Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • batai15

    félisten

    válasz roberto211 #18703 üzenetére

    jó csak a nép hiedelem azt mondja suzukira sose kell költeni.. és van aki tényleg elhiszi.
    ettől nem szar kocsi, alkatrész olcsó hozzá meg valóban igénytelen, de itt is illik cserélni benne ezt azt.

  • Doze

    aktív tag

    válasz roberto211 #18703 üzenetére

    Dehogynem, láttam én már suzukit úgy kolytolni, hogy mögötte nem láttál semmit. Az is annak tudható be, hogy szart a gazdája rá... haveroméknak is volt egy 1.3-as járgány 60k-ig nem cseréltek benne olajat.. miért? mert-csak.. utána meg hencegés tárgya volt, hogy mekkora jó autó a suzuki, mert 60k-t olajcsere nélkül kibírt :(((

    Persze meghirdetve már: "gyárt karcmentes állapot" volt, és fel volt háborodva ha 50e-et alkudni akartak belőle, mert ez egy igazi "megkímélt" autó.

    Igazából ha egy normális valóban megkímélt autóról van szó, amin valóban minden karbantartás be van/volt tartva akkor akár lehet 15 éves is... persze a drótok elfáradnak/megtörhetnek, különböző elektronikai kütyük kiprucanhatnak, (csak nem sorozatban, mert ha bontottat rak bele az illető ami "épp jó" akkor megint behal)... féltengelyek, mechanikus dolgok, ha figyelve van rá akkor inkább a futott km teszi őket tönkre... de pl egy lengéscsillapító is 200.000km-t tuti kibír, féltengely? Ha nem gyílkolják akkor kb soha, csak ha kireped a porvédő, és begyűjti a koszt és ledarálja magát. Kerékcsapágyak? Talpasok? Mind mind 200e km fölött hallnak be... kivéve ha olyan úton használják őket, ami szétkúrja. (pl BP ;] )

    De egyébként ha adnának egy új autót, hogy tegyem tönkre, 6 hónap elég lenne hozzá... és vannak muksók akik ezt csinálják. :(

Új hozzászólás Aktív témák