Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz szakallasgy1 #24096 üzenetére
Van baj gazdagon
- olaj mehet 15.000 km-ig
- fékbetétek elkoptak, természetes hogy ilyenkor sípol
- kanyarban a hang tipp: féltengely, bár az inkább kopogni szokott, nézesd meg a futóművetStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
a_tesz
Korrektor
válasz szakallasgy1 #24096 üzenetére
Típushiba igen, de akkor ott valami nagy baj lesz az elosztónál, ha ennyit mond rá a szerelő. Általában valamelyik tömítés szokott elfáradni, ha az olaj csöpög alóla, minden reklám nélkül itt 400 Ft alatt van darabja, kicserélni őket meg három perc a kettőt együtt. 15 ezer forintból az egész gyújtást felújítod, új elosztófedél, új rotor, új kábelek, új gyertyák...
Olajat tényleg illik évente cserélni, ahogy felettem is írták, még ha a 15 000 km nincs is benne.
Hangokra fórumon nehéz mit mondani. Ha az első fék kopott, az (többnyire kanyarban) karcoló hangot szokott adni, van benne egy kis vaslemez kopásjelzőnek, ami hozzáér a tárcsához. Ha a fékhatás rendben van, akkor lehet simán a más betét más tárcsa páros miatt is sípolás.
Egyedül a kanyarodás közbeni kattogás ami szinte biztos, hogy külső féltengelycsukló, darabja 5-6 ezer forint, plusz helytől függően a munkadíj 10-20 további ezres.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Új hozzászólás Aktív témák
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Spórolós topik
- Politika
- PlayStation 5
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...