Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
válasz Cunaja #58959 üzenetére
Melyik boltban nézed? Hidd már el hogy nincs a fék miatt semmi különbség. Ha lenne, akkor nem adnának 4db szettet, vagy ráírnák hogy ez a 2db előre, a másik 2db hátra rakható fel. De semmi ilyen nincs, nem is értem honnan jött ez. Én minden szezonban összecserélgetem az első és hátsó kerekeket, eddig még mindig elfordult a hátsó kerék
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz yaneez #59039 üzenetére
Azt írtad az almás alkalmazás működik, az androidos telóval nem megy. Erre írtam, hogy nálam bt és vezetékes csatlakozás kell egyidejűleg és akkor működik a droidos telóval.
Másik meg hogy a 19-es swiftben nekem nincs is wifi, úgy látszik ez már az újabb fej sajátossága. De én a helyedben átolvasnám a kocsihoz kapott fej használatiját, biztos benne van a megoldásA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Vannak starstop hívők és van az ellentábor. Magam is ez utóbbiakat erősítem. Miért? Mert ahogy bigdigit is írta, nem kéne minden rohadt másodperc megállás kihasználnia arra hogy leálljon. Gyakran csak 1 pillanatra áll meg az ember amíg benéz a kereszteződésben és már megy is tovább. Na ez a jószág nem mérlegel, nem tud mérlegelni. Belassultál kb 15km/h alá? Már teljesült a feltétel, nem is kell megállnod, már le is állíthatja a motort. És hiába magyarázzák a kereskedők hogy milyen sok dolgot vesz figyelembe a rendszer, pl motor hőmérsékletét, ez valahogy nem így működik. Hideg motort is leállít akár pár száz méterrel indulás után. Nyáron klímát, világítást, fejegységet használsz, nem gond, a motor spórolni akar, leáll. És én úgy tudom hogy ezek az indulások is a hagyományos akkumulátorról történnek, nem véletlenül kell bele drága, startstop tűrő aksi.
Szóval tudom nem olcsó a benzin és egyre drágább lesz, de maximum pár deci takarékosság számomra nem éri meg azt a kockázatot, hogy jól számolt-e a kis japán mérnök a rendszer tartósságát illetően, illetve azt a pár évet amíg gari van rá biztos kibírja, utána meg ha javítani, cserélni kell valamit, már nekem fáj.
Inkább pár száz forint plusz költség 100km-enként és egy kis plusz co2 a világnak. Abból nem lehet baj, több co2, több növény, magasabb fákA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Moleman #59047 üzenetére
És ha tényleg vérdurván használni akarja az ember a starstopot és spórolni vele, akkor a rendszer jellegéből fakadóan valóban veszít az ember az indulások dinamikájából:
Automatikusan leállított motor esetén a tengelykapcsoló-pedál benyomására a motor újraindul és üzemanyagot fogyaszt. Ebből következően, üzemanyag-takarékossági megfontolásból ajánlott a tengelykapcsoló-pedált csak közvetlenül a jármű elindulását megelőzően benyomni.
Tehát nem tudsz egyesbe rakott váltóval a kuplungon és féken állva várni a pillanatot hogy kilőhess, mert akkor nem áll le.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz yaneez #59054 üzenetére
Ja, a korábbi fej is ilyen. Abban nincs wifi, csak bt. És az AA használatához kell a vezeték és a bt egyszerre. Vezeték nélkül, csak bt-n csatlakozva viszont megy a telefonálás és a zenelejátszás.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz burgatshow #59058 üzenetére
Tehát azt mondod, hogy csak a normál indítások alkalmával indít a hagyományos ólomsavas aksi, ha a startstop állította le a motort, azt az ülés alatti lítium aksi indítja be?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz burgatshow #59062 üzenetére
Ez az infó honnan van? Mert józan paraszti eszemmel végig gondolva, nem sok értelme van. Ha egy szinte csutkára merült lítium aksival állok meg egy hideg éjszaka, akkor pár nap múlva szinte esélytelen hogy ez beinduljon.
Suzuki szervizben melózó villamosságszerelő haver mesélte, hogy bevittek egy lítium aksi hibás kocsit hozzájuk. Menni se akart, tréleren vitték be. Cserélni kellett volna, de valami elképesztő sok pénzbe került volna, így nagy kínlódások árán összedrótozták annyira, hogy működik, de folyamatosan hibajelzővel, műszakira esélytelen lesz ha nem cserélik ki a lítium aksit. Akkor mégse az indít, nem?
[link] 38. másodpercnél az látszik hogy az ólomsavas aksi indít.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #59061 üzenetére
Mi másra lenne? Hát a kis videót nem láttad még? Hajtja az indítógenerátort, ezen keresztül a motort.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Nem hordta a kötelező szervizekre, ezért nem volt rá gari. De amúgy megtalálod valahol, hogy milyen aksi van az ülés alatt, mennyi az ára? Én sehol se találok róla infót.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz bigdigit #59079 üzenetére
Na akkor meg is van a magyarázat, miért nem akarta a tulaj azonnal kicseréltetni, ezt a nagyjából haszontalan alkatrészt.
Persze nekem lehet esni, hogy márpedig milyen hasznos, és ettől takarékos lesz az autó, de ilyen összeget sose fog megtakarítani.
Szerintem hasznos a gyárnak ha tud vele pár gramm co2-t csökkenteni, meg amíg működik, addig hasznos lehet a tulajnak is, de amint elromlik a hibrid rendszerben valami, nagyjából gazdaságtalan megjavítani.szabonagyur Értem amit írsz, de nem lehet mindig minden történet esetében az összes előzményt és körülményt elmesélni. Egyrészt a sztori szempontjából nem minden lényeges, másrészt nem mindig jut az ember eszébe, hogy ugyan az egyszerű ember mit tud konspirálni belőle
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz zsolt19900 #59083 üzenetére
De mivel nem írják sehol garanciális feltételként hogy milyen módon, hány km-t kell vele menni, így azt gondolom a vásárló annyit megy vele, amennyit akar. Eladáskor kéne tájékoztatni a vevőt, hogy a lítium aksit milyen körülmények között kell használni, különben ne vedd meg.
Ahogy pl a turbós autóknál se iratnak alá semmit a vevővel, hogy a turbó megfelelő használatáról kioktatták, hogy a vevő tudja hogy kissé odafigyelősebb ez az alkatrész. Ha meg nem mondják, nem is hiszem hogy számon kérhetik ha pl naponta több órás pályázás után egyből leállítják.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz burgatshow #59094 üzenetére
Jogos, tényleg benne van, bár nálam a 3-33 fejezetben írják. De ez a 30 perces közlekedés is olyan, ha nem fékezget a vezető, csak nyomja 30 percet, akkor a minimum elvárásnak eleget tett, vagy sem?
SyMbioTe És tényleg, a turbó is le van írva. Én milyen naiv voltam
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
-
dethroner
veterán
válasz Cunaja #59158 üzenetére
A legrosszabb ebben a színben, hogy nem látják a madarak. Simán neked repülnek, vagy csak az utolsó pillanatban veszik észre és a frászt hozzák rád. Szép szín amíg tiszta, de én már a pokolba kívánom. Inkább vettem volna az akkoriban nagyon trendi vöröset
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz szabonagyur #59181 üzenetére
Csak azérz furcsállanám, mert ásványszűrke glx van a nevemen
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Cunaja #59188 üzenetére
Tudod, vannak szerencsés emberek, akiket a rossz döntésektől az élet meg akar óvni, és küldi a jeleket. Te még nem gondolkodtál el azon, hogy ennyi szopás nem lehet véletlen?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz .Szaki. #59206 üzenetére
Amikor én vettem 5 szín volt, semmi ötletesség, a hülye ignisre bezzeg volt egy csomó jó szín. Most hogy már swiftre is vannak jó színek, tutira hagynám a francba a sötétet és valami élénket választanék
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
-
dethroner
veterán
válasz tboldi #59343 üzenetére
Én még az első ablakokat se húzom le soha. Klíma nélküli autóim is szigorúan felhúzott ablakokkal közlekedtek a legforróbb nyári napokon is. Volt hogy valakit elvittem, amint beűlt már engedte is le az ablakot, mondom ablak fel, vagy gyalog mész
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #59377 üzenetére
Mit számít hogy drága hozzá az alkatrész, hiszen Suzuki, nem kell annak semmi, igénytelen. Az olajszűrő, olaj légszűrű szentháromságot meg évente egyszer csak kibírja az ember
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz burgatshow #59399 üzenetére
Dehogynem, minden le van írva a kezelési útmutatóban. De hát milyen az ember, nem olvas mert hát tudja ő hogy működik egy autó, nem kell neki ahhoz olvasni Pedig nem ártana, mert az autó okosabb az átlagembernél, aki azt hiszi, mert úgy mondták neki, hogy csak a kuplung kinyomásra indul be a motor. Hát ez nem így van
Olvasni kéne, végigolvasni a kapott könyvecskét, és akkor annyi sok felesleges hülye kérdés nem születne meg.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #59410 üzenetére
Én kérek elnézést, a te autódra speciális szabályok vonatkoznak, csak a teremtő tudhatja a választ akkor.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #59413 üzenetére
Ott a leírásban a válasz lehetősége, ahogy többen is utaltak már rá. Valószínűleg a fék miatt
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #59459 üzenetére
Az értékek honnan vannak? Fedélzetinek elhiszed, vagy rátankolsz és kiszámolod?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #59462 üzenetére
Nálunk volt olyan, hogy 4 decit is csalt a fedélzeti, persze neki tetsző irányba
A különbséget okozhatja a párásabb, porosabb levegő, aszfalt minőség is. Szembeszél is, mivel elég meredek szemből a swift. Nekem a citroennel volt nemrég 2 pályás kalandom. Első brutális szembeszél, 2 személy pécs-pest-pécs M6. Másik szélcsendben 1 egyedül voltam az autóban pécs-nyírség-pécs pályán szinte végig. A második közel 1 literrel volt kevesebb, nem akartam elhinni a hülye kocsinak, de rátankoltam és vigyorogtam az öreg masinára
Sokat jelent az is, ha néha kicsit vehemensebben gyorsítasz.
