Új hozzászólás Aktív témák
-
süti5
őstag
Az a 100cm3 fúrás nemigen gyengíti a szerkezetet....
A lényeg a többi alkatrészen van, azoknak kell bírniuk a többletterhelést. Mittomén hengerfej, dugattyúk....
Egyébként tényleg nem értem miért ódzkodsz zsigerből a swiftektől, és keresel indokokat rá.....ez a ''meggyengítés'' is.....
Ki tudja, akár milyen falvastagságú alapból egy suzuki egy hyundai vagy kia vagy bármilyen motor. Meg hogy abból mit, mennyit lehet kihozni. Az ignis sport motorja is 1.5-ös, de nagyon jól bírja a kiképzést....Nyilván nem az alap 1.5 ignis motorja dolgozik benne, hanem cserélték a motor terhelt alkatrészeit a tartósság érdekében.
Végre örülni kéne, hogy minőségi, megbízható, tetszetős kocsikat gyárt a suzuki Magyarországon. Az, ha utálod a formáját, szíved joga. De a minőséget, árat, egyebeket legalább el kéne ismerni..
A legnagyobb tuningcágek (schnitzer, amg) is fúrják a motorkat és ugyanúgy garanciát adnak rá, nyilván tudják, miért.
Ja, még annyit, hogy egy új blokkot kifejleszteni embertelen sok pénz, én sem értem, miért, de így van. -
Bübüke
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...