-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
Ceofang
Ceofang írta:
Lehet most nem leszek nepszeru, de nem birtam kihagyni 8) :
http://kepkezelo.com/images/f7evpmh5tnl54mwmf2xg.jpg
Ha valakit esetleg zavar a trollkodasom, toroljetek! :mrgreen: Nem sertodom meg.
Remelem ti sem, mert emberileg (szinte) mindegyikotoket nagyon birom.A postot később törölték.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Megvan az új program. Elvileg 272LE/330Nm, érezhetően más az autó, a gázreakció, és a teljesítménygörbe; élénkebb, picit pörgösebb, bár gyanítom, hogy a vezérlés is máskor vált, szal még tapasztalgatjuk. Vakteszten átmennék vele, az tuti, mert érezhetően másképp viselkedik a motor, lentebb kezd húzni, gyorsabban pörög fel, szal tuti a fogyin fog látszani a dolog, bár erről majd pár héttel később nyilatkozok.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Haver írta rá az új progit, nekem csak az újraírható chipet kellett fizetnem. Sokat szerelt a Szalay Dakar Teamnek, meg egyéb csapatoknál szokott segédkezni ECU programozásban, tőle szereztem anno a Skodriba a MoTec-et is. Én is szoktam neki segíteni, pl. amikor az új telephelyén kellett összedobni neki egy kis szerver infrát, hálózatot, kamera rendszert meg ilyesmiket.
Parci: meglátjuk, hogy alakul a dolog, a blokk és minden egyéb alkatrész jelentősen túl van tervezve, ez az alig 11%-os teljesítménynövekmény nem nagyon kellene, hogy érezhető legyen az alkatrészek élettartamára nézvést, de ugye hát ez majd idővel derül ki. A vezérlés hamarabb vált, de ha az alsó értéken maradok, nem nő érezhetően a pillanatnyi fogyi, de mindenesetre feljegyeztem a dátumot, és néhány tankolás alatt ki fog derülni, hogy mennyi az annyi.
Az STI-s brigád nekem sem a szívem csücske, már ami a stílust és hozzáállást általánosságban illeti, de azért van ott is sok jó arc.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Qru: nem, nem foglalkozik utcai autókkal, de már annyi szívességgel lógott nekem, hogy mindig akart nekem ajándékba írni progit az aktuális autóimra, de se az 1.9-es, se a 2.0-ás B6 Passatra sem akartam íratni, mert minek.
Parci: ezt szerintem így nem lehet összehasonlítani, mármint a V8-assal, meg az valamivel korábbi konstrukció is volt, ha minden igaz. Persze mellé tehetjük, hogy a H6-osunkkal egy idős sor6-os, 3 literes BMW szívómotorok meg 310 LE / 400 Nm-t tudnak (N54-es széria), de ellenpéldaként ott van a korabeli V6-os Audi 3 literes szívóbenyás mocija 220 lóval, boxerből meg elég nehéz lenne bármihez is hasonlítani, szal pássz.
Hivatalosan át kellene vezetni a forgalmiban, és le kéne vizsgáztatni szigorítottban, és kellene kapni egy hatósági bizonyítványt a módosításról. Ahogy minden olyan "chiptuning" esetén, ami nem fogyioptimalizálásra irányul, hanem teljesítménynövelésre. Nem hivatalosan még nem hallottam olyanról, hogy egy autót akár közúti ellenőrzés során, akár műszaki vizsga alkalmával megmértek volna fékpadon.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Egyébként én elégedett vagyok a fékekkel, legalábbis a Passatokhoz képest jobb a fékerő, még a nehezebb autóval is. Az mondjuk igaz, hogy nincs annyira agyonszervózva, mint a Passatban, de ha keményen kell fékezni, akkor érezhetően jobb teljesítményt nyújtanak. Amit fel szoktak hozni ellene, hogy relatíve kicsi a tárcsa, és hajlamos elmelegedni, de ezt csak pályanapon tudnám elképzelni, nyélen hajtva; hegyi szerpentineken még nem sikerült elmelegítenem őket (Passatot sikerült párszor), mivel manuál módban ott a durva motorfék visszaváltásoknál, ezért lehet kímélni a féket még sportosabb stílusnál is. Persze gondolom, te a Lexushoz méred, olyat meg még nem kóstoltam.
