Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz PoeDameron #36773 üzenetére

    De, de pontosan ezt mondom. A damage shaderrel elérték, hogy csak egyetlen modell legyen, amit repülsz. Amikor találatot kap, akkor a damage shader mutatja hogy mennyire romos, vagy hol van leszakadva a bevonat, stb, de mint modell, még ugyanaz. Annyi, hogy le lehet törni a modell részeit mint itt. Szétesni szét tud, eddig is szét tudott, a teljes modellről komplett szekciók leeshetnek, ez nem átmodellezés. Átmodellezés akkor lenne, ha a letört darabok össze-vissza lennének hajlítva, és ezért kellene lecserélni őket egy adott szintűre roncsolódott variánsra.
    Itt van a Connie robbanása is, itt is láthatóak a lerepülő darabok, sőt a végén fődarabok is. Ilyen történik pl akkor is, amikor játékokba a falak leomlanak vagy a fák kidőlnek (a crysis-ben ugye gépfegyverrel bárhol el lehetett nyírni egy fát, ott sem az összes variációt modellezték le)

    Szóval modellezni egyszer kell, aztán meg megadják hogy pl a hajtómű lerepülhet róla. Minden más sérülést a damage shader mutat.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák