-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Petkó asszem ott vette minden autóját (2-3 évente cseréli a Subikat), valszeg azért.
Egyébként nálam EF már a legelején kiesett, amikor 2 különböző tartalmú emailes érdeklődésemre sem voltak képesek válaszolni. De érted, annyit se, hogy köszönjük megkeresését, ilyesmivel nem foglalkozunk, egyébként is le van ejtve. Üdv, EF. Szal oda akkor sem vinném az autót elvből, ha ők fizetnének.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Szentem inkább az ilyen űrktechnikás kommunikációs formákkal van problémájuk, mint amilyen az email.
Parci: idős fogorvos bácsi (tényleg), szentem megy az imidzséhez az ergya dízel OBK. Egyébként új XV-t rendelt helyette, két hét múlva jön.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Acheron #2674 üzenetére
4th gen. OBK-val valszeg nem lesznek méretbeli problémáid. 3rd gen határeset, bár ízlés kérdése is, mert pl. Peti jópár centivel magasabb, mint te, és mégis vígan elvan benne, ahogy én is, bár én csak 185 centi vagyok, de 100 helyett inkább 120+ környéke a vállas-gyúrós formából, és az eddigi legkényelmesebb (bár nem legtágasabb!) autóm.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Acheron #2698 üzenetére
Nézz majd utána, ha van rá lehetőséged, mert úgy tudom, hogy Európában a 3.6-os csak 6-os manuálissal került forgalomba, az 5-ös AT csak US-ben volt piacon. Persze rendelésre is hozhatta az importőr annak idején, amivel nincs semmi gond.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #2732 üzenetére
Nekem aszonták Seibikoban, hogy magát a láncot nem feltétlen kell cserélni, ha nincs baja, mert felesleges, de 200k és 300k között javasolt cserélni/csekkolni a vízpumpát, feszítőket, görgőket, gyűrűket, plusz az összes gumitömítést a környéken, mert azokkal azért adódhatnak gondok ennyi futás után. Legalábbis, ha még egyszer ennyit szeretnénk menni az autóval. És, ha már úgyis szétborítják mondjuk a vízpumpa vagy a tömítések, esetleg a feszítők cseréje miatt, akkor javasolt cserélni a láncot is, mert a munkadíj ezekre is ugyanannyi lenne.
Egyébként persze nem a lánc a költség, mert a két lánc megvan 40.000-ből, de a két feszítő az még 50.000, a két beállítója 70.000, a vízpumpa 60.000, olajgyűrű 3.000, többi o-gyűrű egy 10-es mondjuk. Ez már eleve 220-240k, és ehhez jön a munkadíj, mivel ugye ki kell pecázni a motort, és le kell kapni az elejét.
Én azt tervezem, ha átlépjük egyszer a 200k-t, hogy elviszem hozzájuk úgyis olajcserére, szedjék szét, nézzenek meg mindent, de alapból ne cseréljenek semmit, csak, ha meg akarna már kotlani. Sztakkor egyfelől megnyugszom, másfelől csak a plusz munkadíjat bukom, ha szerintük elmegy még a kisautó újabb 150-200k-t.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Egyben, Ebayről olcsóbban is ki tud jönni, de úgyis közel 180k. Genuine Subaru Timing Chains / Water Pump Kit fits 3.0 H6 Legacy/Outback/Tribeca Plusz, ha van okos kedvezményed vmeik nagykerhez, akkor az egyes alkatrészek beszerzése olcsóbb lehet 10-20%-kal is simán.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz balage. #2748 üzenetére
Az enyém 2006-os, Parcié már FL-es. A kormányon levő váltó fülek nekem speciel hiányoznak az enyémből, sokszor megyek vele manual módban, akkor jól jönne, ha nem kéne lenyúlkálni a váltóhoz.
A véleményem röviden: nem nagyon van elképzelésem, hogy milyen más autót vennék helyette 6-8M HUF-ig bezárólag, ha vmiért meg kellene válnom tőle. Az egyetlen típus, ami szóba jöhet, az az A6 Allroad benzines 3 literes vagy 4.2-es verziója 2007-2009-ből.
Persze ami nálam szóba jön, az emelt hasmagasságú, épkézláb rendszerű összkerekes, jól kanyargó, benzines, legalább 250 lovas, kombi kivitelű gépállat, szal nem túl széles a kínálat.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Petester #2820 üzenetére
Pássz, én is nagyon ritkán járok arra, max feltolok pár képet, amiket ide is szoktam, meg átolvasom a két topicot, amiben pislákol némi élet azt annyi. Az egyik az STI-újraépítős, az mondjuk érdekes, a másik meg Gymkhana gázbeépítős képeit felsoroló topic, na azon szörnyülködni szoktam leginkább. Oké, hogy ért hozzá, meg gyári szett, meg mittomén, de az nagyon undi.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Acheron #2854 üzenetére
GPS szerint 244 a vége a nagyobb kerekekkel, meg a picivel több lóval, de ezt 4. fokozat tetején éri el, utána húzza az 5.-et, de ott már nem gyorsul tovább, ekkor forog 5.300-t. A tiltás az enyémben 7.600-nál van, gyárilag 7.200-nál. Sebesség tekintetében H6-nál nincs tiltás, de mondjuk a kis Imprezákban, mint Qrunak van, ott asszem 190 környékére van korlátozva.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Acheron #2863 üzenetére
Nálam így alakulnak a sebik nagyjából az egyes fokozatokban Sport módban:
- 1-es 85 km/h
- 2-es 120 km/h
- 3-as 180 km/h
- 4-es 244 km/h (vmax)
- 5-ös könnyítő :-)100-nál egyébként 2.100-at forog, 130-nál 2.900-at.
Szal nem rövidek a fokozatok, bár azt nem tudom, mit változtattak az általad nézett verzióban.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Klubon is hirdetik. 2006-os Lega 2.0 1.9 misiért.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ezt írta róla. Szerintem vmit félreértett.
"Jorus írta:
A sperrdiffiről mit lehet tudni?Csizi » 2018.04.14. 09:57
Sok infót nem tudok róla mondani. Miután megvettem a gépet beugrottam szűrőkért és olajért Seibikoékhoz, ott mondták hogy a hátsó difibe a sperr miatt más olaj kell mint a váltóba. Meg is lepődtem hogy ez az autó még ezt is tudja, nem tudtam hogy sperres a difije. Mindenesetre úgy lett lecserélve az olaj hogy a difibe külön olajat adtak. A működését tekintve nem tudok mit mondani, most a télen amíg szinte mindenki egy helyben kapirgált a hóban az utakon, én nagy nyugalommal mentem felfelé a Mátra emelkedőin, száraz úton pedig csak azt veszem észre kanyarban mintha sínautóval mennék. "''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Sajnos az FB25B-k jellemzően ugyanúgy hengerfejesek lesznek nagyon hamar, mint az Impi 2.5-ösök. Egy ismerős, meg egy klubos srác pont ilyennel szív. FA motorkódú 2 lityis XT-t keress belőle, ha tudsz, abban legalább erő is van, nem ilyen 170 lovas csettegő.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Havernek 2014-ese van, 110k-nál jöttek az első problémák (olajevés, füstölés), néztek rajta 3 körben ezt-azt Dunánál, aztán tömítést cseréltek, de most megint elkezdte, valszeg hengerfejes lesz, bár egyelőre még garis (5 évet adtak rá), szal meglátja mi lesz. Klubon is nemrég írt egy srác ugyanilyen mocis Foriról, ugyanezekkel a tünetekkel, ott rávágták hogy HF. Azt nem mondom, hogy típushiba, de nem hangzik jól.
Qru: arról nincs infóm "testközelből", de az így megint nem túl jó hír...
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Acheron #3121 üzenetére
Az érzés ismerős. Azért az fíling, amikor M7 kivezetőn elrúgod neki az érdi emelkedőn felfelé. A minap egy F10-es 530d már-már egész sokáig jött velem, nyilván a durván több nyomtaték és a 8 fokozat miatt.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Ha már olaj... tavaly májusban volt olajcserén, azóta 7.500 km-t mentem vele. A gyári periódus 12.000 km-t ír, én 10k-nként szoktam cserélni, az kb. júliusban lesz. Okozhat-e gondot, ha 12 hónap helyett 14 hónapot van benne az olaj ? Rövid utakra szinte egyáltalán nincs használva, minimum 20-30 perceket megyek vele, de inkább ennél hosszabbakat autózok, szal üzemelési szempontból ideális, bemelegszik szépen, kenés is rendben lehet, olajszint alapján szinte semmit sem evett a 11 hónap alatt. Az a helyzet, hogy mostanában sehogy sem lesz egy napom arra, hogy intézzem a dolgot, és akkor gondoltam már megvárnám a 10k-t.
Qru: 5052-es alu, a kartervédő 8 kg a diffivédő 1.8 kg.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Köszi az infókat srácok, akkor júliusban, 10k-nál kap majd új olajat.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Holnap reggel felkerülnek a SportMaxxok, remélem, nem lesz hétvégén nagy sár, mert mennénk kirándulni, persze csak szolid terepre, de azért na.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000