Qru: turbósokhoz képest persze, ez nem is tuning, de azokat meg ugye elég egyszerű mókolni, és igen nagy a módosítás hatásfoka is, sok helyen csak emelnek kicsit a töltőnyomáson, azt szaladj vele...
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Vezérműlánc van benne, ráadásul kettő is. A láncokat alapvetően nem kellene cserélni, csak, ha megnyúlna vmiért, és csörögni kezd, de amikor az összes többi motyó (görgők, feszítők, csapágyak, szíjak, pumpák, stb.) cseréje miatt úgyis le van bontva a motor, akkor azt is ki szokták cserélni.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Nah, a srác meg is vette a kinézett autót németből, teljesen belé van szeretve, el is mentünk egy közös körre. A képen két 3.0R OBK-t rejtettünk el.
Parci: aszongya a kolléga, hogy neki, ha manuálban tiltásig forgatja, akkor néhány tiltás után elvált feljebb. Te tapasztaltál ilyesmi? Én egészen biztosan nem, pedig többször néztem.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Oké, túloztam kicsit, a héten volt 2 nap, amikor 3 post is volt. Mindenesetre tényleg gáz. Ha most regelnék, tuti nem tejelnék egy zsákbamacska fórumért 5 ropit.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Május 24-én lett átírva a progi az autón, azóta határozottan csökkent a fogyi, most tankoltam harmadszor, és stabilan eljárok 10 alatt - nem mintha ez lett volna a cél, de attól az egytől tartottam, hogy a módosítás miatt majd az égbe száll a fogyasztás, de nem, sőt!
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
Parci, te is kaptál levcsit a BM-től?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Az Emil Frey, mint hivatalos hazai Subaru márkakereskedő indított ilyen visszahívásos akciót, az utasoldali légzsák patron szenzor vagymi lehetséges hibája miatt, mert 1000-ből 1 autóban gond lehet vele. A Takata által gyártott légzsákok kapcsán. A gyártó oldalán is lehet csekkolni alvázszám alapján, hogy az autó érintett-e. Aki érintett, annak küldött a BM tájékoztatót, hogy hova lehet vinni az autót, hogy ingyenesen kicseréljék azt a szenzort.
Elvileg a 2003-2008 közötti OBK-k közül is van, amelyiket érinti (plusz Baja-k, Lega-k, Impreza-k is). Mondjuk, ha nem kaptál, valszeg a tiédben más szenzor lehet.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Mivel itt úgyis felülprezentáltak vagytok nagybetűvel, had kérdezem meg, hogy azt hol lehet megtudni, hogy egy adott topicból miért lettek törölve egyes postjaim? Konkrétan az elmúlt órában postolt három postom az Autós topicból. A postokra jött reakciók mondjuk maradtak, amiknek így nincs értelmük. Asszem még sosem voltam moderálva az elmúlt 13 évben, ezért nincs tapasztalatom e téren. Legalább tudnám, hogy az egyébként erősen OFF autós topicban kit bántottak grillezős és subarus-sörös képek.
Hova fogod vinni az autót a cserére?
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Köszi, hogy ránéztél, időközben meglett az ok. Mondjuk Bitporktól már mindannyian megszoktuk az ilyesmit meg a fordítottját is.
Én meg szentem megnézem a Külső-Váci úton levő márkaszervizt, és egyúttal meglátogatom a szülőket is Újpesten.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Nem, most láttam először a nevüket a BM által küldött papíron, bár a listát nyilván az EF állította össze. Egy légzsákizét csak ki tudnak cserélni, ha már márkaszerviznek tartjha őket az EF. Azért néztem ki őket, mert ott vannak Újpesten, és mivel mind elég messze van Érdről, ha már elinduluk, akkor mindegy az a pár perc plusz.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Parci: katalizátorhoz sajnos nem értek, szentem, ha feldobod az autós topicban, előbb kapsz tippet a dologra.
Egyébként kezdem azt hinni, hogy a 8.2 mp-es 0-100-at úgy mérték, hogy behúzták Sport-ba a váltót, és padló. Nemrég értem haza vásárlásból, és megnéztem rendes gyorsítással, és simán 7 mp alatt megvolt a 100. Persze nem hivatalos és nem túl pontos mérés, de bőven 7 alatt volt a mérésem szerint. Oké, át lett írva az ECU, így valamivel több a lóerő és a nyomaték, de annyivel nem, hogy mondjuk ~6.8 legyen a 8.2 helyett. És persze az is fura, hogy a kéziváltós Lega ugyanezzel a motorral 6.7-et tud, amikor a motor, hajtás, tömeg ugyanaz, és ugye egyet kell váltani 100-ig.
Parci: ha van kedved, nézd meg te is a gyorsulást úgy, hogy VDC kikapcs, S# fokozat, padló fék, padló gáz, és tiltáson leugrasz a fékről. Persze valamiért azt gondolom, hogy ez téged nem vonz.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Eugene Roe #882 üzenetére
Kizárt, hogy valós 130-nál 15 litert egyen, inkább 10 körül lehet reális. Nagyon rövidek a fokozatok, valami nyugdíjas 209 kmh a végáttétel, de országúton jellemzően 10 liter körül kérnek azok is legális tempónál. Az enyém jóval erősebb és nehezebb, magasabb is, de 10 körül eszik 130-nál.
Spritmonitoron a 220-240 loval WRX-ekre vegyes fogyasztásra írnak 11.14-es átlagot, de a max is 16 lityi, szal auópályán, 130-nál kizárt a 15 literes fogyasztás kb.
A régebbi 2500-asok egyébként kerülendők a hengerfalak vékonyítása miatt - ugye nem csak egy generációban van ilyen EJ25-ös moci, és később ezt javították.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #887 üzenetére
A 165, 173 lovas EJ253-akról nem olvastam hasonlót. Korábban volt ugyan probléma a hengerfejjel, ha jól emlékszem az EJ251-ekkel, 1996-2002 között, de azt később javították. Az EJ255-öknél szokott előjönni a problem de ott is főleg az STI-k teljesítményéhez szokott kevés lenni a kialakítás.
Persze nem vagyok autószerelő, szal mindez csak a netes búvárkodás eredménye, amikor Subarut kerestem tavaly.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
Én ültem egyben, de nekem az túl magas - mármint nem az autó maga, mivel a 2nd gen Fori 4.5 centivel magasabb csak, mint a 3rd gen OBK, de az üléspozíció és a beltér nekem túl terepdzsippes már, szemben az OBK teljesen személyautós üléspozíciójával és belterével.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Szentem nem sok értelme van két szőnyeget bent tartani egymás tetején, ha a gumi van felül, akkor csak az maradjon.
Én készíttettem szép bézsszínű, hímzett szőnyegeket az autóhoz, Outback felirattal, de bent vannak a pótkerék tetején a régi, használt, fekete szőnyegek, és ha sár vagy víz van odakint, akkor beszállás előtt csere.4all: masszívan 10 lityi alatt van a fogyasztás a csip óta, pedig sokszor tolok 170-180-as etapokat M0-on hazafelé. Kúl
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Tegnap volt szerencsém kipróbálni egy 2017-es Outbacket a 2.5-ös H4-es 175 lovas motorral, és hát brutális, hogy mennyire nem megy. Sehol, soha, semmi, de tényleg. Belül gyönyörű, kényelmes, illatos, kézreálló, nagyon jó a kormány, a színek, a műszerek, az ergonómia, de sikítva arckaparó érzés közlekedni vele... Gyári adat szerint valami 10.5-10.8 alatt van százon. Asszony 170 lovas dízel Passatja vezetési élmény szempontjából ehhez képest egy fékevesztett vadállat.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Most épp asszonyéból ültem át, mivel az elmúlt hetekben szinte csak azzal közlekedtem. Sokat pályáztunk Érd-Orfű-Érd útvonalon, oda meg jobb a dízel és az 5 lityis fogyi, meg az éves matrica is azon van. Szal ahhoz képest írtam a gyengét természetesen, mert oké, hogy az dizli, de 170 ló az is - bár nyilván nyomatékosabb.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz outsiders #1019 üzenetére
Autóhifivel az a baj, hogy sose lesz semmilyensenem, mivel az autó alapvetően nem alkalmas zenehallgatásra még nagyon alacsony igényszinten sem. A károkat persze lehet enyhíteni, de sok minden nem sül ki belőle. Persze mindenkinek kell valami hobbi, és nem egyformák az igények, az is tény. Én speciel kazettát hallgatok a kopogós gyári hangszórókon, az teljesen okés oda.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Nem, nem, sosem mondanám semmire, hogy gagyi, pláne, ha az adott felhasználónak, és az adott igényeknek megfelel. Autóban nekem pl. tökéletesen megfelel mondjuk a Highline Passatok gyári hifije. A Subaru mondjuk tényleg gyász, de nekem ez is megteszi, kopogósan.
Mindössze arra utaltam, hogy autóban sosem lesz jó a hangzás, pusztán azért, mert millió alkatrészből és anyagból áll, mind izeg-mozog, rezgésük van magukban és együtt, és még ott a motor, a kerekek, az út, a környezet, és ezek folyamatosan változó egymásrahatásai, szal hát na.
Egy zenehallgatásra berendezett szobában is rengeteg mindenen lehet javítani, már eleve a láncon, az elhelyezésükön (elcsatolások, hangsugárzók helyzete), az összekötésükön (kábelek), a szoba akusztikáján (panelek, basszuscsapdák, berendezési tárgyak, felületek, stb.), és ott ugye azért sok minden fix.Persze simán lehet azt mondani, hogy adott körülmények között ez vagy az a rendszer jól szól, megfelelően szól, és eszemben sem volt leszólni outsiders készüléő rendszerét - nagyon remélem, ő sem vette annak.
Annak idején az első Passatomnál estem át a ló másik oldalára autó hifiben (105 lovas volt, még csipszelni se lett volna értelme, hát hifit tuningoltam ). Kb. egy éven át alakult folyamatosan, rendszerek jöttek-mentek, az autó hangstúdióról hangstúdióra járt, hangsugárzó készletek, ajtópanelek, dobozok, szigetelések, kábelek, erősítők, DSP-k, fejegységek, tápkondik cseréje folyamatosan, konzultáció a szakma ismert arcaival, high-end show-kon megfigyelés, hallgatózás, és aztán közel 1 misi ellocsolása után be kellett látnom, hogy ebből sosem lesz olyan, amilyet én szeretnék, a fenti okok miatt, vagyis amiatt, hogy mindez egy autóban van elhelyezve.
Persze az említett folyamatnak rengeteg olyan stációja volt, ami valakinek teljesen megfelt volna, ettől még nem volt gagyi, és akinek az megfelelt volna, az sem volt igénytelen, semmi ilyesmire nem utaltam, elnézést, ha félreérthető lett volna. Aztán arra jutottam, hogy mivel olyan úgyse lehet, amilyet a fejemben elképzeltem, így jó lesz nekem az adott autó gyári hifije.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Nekem volt régebben 105 lovas B6 Passatom, ígaz, dízel volt, tehát a nyomaték miatt csalós volt kicsit a dolog, mert az az ember érzése, hogy megy ez rendesen, egészen addig, amíg nem szeretnél vele valóban gyorsabban menni. Tehát amíg normálisan krúzoltam vele egész jónak tűnt, de amikor menni kellett volna, akkor dodzsem autó lett, tehát 1-es padló, tiltás, 2 padló, tiltás, 3-as padló nye-nye-nye-nyeeee, és akkor már 90-nel megyünk. Az egy 1450 kg-os autó volt 105 lóval, tehát közel 14 kg-ot vitt egy paci, az általad kinézett TS esetében ez 13 kg, tehát túl sok dinamikát nem szabad várnod tőle. Mi lenne az elvárás a cserével kapcsolatban? (Ha cseréről van szó.)
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz filatis1 #1073 üzenetére
A 245/45 az nagyon nem váltóméret, sokkal kisebb a kerület és az átmérő is, ráadásul a kisebb oldalfal miatt még kényelmetlenebb is, plusz drágább is. A 235/50 még váltóméret, de elég ritka. A gyári méret a 2004-es 3.0R OBK-ra úgy tudom 225/60 R16, majd 2006-tól lett 225/55 R17 és 215/55 R17, de a vezetőoldali ajtókeretben, a kis matricán megtalálod a pontos ajánlást.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Én gyakran viszem erdőbe-mezőre, szal nekem így pont megfelelő a rugózás keménysége, ennél keményebbet nem szeretnék, legalábbis ezekkel a gumikkal (téli és nyári is 225/55-ös, plusz van a 16-os Geolander szett), mert bár valóban nem túl kemény, de a súlyeloszlás miatt nagyon kellemesen lehet vele így is kanyarodni, és nagyon kulturáltan csúszik, amikor úgy alakul, nem kiszámíthatatlanul - ez szintén a jó súlyeloszlás miatt van.
