Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • outsiders

    aktív tag

    válasz Jorus #1029 üzenetére

    Ez teljesen elfogadható érvelés :K Nem profi hangrendszer a célom, mindössze annyi, hogy a hulladék minőségből és a kb nulla zajcsillapításból valami hallgathatóbbat összehozzak. A röhej az, hogy a 2003-as majdnem fapad Corollámban jobb a gyári zajcsillapítás (lehet azért mert abba legalább raktak valamit), mint ebben a Subaruban :DDD Pár tízest locsolok még csillapításra és kb elérem annak a szintjét, az úgy már megfelelő lesz nekem.
    Váltó áttétel módosítás mennyire nagyon macerás és költséges amúgy? Egy hosszabb ötödik jól jönne.

    Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Jorus #1029 üzenetére

    Passatoké rendben van eléggé autós fronton, nálunk ugye csak B6 highline van de abban már elég jó szól (persze nem úgy szól mint haver Lexusában a M&L hifi de nem is egy ligában játszanak), hozzá képest a Subaru gyárija egy dobozhangú Sokol. :D

    mod:

    outsiders: Egy hosszabb ötödik nekem is jól jönne, 150-nél már elég sokat forog pályán és eléggé zabizik. Amúgy ez is az amerikai piac hozomány, ott ugye autópályán se lehet 110-120-nál többel menni tehát felesleges lenne bele hosszú ötödik fokozat.

    Manuálisban még viszonylag egyszerűbb, kvázi csak egy fogaskereket kell(ene) cserélni (haver cserélte a swiftjében 5. fokozatot hosszabbra). A baj az, hogy honnan szerez ilyet az ember?
    Nem tudom az sti 6. fokozata milyen hosszú de azt olvastam, hogy az is elég rövid... Esetleg a dízelesből vadászni egy 5. vagy 6. fokozatot?

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák