Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz Benhill #39800 üzenetére
Az ökölszabály az hogy a fordulatszám tartomány középső harmadát célszerű használni, szóval ha 6000-nél jönne a piros akkor 2000 és 4000 között.
Én Swiftnél is, és most is úgy vezetek hogy lehetőleg 2000 alá ne essen a fordulat.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz *Mukeey* #40796 üzenetére
Sporthoz minden 3x áron van.
Én nem javíttatnám, főleg ha egyébként az autó esztétikailag és műszakilag is jó állapotban van akkor meg kéne rá venni az újat.
Főleg annak fényében hogy ezeknek az autóknak az ára tartja magát, sőt a megkímélt, keveset futott példányok drágulnak.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
ABS kocka javítás után örök élet, ha 2-3 évente cseréld majd a fékfolyadékot
A váltó már nem ilyen egyértelmű, van akinél több százezer km alatt se jön elő, van akinél már 100e alatt, de évekig nem lesz vele problémád javítás után
Ugyanez a kuplung, azt tudod tesztelni. Kinyomott kuplungnál változik az alapjárat hangja. A csere kb. 90k.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Csak mint infó:
Fater balesetezett az 1 éves Vitarájával. Szembejövő kamionról leszakadt a pótkerék és már nem lehetett reagálni, szerencsére nem telibekapta, de a jobb eleje kapott + futómű, lengőkar, féltengely, motorvédő, küszöb és a jobb első ajtó is nehezen csukódik...
A lényeg hogy oda lett trélerezve ahol vette, márkaszervíz. Azt mondták hogy ha idén kész lesz akkor össze teheti a kezét
Hiába haza gyártás, nincs szervízalkatrész mert minden a gyártásba megy. Azért ez döbbenet.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Szerencsére semmi baja nem lett, de úgy két kerékre állt az autó hogy boruláshatáron volt. Képet tolok majd fel, remélem fater csinált párat biztosítóból az értékcsökkenést lesz nehéz kiverni...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz mefistofeles #42956 üzenetére
A radiátor alján van egy fehér leeresztő csap, fekete O-gyűrűvel. Azt kell kitekerni, illetve felül a motortérben a betöltőnél a sapkát letekerni. Kiegyenlítő tartályt is szedd ki nyugodtan, mosd át szépen mert lehet szmötyi az aljában.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #42829 üzenetére
update:
Fater ma megkapta a Vitarát, amik cserélve lettek: első lökös, menetfény, első gumik, j.e. lengőkar, j.e. stabpálca, bölcső, motorvédő burkolat, nagyjából ennyi, a többi apróság
Ez volt bő 1 milla
Elavulás címszó alatt ki kellett fizetni 19e Ft-ot, illetve mivel a biztosító csak 1 gumit fizetett így a tengelyen lévő másik gumit is, amit a gyári szervíz volt szíves 46e Ft-ért kiszámlázni, Toyo Celsius 4 évszakos, árukeresőn pont 26e Ft... szóval 65e Ft-ba került ez neki, hiába a biztosítás.. így most elöl új Toyo-k vannak, hátul 20e km-t futott Kléber Quadraxer 2-k. Csodás..
A lényeg: nem éri meg balesetezni
Fater rákérdezett hogy ha venne újat akkor mi a helyzet: utolsó darabok mennek el a napokban, legközelebb majd talán márciusban lesznek elérhetőek az új, kizárólag hibrid modellek. Vitara és S-Cross esetében is 500k felárral...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz csaba1203 #43350 üzenetére
Nekem tavasz óta 2.3-ról 1.5 barra ment le mind a 4 kerék. Igaz nem Suzuki, de lényegtelen.
Hanyag voltam és nem ellenőriztem, illik legalább 2 havonta.De most már veszek egy rendes kompit, mert a szivargyújtós semmire nem való
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Pickit3 #43389 üzenetére
Ez a közel 4 bar már nem balesetveszélyes?
Nem értem hogy a Suzukinál mi ez az új trend, hogy 1 tonnás autókat fújnak majdnem a normális duplájára, érdekes hogy a más típusú 1.3 tonnás autóba 2.3 bar a maximálisan ajánlott..
De az 1090 kg-is gombóc Switemben is 2-2,2 bar volt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz 2ozzmexy #43495 üzenetére
Milyen motor?
Sokak szerint az 1000 km-es csere felesleges, és elég 5000-nél, majd 15000-nél.
De fater az 1.6 szívónál nem cserélt, csak 15000-nél. Most 30000 van az autóban, készül olajcserére de még mézbarna az olaj az autóban
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
válasz Hadrianus #43978 üzenetére
Még 5.5-be is jó deal egy S-Cross ilyen technikával és felszereltséggel.
A konzervatív magyar szemnek még mindig csúnyácska, ezért veszik a Vitarát. Pedig ugye az S-Cross egy számmal nagyobb autó és belül is minőségibb.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz gyenesmartin #44127 üzenetére
Eddig is LED-es volt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz Montesantos #44305 üzenetére
Ahogy olvasom szerintük apám 1.6-os szívó benzin Vitarája is 140 ló, 120 helyett.
A nagy lófaxt... komolytalan cég...
Korbelhez kell vinni.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Szilágyi84 #44364 üzenetére
100-as nyál menjen bele, nézd meg Gajdán Tanár úr videóját a témáról.
Forensis kártyával -20 Ft-ot jelent, így már alig drábább mint az etanolos 95. Emelett jobban adalékolt és az alapbenzin is más. 100-as MOL-ról beszélek.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Üzemanyagból és olajból a legjobbat kell az autónak adni
10W hidegoldalival van a probléma..
Én turbósba is 0W40-et raknék. Sőt 0W30 megy a TSI-be nálam.
Egyszerűen semmi nem szól a 10W mellett, de még az 5W mellett se.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Gyöngyházas fehér Vitarára kell szerválnom javítófestéket.
Gondolom #csakagyári. Tudtok rá forrást?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Hadrianus #44855 üzenetére
4 éves autó.
És mindegy mennyibe került újonnan, ha most annyi az euró amennyi, és annyit emelkedtek az új autó árak, amennyit...
Apámnak 2 éves patika 1.6 GL+ van, kb. heti szinten mennek hozzá oda hogy 1.6 szívó? -igen, eladó? -nem...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Politika
- Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- NBA és kosárlabda topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Filmvilág
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000