a feleségemnek megtetszik az automata az scrossban, akkor a második autót is azzal kellene venni. Meg meglátjuk hogy tényleg bejön-e a suzukizás.
De ha minden igaz lesz tesztautó, azza megyek majd egy kört. Hátha nagyon meggyőző lesz.
Szerkesztésed nagyon igaz, nálam ez a fő ok a legalább Gl mellett. A fordulatszámmérő meg feleségemnek fontos, tiszteletben tartom Ő használná többet.
-
őstag
válasz Napfénysüti #31946 üzenetére
Ja egy új autó üzembehelyezése is kész csőd, ha akarsz még egy pár apróságot (más gumi, vontatóhorog, lopásvédelem stb.).
-
őstag
Nekem már rajta van a Cross Climate a holnap átvevendő Scrosson. 4wd automata. Meglátjuk milyen lesz.
A levett gumira nem nagyon jelentkeznek 110 ezerért se. Lehet hogy félrerakom egy évre és ha nem jön be a 4 évszakos akkor csak télit kell vennem.
Bár Kornél szerint ha jól emlékszem akkor vacak a gyári nyári.
Szerk: Üzembe helyezés ajándék, 44 a kötelező és 150+ a casco. Bár ezen alig van bónusz, ez lett az iq bónusz utódja (2-es bónusz csak azt hiszem). És a cascót alacsony önrészre tettem a led lámpák miatt is.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
őstag
Nekem az új scrossra kapásból felkerült a Michelin CC. Nyáron eddig teljesen jó Majd meglátjuk a telet.
-
őstag
Egyébként a nagy költségelés mellett kíváncsi vagyok ki töri majd meg a kartellt és csinál egy cserélhető elemes guminyomásmérőt... Bár biztos megpróbálnák eltenni láb alól, hogy levágja az aranytojást tojó tyúkot
-
őstag
Egyébként szerintem már egy scross értékű új autónál is alapvetően nem az excel tábla dönt, inkább a meggyőződés és a motiváció. Nekem ha beválik akkor megér plusz pár tízezret 4-5 év alatt a CC, hogy nem kell cserélgetnem, raktároznom és gondolkozni hogy akkor most mikor is cseréljek (lásd márciusi tél és októberi nyár dolgokat). Ha meg nem válik be akkor meg megy a levesbe, mert fő a biztonság.
-
őstag
Úgy láttom érdemes volt automatával venni az scrosst, elég sok panaszt látok a manuálisra. Mondjuk engem még semmi nem bosszantott a leírt hibákból, de még csak 1 hónapos...
-
őstag
válasz Kornel #32647 üzenetére
Ja hát az AWD kicsengetésénél az én mosolyom sem volt őszinte... Majd pótolja az esetleges tapadáshiányt télen estlegesen a CC-nek (ami meg csak vicc részemről mert nem elindulni kell hanem megállni ha csúszik minden)
Az ausztrálokhoz bezzeg visznek 1.4t automatát awd nélkül...
Arra mondjuk kiváncsi vagyok kap e plusz figyelmet gyártásnál a nyugatra menő autó (vagy kevesebbet az itthonra).
-
őstag
Erről jut eszembe hogy a kilométerőra viszont egész pontos az S-cross-ban (Gps-hez mérten). Az i30 tévedése legalább dupla annyi (persze mindegyik többet mond ahogy biztonságos).
Sza-sza: Nem lesz gl+-ban első ledes lámpa? Akkor az S-Cross továbbra is jobb vásár gl+ szinten.
[ Szerkesztve ]