filatis1: a /45 elég alacsony profil, az azért rázósabb lehet, plusz a 245 nagyon széles tappancs rá. Amikor megvettem az enyémet, az előző tulaj 215/55-össel adta, de mivel 3 éves volt már az abroncs, ezért lecseréltem egy új garnitúra 225/55-re, és elég markánsan érezhető volt az az 1 centi különbség is, sokkal jobban lehet így érezni az út egyenetlenségeit, hogy egy kisebb szintkülönbség is viszi az autót finoman jobbra-balra, tehát neked a 245-ösökkel ez hatványozottabban jelentkezhet. Valszeg a kormányzás nehézsége is ezzel függhet össze, mert menet közben nagyon finom és precíz a kormányzás érzése, ahogy Parci is írja, kvázi műteni is lehet vele, olyan finom és pontos. Mivel nincs agyonszervózva, ezért az út és a vezetés minden információja ott van a kormányon egyből, ami nagyon jó érzés, egyből érzi az ember, hogy mikor könnyül el az eleje kanyarban, mikor kezd vagy kezdene el megcsúszni, stb. Hogy mennyire kell egyujjasnak lennie, azt nem tudom, szerintem álló helyzetben is könnyű tekerni a kormányt, legalábbis nem sokkal nehezebb, mint asszony agyonszervózott Passatjáét. Persze ki mihez szokott hozzá. Én anno a Kitcarom szervó nélküli, apró sport kormánnyal szerelt szerekezetét is egy kézzel tekergettem parkoláskor, más meg két kézzel is nehézkesen tekerte, szal valszeg nem én vagyok a referencia. Ha nagyon nehéz tekerni, akkor első körben a gumikra gyanakodnék, második körben megnézetném a kormányszervót, pl. hogy van-e benne elég olaj hidegen és melegen (ha szemben állsz az autóval, akkor a bal oldalon, a tűzfal felé találod a tartályát). Nekem korábban cserélni kellett a szervópumpát meg a vezetékeket; az volt a jelenség, hogy bizonyos pozíciókban egyenetlenül és nehezen lehetett tekerni a kormányt, és elég randa hangja volt, amikor dolgozott (volna) a pumpa.
Qru: nekem is 16-os lemezeken van a terepgumi szett (Yokohama Geolander), 205/65 R16-osban. Sajnos az egyik nagy sarazáskor meg is tépte a kerékjárat burkolatát - tudod, amit mutattam a talin.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Az már igaz. Nekem leginkább a "hokedlis" üléspozícó furcsa a Passatban, mármint hogy relatíve magasan ülsz, és az ülőlap és a padló között is nagy a távolság. Ehhez képest az OBK-ban ülni olyan, mintha vmi sportautóban ülnél, mert bár magas a felépítmény, de a nagy hasmagasság miatt a padló is jó magasan van. Ha autópályán megyek, és felhúzom a bal térdem az ülés elé, akkor majdnem kilátszik az oldalablakon, pedig nem is vagyok magas.
Nem a gumi ért bele természetesen, a méret úgy lett kiválasztva, hogy bőven legyen helye, szal valszeg beszorult a bütykök közé egy nagyobb kavics, vagy a megszáradt agyagdarab és az csapott bele a burkolatba.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz filatis1 #1128 üzenetére
VIN-nel még nem próbálkoztam A tiéd és az enyém is 3rd gen. Outback, csak az enyém 2006-os. Ezt a modellt 2003-2009 között gyártották, 2008-ban kapott faceliftet, olyan van Parcinak. A H6-os 245 lovas kivitel R néven fut, a furcsa kétszínű, amcsi kivitel, jellemzően az LL Bean. Az XT az a 2.5-ös turbós verzió. (A korábbi OBK-t 1999-2004 között gyártották, persze ott is volt FL, de ott a H6-osok 158 kW-osak voltak a 3rd gen 180 kW-os erőforrásával szemben.)
Ez a 2nd gen FL OBK
Ez meg belőle az US kivitel
Ha beírod a keresőbe, hogy Subaru Outback 2004 3.0 R, akkor ezeket adja a gugli.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Azt nemtom hogy egyforma-e a felfogatás az enyémmel, de nekem H354-es Bosch van fent, könnyen fel tudtam tenni.
Qru: a hazaúton 14 körül volt a fogyi M7-en, túlnyomó részt 160-170-es utazóval, meg volt néhány gyorsabb szakasz. 40 perc kaputól kapuig.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OLED TV topic
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron