Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #23176 üzenetére
Nagyon sok osszetevoje van ugye.
Egy biztos, ha azonos kerek tomeg es kulso atmero mellett valt valaki meretet, akkor nagy bajt nem csinal. -
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #23302 üzenetére
Eurotax erteket is lehet sulyozni.
Marpedig itt muszaj lesznek...
Lattatok az allapotat -
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #25309 üzenetére
Nagy szakértő vagy Te 😂
Mesélj a liana tioushibairol kérlek.
Nézz szét a motortérben is.
Fenyő alkatrészek mindenütt, stb.
Nem jellemző a p0420, katalizátor hiba, sem az abs modul hiabaja, sem a váltó nyelestengely csapagya hiba, és egyéb hazai suzuki tipusbetegsegek sem ra.
Persze futóműve ugyanúgy szetmegy a fos utakon, mint a magyar suzuki, mondjuk azért a rugoi sem törnek szét idő előtt, mint a splashnel 😂
Ja volt egy kontakthiba a hátsó ajtó zárnal, hogy valami váratlan a legyen 😂A mondandod második fele pedig vagy szándékos felremagyarazas, vagy tényleg nem látod a fától az erdőt. Konkrétan a made in india alto megbukott az európai biztonsági ellenőrzéseken, a fékrendszer hibája miatt, ezt vélte felfedezni a tesztelő a cikkben is.
Indokolatlanul beesik a fekpedal, indokolatlanul csökken, vagy megszűnik a fékero abs-tol függetlenül.
De gondolom Te próbáltad a balenot is, és bizton állíthatod, hogy ez nem így van.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #25311 üzenetére
Aha persze.
Na akkor mesélek.
2003-as swift.
Ugye a gyártás vége, a magyar alkatrészek már kifogytak. (Már ugye rég tudták, hogy le fogják lőni a gyártást)
Berva is bezárt.
Ezért made in japan kyb gátló került bele a gyárban, 9 évesen hibátlan volt, ellenben a gariban cserélt magyar berva gátlokkal.
Biztos ez is a véletlen műve.A felhasznált alkatrészek minősége nagyban befolyásolja az egész autó tartósságát, megbízhatóságat.
Más, de ide tartozik:
Az angol Hondáknak pl. annyi tipusbetegseguk van, hogy felsorolni is nehéz.
Érdekes módon a napokban gyártottak ezek közül egyet sem produkálnak.
A made in japan denso generátor sose fog sipolni, mint a uk hondake pl.
Biztos ez is a véletlen műve 😉[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #25313 üzenetére
Ezzel magad sem tudod, hogy mit akarsz mondani.
Egyet mondok, a made in japan akkor is minőség lesz, amikor a többi már rég bontoban pihen 😂
(Mondom én ezt egy UK hondaban szivva 😂) -
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #25313 üzenetére
Sose állítottam olyat, hogy nem romlik el egy japan.
Van jobb és rosszabb ott is.
A kérdés az aranyokon van.
Illetve a konkrét tipusokon.
Az általad említett érv, hogy a lianaval ugyanannyi baj lehet, mint a magyar suzukikkal, egyszerűen nem állja meg a helyet, példákat is hoztam fel rá. -
Gergőke88
addikt
válasz bajnokpityu #31526 üzenetére
Mi lesz helyette?
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #31529 üzenetére
Mielőtt kiaflame nek venné valaki. 1 (szerintem szándékos ) típushibája van a kis benzinnek, nem horror, de darabokra kell szedni a kocsit javításához. Ezért a nagyon pontosan vezetett könyv fontos. Dieseleknek több gondja van, mint bármely márkánál. Átlaghoz képest jobb azért, de nem annyira csótány, mint szívó suzukik
Vitara meg 2 éves típus, ha van baja, mostanában fog kiderülni. De egyelőre semmiröl nem tudunk. 1 nap alatt elment, szinte ingyen volt új autónk két évig. Adott szín fél évre rendelhető.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
zolnagy
őstag
válasz bajnokpityu #31530 üzenetére
mit jelent az, hogy "csótány"?
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #31605 üzenetére
Nem, elég sűrű volt.
Tehát nem benzinnel keveredett, inkább megkötötte a kormot.Valószínűleg ez a szelep összenyitás - az EGR helyett, és a turbó lyuk ellen - keményen kormolja az égésteret, amit az olaj megköt, meg lerakódik a kipufogón.
Remélhetőleg a kipufogó szelepek nem fognak elkormolódni.
-
Padre81
csendes tag
válasz bajnokpityu #31613 üzenetére
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest