Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #49008 üzenetére
Erről beszélek, de senkinek nem ment át az infó...
Ami még fontosabb és mindenki elfelejti: EURO6D emberek, a motorvezérlő át fogja állítani a vezérlést a károsanyag kibocsájtás béka fenek alatt tartása miatt, akár a teljesítményvesztés árán is! A vellanymoci meg jó gumival leteszi a flaszterre a motorerőt, mert dög nehéz és ugye a villanymotor nyomatéka nem fordulatszámfüggő...@SyMbioTe: Nem is eur6c 16V elől-hátul változó szelepvezérléssel "okoskerékkel". Az EUROIV-es corollával én is "körbeautóztam" mindenkit, de ugyanezt egy euro6x benzines 95LE körüli astrával már nem tudtam abszolválni, pedig ugyanazt tudta mindkettő menetteljesítményre...ha csupán a nyers számokat nézem...
@mefistofeles: Ha összeadod (mert vonóerő!) a benzines és villanymotor teljesítményét, de nem kell elhinni, üllj be egy Hybrid Rav4-be, vagy egy hybrid Aurisba és rögtön érteni fogod, lerugod a pedált és teszi a dolgát, csak győzz kapaszkodni a kormányba... Vagy hogy témába vágjunk beszéljünk a K14C-D motorcsaládról, ami a nyomatéka 90%-át (200+Nm) leadja 1500-as fordulattól egyenletesen 5500-ig!?
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
blakey
titán
válasz [CS]Blade2 #49008 üzenetére
Pedig egy 3 tonnás Hummerre gondoltam.
Azért ne nézzük madárnak egymást, egy 100LE-s autóval vígan lehet élni a városi forgalomban, nem kell ezt túl magyarázni, körültekintő vásárlás esetén a 100LE-s autó bőven megteszi, sőt a kisebb is.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
ncc1701
veterán
válasz [CS]Blade2 #49008 üzenetére
A 2019-es GL+ swiftem papíron 840kg (ebben benne van a 80kg sofőr, folyadékok, és fél tank benzin, mert szárazon ezek nélkül csak 720kg), és 90 paci. Szóval, elég meglepően szedi a lábát
-
tboldi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #49008 üzenetére
Az én 2006-os Jazzem ~1100 kiló és 83 ló.
De szerencsére van 119 Nm, ami már 2800-nál megvan, úgyhogy annyira azért nem lassú.
Illetve nem kizárt, hogy a 100-as benzin, a K&N légszűrő és az NGK irídium gyerták miatt elenyésző mértékben többet tud az enyém.A rákövetkező generáció viszont hiába lett 99 lovas, semmivel nem megy jobban, mert a tömeg és nyomaték nagyjából ugyanannyi maradt, ráadásul az utóbbit csak 4-5000 környékén adja le (ez már 16V ugye), nem tol alulról, így akár gyengébbnek is érződhet.
De a WagonR sem megy jobban, hiába van meg a bűvös 10kg/ló (932 kg és 93 paci), ez is csak 116 Nm, amit a 5-6000 között ad le.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz [CS]Blade2 #49008 üzenetére
Ha az új Jazz-ről beszélsz, akkor ott ha jól tudom csak 1,5-ös motor és automataváltó van. Nincs más. Az ilyen váltó meg ki tudja, mennyire engedi a tempósabb haladást, pörgetést.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
- Star Citizen
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Poco X6 Pro - ötös alá
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Mobil flották
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Suzuki topik
- További aktív témák...
- GORENJE KAM26 P Mobil Klíma
- Shelly Duo RGBW (GU10) WiFi-s, színhőmérséklet és fényerőszabályozható fehér + színes okosizzó
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db