-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz _Smooth #2024 üzenetére
A 137 lovasat én picit gyengének tartom - noha nem vezettem olyat - abból kiindulva, hogy az én 2.5-ösöm sem megy nagyot... Viszont a 2 literes mellett az szól, hogy egy picit jobb konstrukció, a 2.5-ös hajlamos csipegetni az olajat.
Azt mondom, hogy próbálj ki egy 137 lovasat és ha az megfelelő dinamikát ad neked akkor olyat vegyél. Fogyiban ez a legjobb benzines és olcsóbb a fenntartása is (kapásból a vezérléscsere 20k-val olcsóbb).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2031 üzenetére
A ládát nem szeretem, attól olyan melós autó feelingem lesz és az is csúszkál. De Aldi/Lidlben szokott lenni tépőzáras autós táska az pl nem csúszkál. De akkor is maradok a hálónál. Bögre pl a gyári WRX hálót simán áttette a Jetta-ba, szóval ezek elég univerzálisak.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2044 üzenetére
Gondolom, a kivezetésre kerülő STi utódja lesz itt.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #1972 üzenetére
Röviden de beszéltem a tulajjal. Katalizátort kellett cserélni, a kipufogó is cserés (elrohadt) meg a lengéscsillapítók is cserések és még vár rá egy vezérléscsere... Szóval most nem olyan boldog de hát 10 éves az autó, arra már kell költeni.
Azt mondta futtában, hogy a Hace-nél volt és nem volt elégedett az "ügyintézéssel". Mondjuk a két ünnep között sztem sehol sem törték volna magukat.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2054 üzenetére
De jó, hogy csak egy prosztó Imprezám van, abba kijön az egész szett 100-ból.
Igen, gyertya is cserés bár én külön csináltam, mert a gyertyát otthon is ki tudod cserélni (még akna sem kell hozzá).Kipufogóklinika az jó, oda vinném én is ha kéne/kell majd.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2058 üzenetére
Igen cserébe nem forogja szét magát pályatempónál. Múltkor ültem haver Focus-ában, (1.6i) 4000-et forgott 130-nál. Az durva, még a kis 1,2-es Jazzem se forog annyit (3600 rpm).
A fogyi nálam sem vészes, 8,49 a nagy átlagom (elmúlt 13k km) de ebben nagyon kevés városi használat van, főként pálya és országút.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2060 üzenetére
Jó hát az elején nálam is produkált ilyen 13-14 literes fogyikat. De ez normál üzemben még 10 alatt tartható, a tiszta városozással néz csak be 10 fölé.
De a pozitív rekordokról is essen szó: 7,45 liter
Nyáron kis klímával andalgás Siófokig meg vissza Bp, természetesen a régi 7-esen.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2062 üzenetére
Most már én is bevállalnék egy H6-ot de amikor kerestem éppen nem volt egy épkézláb Spec B sem (automata kizáró ok nálam). Egy volt ami 265 lóra volt írva (szolid chip) de annyira lerúgott volt, hogy kb 1M lett volna talpra állítani annyit meg nem engedett az árából. Amúgy sokat elmond arról a gépről, hogy sokáig árulta hahu-n aztán az aaa autonál kötött ki... De nem bántam meg, ez egy aranyközépút. Azért a H6 ha városozol is vele akkor brutál sokat tud enni (ha tolod akkor mindenhol).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2065 üzenetére
Wow, ilyesmi kéne nekem is majd az Imprezába. Ha a gyárinál kicsit keményebb az előny.
Jorus: Locsold le hideg vízzel, a +10-12 fokos csapvíz jóval melegebb mint a jég így felolvasztja simán. Előnye, hogy a guminak nem árt és beszivárog mindenhova ahova a jég is eljutott.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz _Smooth #2075 üzenetére
A 2 literes 165 lovas Lega már élhető (csak nem kell félni pörgetni). Én is manuális párti vagyok annak ellenére, hogy az automata Passatunkba az elmúlt 5 év alattt már vagy 100k km-t beletekertem... Tudod, olyan az mint a zsiráf, jó pofa-jó pofa de otthonra azért nem kéne.
Audi még drágábban szervizelhető, Subaruval jobban jársz.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz _Smooth #2081 üzenetére
Megszokod ha erős hamar. Én nem rég megkértem a WRX-es barátom, hogy menjen már egy kört mert gyengének érzem a sajátom. Ment egy kört és azzal adta vissza, hogy semmi baja, úgy megy ahogy kell. Megszoktam és kész, ez normális, ő is megszokta a WRX-et (230 ló és 350 Nm), pedig az 1,8-as ufó Civic (140 ló és 174 Nm) után az egy hiperűrugrás volt. Azt mondom ha nem eszik sokkal többet akkor meg legyen erő. Ezért optimális a 2.5-ös motor szerintem (tudom ritkább mint a 2.0i) de valóban a vékonyabb, 137 lovas is elég a polgári közlekedésre. Azért mielőtt beleugranál próbálj ki egyet. Az awd miatt elég sok ló elvész, mert nagy a hajtási veszteség.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Közben értekeztem egy Subaru mágussal, kiderült miért vt gyújtásproblémám. A szar gyertya miatt (erre utólag is rájöttem, mert a csere után jó lett egyből ugye). Kiderült, hogy az enyémre még 45k km-es a gyári csere ciklus van, nem 100k km, tehát már rég cserélnem kellett volna.