Kiszámolni meg csak úgy tudod, ha mindig fullra tankolsz. Én tizenéve mindkét autóimat mindig csurig öntöm, lámpa felgyulladásig hajtom.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #59471 üzenetére
Az én tapasztalataim, amikor még bejáratós volt az autó.
[link] [link]Pályán sose bízz a kis számokban
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #59507 üzenetére
Sok a fenét. Nálunk 1 napos korában az első hosszabb úton (nagyjából 260km) 5,5 litert evett. 4 napos korában megkapta az első pályás szakaszát (pécs-pest-pécs) oda úton 140-es tempó, hazafelé éjjel már nyálkás november volt, meg nagyon fogyni látszott a nafta ott már inkább 120 alatt mentünk, 6,5 volt az átlag. De az odaúton benyalta a 7,5-8 litert is, a hazaút lassabb tempója javította vissza az átlagot. 120 felett elkezd a menetszél erősödni és ezzel a fogyasztás is megnő.
Az enyém még a butítás előtti, 90 paripás jószágA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz yaneez #59577 üzenetére
Tankolj rá, az a valós érték, nem amit a képernyő mutat. Lehet csak pár deci lesz a különbség, de rögtön nem négyessel fog kezdődni Az átlagsebesség 42 km/h. Én amikor papásan közlekedem, akkor 48-50 szokott lenni. Szóval nem erőltetted meg a paripákat, így nem is voltak szomjasak.
Meg a cikkben ott van, hogy 100-al kell menni, mert ott csak a kétharmadát fogyasztja a 130-as tempóhoz képest. Gondolom ezt a sort a végtelenségig lehetne folytatni, egész odáig hogy ha áll az autó, nulla a fogyasztás. És akkor csodálkozunk amikor a villanyos kocsik 70 körül mennek, mert ott a legjobb a kijelző szerint a hatásfok.
Az ilyesmi "szarrágás" miatt lesznek a dugók, tötymörgések, és ha egy jó ideig szop az ember egy ilyen konvoj mögött, eldurran az agya és csinál valami hülye előzést és megvan a baj.
Tudom, előzni nem kötelező, stb, de azért szép világ lesz itt. Jönnek a szoftveresen megnyomorított autók, amikben szinte sebességhatárig is alig lehet eljutni, lesznek az erőtlen vánszorgók, a fogyasztásbajnokok meg a villanyos távolságbajnokok. Aki meg haladna, az üljön vonatra.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz burgatshow #59581 üzenetére
Mivel a hőfok mellett van, gondolom a klíma lehet.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Qtya123 #59724 üzenetére
A tavaly vett 2001-es citroenemen efy darab rozsda sincs. Voltam vele csápos emelőn és aknába is lementem, a futómű néhány alkatrészén van kis felületi, de amúgy semmi több.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #59823 üzenetére
Miért előző élet? Mi van ha most xszar ember valaki és ezért találja meg a jingjang?
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #59828 üzenetére
Igen, sajnos van erről elképzelésem.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Kolondrum #59975 üzenetére
Citroen 9 hónapja van nálam, azóta 12 ezer km ment bele. Munkába napi 32km, ez tuti. Plusz néha egy csomó minden más.
Swift 2,5 év alatt alatt 30 ezer. Munkába napi 42 km, plusz a sok hétvégi apróságért futkosás.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Renpho talpmasszírozó