Btw ha előbb lépek be a márka FB csopijába akkor már rég tudtam volna.mod:
_Smooth: Nagy fába vágod akkor a fejszéd, ezek még külön-külön is húzós tételek (főleg az építkezés) nem hogy így együtt...
Btw ha ilyen kirándulós típus vagy akkor viszont Fori/Obk vonalon mozogj, a Lega meg az Impreza is nagyon alacsony hasmagassággal rendelkezik, még egy hepehupásabb földúton is simán odavered az alját.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz _Smooth #2101 üzenetére
Szép tervek, reméljük minden összejön simán.
Lehet csak nem éri meg. De a 15 cm is már baráti (bár a kombinál a terhelhetőség miatt kell a hosszabb rugóút). Az enyém csak 13,5 cm (üresen ugye) és hozzá a tengelytáv 2,6 m szóval már egy meredekebb rámpa is leküzdhetetlen akadály (pl egy meredekebb garázslejáró).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ez egy 170 lovas TDI DSG-vel (ami amúgy nem automata hanem egy robotizált manuális) annyira nem nyűgözött le. Kényelmes a városban... vagyis kényelmes lenne ha nem a féken kéne állni folyamat a dugóban. Azon kívül a váltási késedelmek bosszantóak. Előzéskor mire eldönti, hogy 1-et vagy 2-t váltson vissza addig eltelik pár másodperc. Szóval minden előzés előtt magam manuálisan váltok, hogy ne kapjak agyérgörcsöt... még jó hogy az lenne a lényege, hogy ne én váltsak. Autópályán meg a fordítottja, ha ez előttem menőt akarom megelőzni de nem 1000-el akarok elhúzni mellette akkor visszavált 5-be 6-ból tök feleslegesen én meg kilövök holott nem akarok annyira gyorsan menni. Olyankor is áthúzom manuálisan 6-ba, hogy ne váltson vissza feleslegesen.
Persze egy hagyományos automata biztos jobb de olyat nem használtam még tartósan. Egyszer-kétszer vezettem egy 3.0 TDI-t abban hagyományos volt de csak városban szöttyögtem vele úgy meg sok nem derül ki egy váltóról.
De tény, érdemes kipróbálnia mindenkiken mielőtt ítéletet mond felette.
mod:
Maradok/maradtam a manuálisnál, nekem az adja meg a vezetés teljes szabadságát és azt az érzést, hogy én kontrolálom a gépet teljesen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Sub-ZeRo #2135 üzenetére
Nem túl jó minőségűek a képek a beltérről de elég patika belül (bár ezek a szövetbelsős Legák nem öregednek csúnyán amúgy sem). Nem túl erős ez a motor de normális közlekedésre elég (főleg, hogy van felező is benne). Autópályán azért nem leszel a belső sáv réme vele. Szóval ha nem baj, hogy alapfelszereltségű akkor egy megnézést megér.
Mondjuk az automatikusan sötétedő klsőtükröt megnézném (sztem nincs benne), meg az állítható-tologatható hátsó ülést is. De ugye az elírás/tévedés jogát fenntartják.
mod:
Smooth: Fegyverszürke sedan. Nekem nagyon tetszik. Szvsz a legszebb japán autó a Mazda 6 meg a Mitsu Galant mellett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Sub-ZeRo #2142 üzenetére
Ha normálisan használták a motor élettartama 2/3-nál jár kb, ehhez képest szvsz túlárazott de hát ez ritka példány (STi váltós 3.0i)... Várja a madarat aki rá kattan és elviszi ennyiért. Nem véletlenül van fent elég rég óta. Volt fent egy másik is korábban hasonló futással, szintén 2Mkörül, végül ha jól tudom 1,4M-ért kelt el hosszú hónapok után.
mod:
Amúgy nem a motorral lesz baj első körben, hanem az sti fék k. drága ha cserés meg a Spec B.-ben gyárilag Bilstein futómű van, na most ha felújításra szorul az nem két fillér...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz _Smooth #2160 üzenetére
Ennek az Imprezának valóban nagyon kicsi a csomagtartója. Hátul elfér két felnőtt is kényelmesen, van kellő lábtér/fejtér is de cserébe pici a csomagtér. Annyira, hogy pár éve nem fért be négyünk cucca a nyaraláshoz így végül a "boltba járós" Honda Jazz-el mentünk Horvátországba.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nem. TILOS!!!!! Kinyírod a középső difit vele elég rövid úton (kb 5-10 km alatt) ha csak elöl vagy hátul van lánc
Vagy mind a 4 kerékre kell lánc vagy egyikre sem szabad tenni. A középső difi nagyon érzékeny az első-hátsó tengely fordulatszámkülönbségére.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz _Smooth #2180 üzenetére
Egy rönkház 10M-tól indul egy gerendaház kb a feléből megvan...
Az jó hely! Most hétvégén van a hó fesztivál, ha van időtök menjetek fel, még havat is láthatsz.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Synology NAS
- Vírusirtó topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Dragon Age: Origins
- Sony RX10 gépek topicja
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest